بهترین مراکز خرید در رم (بخش اول)




 

مراکز خرید ایتالیا

 

تور ایتالیا سام سیر

 

بهترین مراکز خرید در رم (بخش اول)

 

رم از شهرهای کهنسال و قدیمی جهان میباشد که در ایتالیا قرار گرفته است و بدلیل داشتن قدمت زیاد آثار تاریخی و گردشگری بسیاری در آن وجود دارد که برای دیدن آنها همه ساله گردشگران بسیاری با تور ایتالیا به این شهر سفر میکنند. رم یکی از شهرهای توریستپذیر این منطقه میباشد که همه ساله با جذب هزاران گردشگری که با پرواز داخلی و یا خارجی وارد آن میشوند توانسته نقش بسزایی را در اقتصاد این کشور ایفا کند.

 

علاوه‏بر داشتن آثار و جاذبههای فراوان، در این شهر مراکز خرید بزرگی وجود دارد و گردشگرانی که با تور ایتالیا و با پرواز خارجی برای دیدن جاذبههای این شهر راهی ایتالیا میشوند از مراکز خرید موجود در این شهر نیز دیدن بعمل خواهند آورد. در ادامه به معرفی برخی از مهمترین و بهترین مراکز خرید این شهر خواهیم پرداخت کع اکثر گردشگرانی که با تور ایتالیا به این شهر سفر کردهاند برای انجام خرید به این مناطق مراجعه میکنند.

 

 

فروشگاه DOLCE & GABBANA

 

این برند شهرت جهانی دارد و در بیشتر مناطق جهان به ارائه محصولات خود پرداخته است. D&G یکی از قدیمیترین برندهای لباس در ایتالیا میباشد که از سرتاسر جهان مشتریان مخصوص به خود را دارد. این برند که در سال 80 میلادی کار خود را از میلان آغاز کرده است را میتوان پرچمدار مد در جهان معرفی کرد. این مرکز خرید در رم یکی از معروف و مشهورترین مراکز خرید در این شهر میباشد که همه ساله گردشگرانی که با تور ایتالیا و انجام پرواز داخلی و پرواز خارجی به این شهر سفر میکنند از این مرکز خرید دیدن میکنند و محصولات مورد نیاز خود را از آن خریداری خواهند کرد.

 

این مرکز خرید را میتوانید در پیازا دی اسپاگنا پیدا کنید و از خدماتی که ارائه میکند بهرهمند شوید. این مرکز خرید بسیار مجلل بوده و در آن همه نوع لباس برای آقایان و خانومها یافت میشود. در صورتیکه با پرواز داخلی و یا پرواز خارجی به این شهر سفر کردید و خواهان تهیه لباسی باکیفیت و مرغوب هستید حتما به این مرکز خرید سر بزنید. این برند را بیشک میتوان حد اعلای مد ایتالیایی در طراحی و کیفیت دانست. در این فروشگاه علاوهبر لباس میتوانید کفش، کیف پول و انواع عینکهای آفتابی را نیز مشاهده کنید و در صورت تمایل خریداری بفرمائید.

 

 

IL PARIRO تجربهای متفاوت

 

امروزه با پیشرفت علم و تکنولوژی دیگر کمتر شاهد نوشتن نامه توسط اشخاص بودهایم. اما همواره برای زمانهای خاص و منحصربفرد از نامه استفاده میکنیم و یا حداقل به آن فکر خواهیم کرد. این فروشگاه که در نزدیکی پانتئون قرار گرفته است یکی از مکانهایی است که در سفر به رم با تور ایتالیا پیشنهاد میشود از آن دیدن کنید. در این مغازه کوچک میتوانید کاغذ نامه، انواع کارت پستال، برگههای نشاندار و بسیاری موارد دیگر را پیدا کنید.

 

در صورتیکه با پرواز داخلی و یا پرواز خارجی به رم سفر کردید برای تهیه سوغاتی میتوانید به این مغازه شیک و زیبا مراجعه کنید و نیازتان را برطرف سازید. در این مغازه لوازم التحریر بسیار مرغوب و با کیفیتی ارائه میشود که همین موضوع سبب شده تا گردشگرانی که با پرواز داخلی و پرواز خارجی به این منطقه سفر میکنند از آن دیدن کنند و همین موضوع سبب شده تا این مغازه به یک جاذبه گردشگری در شهر رم تبدیل شود.

 

در صورتیکه قصد خرید هم ندارید با این حال پیشنهاد میشود به دیدن این فروشگاه کوچک بروید و از حال و هوای آن و طراحی منحصر بفردی که در آن بکار رفته است دیدن کنید و لحظاتی خاص و شگفت انگیز را در این مغازه سپری کنید. مطمئنا با رفتن به این مکان لحظاتی را سپری خواهید کرد که سالها در خاطرتان باقی خواهد ماند.

 

برای مشاهده قیمت و افرهای لحظه اخری ایتالیا روی لینک تور ایتالیا کلیک نمایید.

 



نظرتان را بنویسید







منو