زیباترین پارک‎ها و باغ‎های موجود در پاریس فرانسه(بخش دوم)




 

زیباترین پارک‎های پاریس 

 

بلیط هواپیما سام سیر

 

 

آشنایی با زیباترین پارک‎ها و باغ‎های موجود در پاریس فرانسه

 

پاریس بزرگترین شهر فرانسه میباشد که همه ساله برای دیدن این شهر افراد با استفاده از تور فرانسه به این منطقه از جهان سفر میکنند.علاوهبر وجود جاذبههای گردشگری فراوان در این شهر بزرگ که دلیلی برای سفر گردشگران با استفاده از بلیط خارجی میباشد در این شهر باغها و پارکهای بسیار زیبا و دیدنی وجود دارد که مسافران و جهانگردانی که با تور فرانسه و با تهیه بلیط داخلی به این شهر سفر کردهاند میتوانند از دیدن آنها لذت ببرند.

 

در ادامه به معرفی برخی از مهمترین و زیباترین باغها و پارکهای موجود در این منطقه خواهیم پرداخت. همه ساله گردشگران زیادی با تور فرانسه و با استفاده از بلیط داخلی و بلیط خارجی به دیدن این شهر میروند و بخشی از زمان خود را صرف بازدید از این مکانهای زیبا که در پاریس قرار گرفتهاند میکنند.

 

 

باغ لوگزامبورگ

 

این باغ که به دستور ملکه مدیچی بای افزایش زیبایی منطقه در شهر پاریس ساخته شده است در قرن 17 طراحی و ساخته شد. امروزه این باغ یکی از جاذبههای گردشگری در پاریس میباشد که گردشگران زیادی در طی سفرشان با تور فرانسه  از این باغ زیبا و شگفتانگیز دیدن بعمل خواهند آورد. این مجموعه سرسبز و رنگارنگ در مساحتی 22 هکتاری بنا شده است که در درون آن انواع درختان کهنسال و زیبا را میتوان مشاهده کرد.

 

در این باغ گلخانههای زیبای متعددی وجود دارد که در صورت تمایل زمانیکه با تور فرانسه و با استفاده از بلیط داخلی و بلیط خارجی به این شهر سفر کردید میتوانید در این باغ از آنها دیدن کنید. در این باغ علاوهبر درختان و گلها زیبا از مجسمههای بسیاری نیز استفاده شده است که مجسمه آزادی و مجسمه شارل بودلر که نویسندهای مشهور بوده از مهمترین مجسمههای موجود در این باغ میباشند. این پارک در منطقه 6 شهر پاریس قرار گرفته است و افرادی که در نزدیکی این باغ سکونت دارند این پارک را برای دویدن و انجام ورزشهای گوناگون مورد استفاده قرار میدهند.

 

در این باغ برای ورزشکاران امکانات مختلفی قرار داده شده است به عنوان مثال برای تنیس دوستان شش زمین تنیس در این مجموعه قرار گرفته شده است که میتوانند ازآنها استفاده کنند. علاوهبر اینها در این مجموعه یک زمین بازی، امکان سوارکاری با اسبهای پونی، قایقسواری و تماشای نمایش عروسکی که در این مجموعه انجام میشود وجود دارد. در صورتیکه با استفاده از بلیط داخلی و بلیط خارجی به این شهر سفر کردید میتوانید برای قدم زدن و یا ورزش کردن به این باغ سری بزنید و از خدماتی که در آن ارائه میشود بهرهمند شوید.

 

 

باغ د پلانت

 

این باغ از باغهای گیاه شناسی موجود در پاریس میباشد که در نوع خود مهمترین نیز به حساب میآید. این باغ بدون شک زیباترین و منحصربفردترین باغ گیاهشناسی موجود در این شهر بوده است. در ابتدا از این باغ به عنوان مرکز دارویی خانواده سلطنتی استفاده میشد اما با گذشت زمان تبدیل به یک باغ گیاهشناسی شد که امروزه افراد زیادی برای دیددن آن با بلیط داخلی و بلیط خارجی به این شهر سفر میکنند.

 

در صورتیکه به گل و گیاه علاقهمند هستید میتوانید به دیدن هزاران گونه مختلف گیاهی موجود در این مجموعه بروید و ساعتها به نظاره کردن آنها بنشینید و لذت ببرید. این باغ گیاه شناسی به سبک فرانسوی انگلیسی ساخته شده است. این مکان از چشم اندازهای بینظیری بهره میبرد که برای پاریسیها بسیار قابل اهمیت هستتند. در  این باغ گیاه شناسی انواع مختلفی از گیاهان را میتوان دید. از جمله نادرترین و عجیبترین گیاهان تا گیاهان کمیاب و خاصی که تنها مناطقی خاص از کره زمین وجود دارند و رشد میکنند. علاوهبر این قدیمیترین باغ وحش جهان نیز در این باغ قرار گرفته است.

برای مشاهده قیمت و افرهای لحظه اخری فرانسه روی لینک تور فرانسه کلیک نمایید.



نظرتان را بنویسید







منو