موزه هنر سائوپائولو در برزیل




 

موزه سائوپائولو برزیل

 

بلیط خارجی سام سیر

 

آشنایی با موزه هنر سائوپائولو در برزیل

 

این شهر از بزرگترین و پرجمعیتترین شهرهای موجود در کشور برزیل میباشد که با توجه به آمار منتشر شده در سال 2017 بیش از 12 میلیون نفر در این شهر سکونت دارند. این شهر از نظر اقتصادی، سیاسی و فرهنگی در کشور برزیل از اهمیت ویژهای برخوردار است.

 

در این شهر جاذبه‏های گردشگری و تاریخی فراوانی وجود دارد که همین موضوع سبب شده تا این شهر به یک شهر توریستی و گردشگری تبدیل شود و همه ساله افراد زیادی با تور برزیل برای دیدن آن به این منطقه از جهان سفر کنند. شهر سائوپائولو از آب و هوای گرمسیری بهره میبرد و همین موضوع سبب میشود که گردشگران بتوانند در تمامی فصلهای سال با بلیط خارجی و با استفاده از تور برزیل به این شهر سفر کنند.

 

دما در این شهر به گونهای است که میانگین دمای آن در تابستان 19 درجه سانتیگراد و در زمستانها 10 درجه سانتیگراد میباشد. بیشینه دمایی که در این شهر گزارش شده است 37 درجه سانتیگراد و کمترین دما منفی 3 درجه سانتیگراد بوده است. در صورتیکه با تور برزیل و یا با استفاده از بلیط داخلی به این شهر سفر کردید خودتان را برای مواجهه با بارانهای موسمی در این شهر آماده کنید و حتما در این سفر لباسهای مناسب را به همراه خود ببرید.

 

در ادامه به معرفی برخی از مناطق گردشگری و تاریخی موجود در این شهر خواهیم پرداخت که جهانگردان بسیاری برای دیدن آنها با استفاده از بلیط داخلی و بلیط خارجی به این شهر سفر میکنند.

 

 

موزه هنر سائوپائولو

 

 

این موزه که در سال 1968 افتتاح شده است توسط محلیها با نام masp شناخته میشود. این موزه یکی از جامعترین و مشهورترین کلکسیونهای هنر غرب آمریکا جنوبی میباشد که با توجه به قدمت کمش از شهرت فراوانی برخوردار است و همه ساله افراد زیادی در سفر خود با تور برزیل به این شهر از این موزه دیدن خواهند کرد.

 

در این موزه میتوانید از آثاری که متعلق به امپرسیونیست هستند بازدید بعمل آورید . علاوهبر این در این موزه آثاری از نخبگان هنر مدرن مانند رینور، ون گوک، ماتیس، مانت، دبرت، پیکاسو و میره وجود دارد که با سفر به این شهر با استفاده از بلیط داخلی و بلیط خارجی میتوانید از آنها دیدن کنید و لذت ببرید. در این موزه علاوهبر این آثار هنری 73 مجسمه نیز وجود دارد که شخصا توسط دگاس ساخته شدهاند. برای ساخت این مجسمهها از برنز استفاده شده است.

 

اگر چه قدمت این موزه به دوره رنسانس باز میگردد اما این موزه اولین موزه در سطح قاره است که بر روی آثار هنرمندان نیمه دوم قرن بیستم نیز تمرکز کرده است. از اینرو همه ساله گردشگران فراوانی با تور برزیل و با استفاده از بلیط داخلی و بلیط خارجی به این شهر سفر میکنند تا بتوانند از این موزه و آثاری که در آن وجود دارد از نزدیک دیدن کنند.

 

در این موزه کلکسیون فوقالعاده و خیره کنندهای وجود دارد که به دلیل وجود آن میتوان این موزه را هم ردیف با موزههای تات مدرن، موما و مرکز پومپیدو دانست. ساختمان این موزه توسط معماری برزیلی-ایتالیایی ساخته شده است که از نمونههای بارز معماری و هنر مدرنیسم میباشد. برای دیدن این موزه زیبا میتوانید با بلیط خارجی و بلیط داخلی به شهر سائوپائولو سفر کنید.

 

میدانی در این بنا وجود دارد که در آن بازار عتیقه فروشها قرار گرفته است و در آن کنسرتهای زیبا و پر شور و نشاطی اجرا میشود. این موزه بقدری مهم است که وقتی به این شهر سفر کردهاید و تنها زمان بازدید از یک یا دو مکان گردشگری در این شهر را دارا میباشید اولین الویتتان باید بازدید از این موزه باشد و وقت گذاشتن برای آن باشد.

 

برای مشاهده قیمت و افرهای لحظه اخری برزیل روی لینک تور برزیل کلیک نمایید.



نظرتان را بنویسید







منو