زیباترین پارک‎ها و باغ‎های موجود در پاریس فرانسه(بخش اول)




 

زیباترین پارک‎های پاریس

 

بلیط خارجی سام سیر

 

آشنایی با زیباترین پارک‎ها و باغ‎های موجود در پاریس فرانسه

 


اگر قصد دارید با استفاده از تور فرانسه به پاریس سفر کنید بهتر است بدانید که این شهر یکی از بهترین شهرهای گردشگری موجود در جهان میباشد و همه ساله افراد زیادی برای دیدن جاذبههای گردشگری موجود در این منطقه به این شهر زیبا با استفاده از پرواز خارجی سفر میکنند.

 

چیزی که در مورد این شهر جالب توجه این موضوع میباشد که بدلیل داشتن زیباییهای منحصربفرد در کنار جاذبههای گردشگری طبیعی و تاریخی این شهر مقصد سفر بسیاری از ساکنان دیگر شهرهای فرانسه نیز بوده است که این افراد با استفاده از تور فرانسه و انجام پرواز داخلی برای دیدن زیباییهای این شهر از نزدیک به این منطقه از کشورشان سفر خواهند کرد.

 

در این شهر باغهای بسیار زیبایی وجود دارد که از جاذبههای گردشگری موجود در این شهر به حساب خواهند آمد و همه ساله افرادیکه با تور فرانسه و با انجام پرواز داخلی و پرواز خارجی به دیدن این شهر میروند از این باغهای زیبا نیز دیدن خواهند کرد. در ادامه به معرفی مهمترین باغهای موجود در این شهر خواهیم پرداخت.

 

 

پارک بوت شومود

 

 

با قدم زدن در این پارمک زیبا مناظر طبیعی بسیار زیبایی را خواهید دید که با استفاده از مجسمههای مختلف تزئین شدهاند. علاوهبر این تلفیقی از فضای سبز و آبشارهای صخرهای را میتوانید در این پارک مشاهده کنید که در نوع خود بینظیر بوده و باعث بوجود آمدن چشم اندازی خاص و منحصربفرد نیز شده است. افرادیکه با استفاده از تور فرانسه با انجام پرواز داخلی و پرواز خارجی به دیدن جاذبههای گردشگری موجود در این شهر میروند در هنگام استراحت و انجام تفریحات گوناگون به این پارک زیبا خواهند آمد.

 

این پارک یکی از بزرگترین پارکهای موجود در پاریس میباشد که گردشگران زیادی از وجود آن باخبر نیستند اما به واقع میتوان این پارک منحصر بفرد را یکی از زیباترین جاذبههای گردشگری در این شهر دانست. در صورتیکه به دیدن این پارک زیبا رفتید بهتر است با خودتان یک پتو برای پیک نیک و یک کتاب بیاورید تا در زمان استراحتتان بتوانید از آنها استفاده کنید.

 

این پارک در مساحتی 25 هکتاری در منطقه 19 شهر پاریس قرار گرفته است که در ان دریاچهای باشکوه و زیبا قرار گرفته شده است. در این پارک برای نشستن افراد صندلیهایی نیز در نظر گرفته شده است که میتوانند از آنها استفاده کنند. همانطور که گفته شد در این پارک مجسمههایی وجود دارد که با توجه به سبک و سیاق ایتالیایی ساخته شدهاند.

 

 

باغ تویلری

 

این باغ که با توجه به این که در گذشته کاشی کاری شده بود نامگذاری شده است یکی از فوقالعادهترین مکانهایی است که در این شهر زیبا وجود دادر و افراد زیادی با استفاده از تور فرانسه و انجام پرواز داخلی و پرواز خارجی به این شهر سفر میکنند و از این باغ زیبا دیدن بعمل میآورند.

 

در صورتیکه در سفر خود به پاریس به دیدن این باغ زیبا بروید خواهید دید که تزئینات بینظیری از گل که به شکلهای مختلفی هستند در این باغ بکار برده شدهاند.این باغ زیبادر کنار موزه لوور پاریس قرار گرفته است که میتوانید بعد از دیدن کردن ازاین موزه که شهرتی جهانی دارد به دیدن این باغ زیبا و سرسبز بروید و لحظاتی را در آن سپری کنید.

 

باغ تویلری قدیمیترین و بزرگترین باغ در پاریس میباشد که در اختیار عموم قرار گرفته است و افرادیکه با استفاده از پرواز داخلی و پرواز خارجی به این شهر سفر میکنند میتوانند از آن استفاده کنند و از سپری کردن لحظاتشان در این باغ زیبا لذت ببرند. شاید جالب توجه باشد که این باغ توسط فردی طراحی شده است که باغهای ورسای را طراحی کرده است. این باغ در سال 1991 در فهرست میراث جهانی یونسکو قرار گرفت.

 

برای مشاهده قیمت و افرهای لحظه اخری فرانسه روی لینک تور فرانسه کلیک نمایید.



نظرتان را بنویسید







منو