نکاتی که در سفر به جزیره بالی توجه به آنها ضروری است(بخش اول)




 

سفر به جزیره بالی

 

بلیط خارجی سام سیر

 

آشنایی با نکاتی که در سفر به جزیره بالی توجه به آنها ضروری است

 


در کشور اندونزی 17 هزار جزیره وجود دارد که زیباترین آنها جزیره بالی میباشد و افراد زیادی همه ساله برای دیدن این جزیره از تور بالی استفاده میکنند و با خرید بلیط هواپیما به دیدن این جزیره زیبا که به بهشت روی زمین شهرت پیدا کرده است میروند. در این جزیره میمونهای زیادی دیده میشود که همین موضوع سبب شده تا برخی از افراد این شهر را با نام جزیره میمونها نیز بشناسند. در صورتیکه با تور بالی و با انجام پرواز خارجی به این منطقه سفر کردید مانند همه مکانهای گردشگری موجود در جهان نکاتی وجود دارد که با رعایت کردن آنها میتوانید سفر بهتر و آرامتری را سپری کنید و در این سفر بیشترین لذت را ببرید.

 

در ادامه به ارائه برخی نکات خواهیم پرداخت که با رعایت کردن آنها میتوانید در این سفر بیشترین لذت را ببرید و راحتتر باشید.

 

 

انتظار شلوغی را در این جزیره داشته باشید

 

 

این منطقه یکی از مشهورترین مناطق اندونزی و جهان میباشد که همه ساله افراد زیادی با استفاده از تور بالی و با خرید بلیط هواپیما به این جزیره سفر میکنند. ازاین رو در صورتی که با انجام پرواز خارجی به این جزیره سفر کردهاید بهتر است خود را برای شلوغی و ازدحام جمعیت موجود در این جزیره آماده کرده باشید.البته میتوانید در طول سفرتان به مناطق جنوبی این جزیره و یا منطقه یوباد بروید که تراکم جمعیت در آنها کمتر است. در صورتیکه با تور بالی و با خرید بلیط هواپیما به این جزیره سفر کردید و به دنبال مکانی آرام و ساکت میگردید میتوانید در مرکز کوهها و یا در سواحل غربی و شمالی این جزیره به شکلی نسبی به آن دست پیدا کنید.

 

 

انتخاب بهترین مسیر

 

همانطور که گفته شد این جزیره یکی از مقاصد محبوب گردشگران است که با استفاده از تور بالی و با انجام پرواز خارجی از سراسر جهان به دیدن این جزیره میآیند. از اینرو در این جزیره شاهد ترافیکهای سنگینی خواهید بود که با توجه به گرمای هوا میتواند بسیار آزار دهنده باشد. پس در صورت سفر به این منطقه قبل از رفتن به جایی از نقشه این جزیره استفاده کنید و بهترین مسیر و بهترین زمان را برای رفتن به آن مکان در نظر بگیرید.

 

 

نگران خورد و خوراک نباشید

 

یکی از موضوعاتی که گردشگران را شگفتزده میکند مواد غذایی و نوشیدنیهایی است که در این منطقه وجود دارد و گردشگرانی که با خرید بلیط هواپیما و با انجام پرواز خارجی به این منطقه سفر میکنند میتوانند از خوردن آنها لذت ببرند. لازم به ذکر است که بدلیل افزایش چشمگیر گردشگران این منطقه و نظارت اداره بهداشت این منطقه ، غذاهایی که در این جزیره طبخ میشود تا حد زیادی بهداشتی هستند و تمامی رستورانها موجود در این جزیره به شکلی بهداشتی در حل فعالیت هستند.

 

در گذشته افرادی که باخرید بلیط هواپیما و با انجام پرواز خارجی به این جزیره سفر میکردند باید در خوردن سالادها، میوههای برش خورده، مکعبهای یخ و بیشتر گوشتهایی که در بازار وجود داشت بسیار احتیاط میکردند و حدالمقدور از خوردن آنها خودداری میکردند. اما امروزه دیگر نیازی نیست در خوردن این گونه خوراکیها نگران موضوعی باشید و میتوانید با خیالی آسوده از خوردن آنها لذت ببرید. امروزه سازمان بهداشت جهانی نظارت بسیار دقیقی بر وضعیت بهداشتی این جزیره دارد. در این منطقه میتوان رستورانهایی را پیدا کرد که به طبخ غذاهای ارگانیک مشغول هستند و غذایی با کیفیت بالا را به گردشگران و مشتریان خود ارائه میکنند. غذهای دریایی در این منطقه به وفور یافت میشود که در صورت علاقه به این نوع غذاها میتوانید از آنها در وعدههای مختلف غذایی استفاده کنید.

 

برای مشاهده قیمت و افرهای لحظه اخری بالی روی لینک تور بالی کلیک نمایید.



نظرتان را بنویسید







منو