نحوه رسیدن به مرکز شهر از فرودگاه بالی (بخش سوم)




 

فاصله مرکز شهر تا فرودگاه بالی

 

تور بالی سام سیر

 

نحوه رسیدن به مرکز شهر از فرودگاه بالی (بخش سوم)

 

بالی یکی از توریستیترین جزایر موجود در اندونزی میباشد که همه ساله افراد زیادی با تور بالی به این منطقه سفر میکنند تا از جاذبههای موجود در این جزیره دیدن بعمل آورند و لحظاتی منحصر بفرد را در این جزیره سپری کنند.

 

زمانی که با بلیط هواپیما به این جزیره سفر میکنید برای اینکه از فرودگاه به مرکز شهر بروید راههای مختلف و متنوعی وجود دارد که میتوانید از آنها بهره ببرید. در صورتیکه قصد دارید با پرواز خارجی به این منطقه سفر کنید با ما در ادامه همراه باشید تا با روشهای انتقال از فرودگاه به مرکز شهر بیشتر آشنا شوید و با توجه به شرایطتان بهترین آنها را انتخاب کنید.

 

 

سرویس شاتل

 

یکی از امکانات موجود برای حمل و نقل مسافران و رساندن آنها به مقاصد مورد نظرشان سرویس اتوبوس میباشد که افرادی که با تور بالی به این منطقه سفر کردهاند میتوانند با پرداخت هزینه کمتری به هتل و یا هر مقصدی که مورد نظرشان هست، برسند.

 

برای افرادی که با خرید بلیط هواپیما و انجام پرواز خارجی به این جزیره سفر کردهاند سه نوع اتوبوس تعبیه شده است که مسافران میتوانند با توجه به مقصدی که دارند از یکی از آنها استفاده میکنند. این اتوبوسها افرادی که با تور بالی به این منطقه سفر کردهاند را از مقابل ترمینال پروازهای خارجی و داخلی سوار کرده و به مقصد مورد نظرشان خواهد رساند.

 

بالی که به بهشت روی زمین شهرت دارد همه ساله پذیرای گردشگرانی است که با بلیط هواپیما و انجام پرواز خارجی وارد این جزیره زیبا میشوند  برای رفت و آمد از این نوع سرویس استفاده میکنند. زیرا علاوهبر راحتی نسبیای که برای مسافران بهمراه دارد از هزینه کمتری نیز برخوردار است و سبب کاهش هزینه سفر خواهد شد.

 

 

ترانسفر خصوصی

 

گزینه دیگری که برای مسافرانی که با تور بالی به این منطقه سفر میکنند و میخواهند از فرودگاه به مقصد مورد نظرشان برسند ترانسفر خصوصی میباشد. در صورتیکه با بلیط هواپیما و انجام پرواز خارجی به این جزیره سفر کردید و میخواهید با آرامش و آسایش بیشتر به مقصد خود بروید میتوانید از این سرویس استفاده کنید.

 

این سرویس را میتوان راحتترین سرویس موجود در این جزیره دانست مخصوصا این سرویس گزینه مناسبی برای سفرهای طولانی میباشد که در صورتیکه با تور بالی به این منطقه سفر کردید میتوانید از آن استفاده کنید. در این جزیره شرکتهای زیادی وجود دارند که به ارائه این نوع خدمات به مسافرانی که با بلیط هواپیما به این جزیره سفر کردهاند، میپردازند که با رزرو کردن این سرویس امکان سفری آرام و لذت بخش را برای خود فراهم خواهید کرد.

 

در صورتیکه با پرواز خارجی به بالی سفر کردید و از این نوع سرویس استفاده کردید در زمانی که به فرودگاه رسیدید راننده در فرودگاه منتظر شما خواهد بود و با پلاکارتی که نام شما برروی آن نوشته شده است در سالن پروازهای ورودی منتظر شما خواهد بود تا شما را به مقصد مورد نظرتان برساند.

 

 

کرایه اتومبیل

 

برای افرادی که میخواهند در بالی آزادانه به گردش بپردازند و از استقلال بیشتری برخوردار باشند این نوع سرویس که در این جزیره وجود دارد پیشنهاد میشود. افرادی که به شکلی گروهی در گروههای 3 تا 4 نفره میکنند و هزینههای حمل ونقل بین همه تقسیم میشود پیشنهاد میشود از این نوع سرویس استفاده کنند.

 

در فرودگاه بالی شرکتهای مختلفی وجود دارند که به ارائه این نوع خدمات میپردازند و در زمان ورود به این جزیره میتوانید از این خدمات بهرهمند شوید. از معروفترین شرکتهایی که این نوع خدمات را ارائه میکنند میتوان به اویس، باجت، یوروپکار، هرتز و سیسکت اشاره کرد. وجود شرکتهای مختلف در این زمینه تنوع قیمتی را برای شما در بر خواهد داشت تا بهترین گزینه را انتخاب کنید.

 

برای مشاهده قیمت و افرهای لحظه اخری بالی روی لینک تور بالی کلیک نمایید.



نظرتان را بنویسید







منو