اطلاعات کلی در مورد اسپانیا




 

اطلاعاتی درباره ی اسپانیا

 

تور اسپانیا سام سیر

 

اطلاعات کلی در مورد اسپانیا

 

امروزه شاهد رشد اقتصادی کشور اسپانیا هستیم که روز به روز هم بیشتر می‌شود. این کشور توانسته زیرساخت‌هایی بسیار قوی را در زمینه صنعت ایجاد کند بطوری‌ که صنعت و انرژی رشدی بیش از ۶۰ درصد نسبت به سال‌های گذشته داشته است. گردشگران تور اسپانیا می‌دانند که مادرید پایتخت این کشور است و در مرکز جغرافیایی شبه جزیره ایبرین واقع شده است. شهر تاریخی مادرید که قدمت آن به قرن ۹ میلادی برمی‌گردد، از محبوبیت خاصی در میان مسافران پرواز خارجی برخوردار است و پس از برلین دومین شهر بزرگ در اتحادیه اروپا به حساب می‌آید.

 

این شهر که به دلیل فوتبال حرفه‌ای خود مشهور شده است یکی از دلایل فروش بالای تور اسپانیا می‌باشد. سیستم درمانی و بیمارستانی اسپانیا بسیار لوکس و پیشرفته است و این کشور برای خدمت رسانی به مردم از دو فضای بیمارستان خصوصی و دولتی استفاده می‌کند.علاقه‌مندان به خرید بلیط هواپیما اسپانیا باید بدانند که میزان تولید ناخالص داخلی نیز در این کشور افزایش پیدا کرده است.

 

کشور اسپانیا توانسته رتبه خوبی را در زمینه تجهیزات پزشکی و دارو بدست آورد. این موضوع بر مسافران پرواز خارجی اسپانیا پوشیده نیست که اسپانیا در زمینه اقتصادی یک کشور بسیار قدرتمند محسوب می‌شود و در سطح جهانی، گردش مالی وسیعی را به خود اختصاص داده است. اگر یکی از طرفداران تور اسپانیا هستید این مقاله کاملا برای شما نوشته شده است.

 

به افرادی که قصد خرید بلیط هواپیما به مقصد اسپانیا را دارند باید بگوییم که نوع حکومت و ساختار سیاسی این کشور به صورت پادشاهی-پارلمانی می‌باشد.

 

زبان رایج در این کشور کاتالان، گالیسیائی و باسکی است اما زبان رسمی آن اسپانیایی می‌باشد.

واحد پول اسپانیا یورو بوده و هر یورو اسپانیا معادل با ۱.۱۴ دلار آمریکا می‌باشد.

شاید برای مسافران پرواز خارجی اسپانیا جالب باشد که این کشور در سال ۲۰۱۸ دارای جمعیتی بالغ بر ۴۶.۷۳۳ نفر بوده و پیش شماره تلفن آن ۰۰۳۴ است.

 

با خرید بلیط هواپیما اسپانیا می‌توانید با فرهنگ آمیخته از سنت و مدرنیته این کشور آشنا شوید و مردمان خونگرمش را از نزدیک ببینید. این کشور که در جنوب غربی اروپا قرار گرفته است و بخش عمده‌ای از شبه جزیره ایبری را اشغال کرده است به یکی از مقاصد محبوب گردشگری در میان مسافران پرواز خارجی تبدیل گشته است. این کشور از اعضای اتحادیه اروپا بوده و همسایگان آن در مرزهای جنوب و شرق، دریای مدیترانه و تنگه جبل‌الطارق می‌باشند.

 

علاوه بر این اسپانیا در مزرهای شمال و شمال شرق با فرانسه و در مرزهای غرب و شمال غرب با پرتغال و اقیانوس اطلس همسایه است. شاید بسیاری از گردشگران تور اسپانیا ندانند که قلمروی این کشور علاوه بر سرزمین اصلی در اروپا، شامل چند منطقه دیگر نیز می‌شود. از جمله این مناطق می‌توان به جزایر قناری واقع در سواحل آفریقایی اقیانوس اطلس، جزایر بالرئاس واقع در دریای مدیترانه، دو شهر آفریقای شمالی که با کشور مراکش مرز مشترک دارند و چندین جزیره مسکونی و غیرمسکونی اشاره کرد.

 

اولین ساکنان شبه جزیره ایبری انسان‌هایی مربوط به حدود یک میلیون و دویست سال قبل بوده‌اند. رومیان در حدود ۲۰۰ سال پیش بر این منطقه که هیسپانیا نامیده می‌شد، حکومت می‌کردند که نکته جالبی برای گردشگران تور اسپانیا به حساب می‌آید. اگر برای شناخت تاریخ کهن این کشور خرید بلیط هواپیما را انجام می‌دهید باید بدانید که در حدود قرن پانزدهم میلادی، به دلیل ازدواج ملکه کاسیتل و شاه آرگون، پایه‌های اسپانیای امروزی به واسطه اتحاد دو پادشاهی آراگون و کاستیل، به شکل یکپارچه امروزی تبدیل گشت. اسپانیا دارای ۱۷ منطقه مستقل است که هر کدام جغرافیا و فرهنگ متنوع و مخصوص به خود را دارند. مسافران پرواز خارجی می‌توانند با خرید بلیط هواپیما اسپانیا شانس بازدید از این کشور تاریخی و زیبا را نسیب خود کنند.

 

برای مشاهده قیمت و افرهای لحظه اخری اسپانیا روی لینک تور اسپانیا کلیک نمایید.



نظرتان را بنویسید







منو