غارهای زیبا و شگفت‎انگیز کیپ تاون (بخش دوم)




 

غارهای کیپ تاون

 

تور آفریقای جنوبی سام سیر

 

غارهای زیبا و شگفتانگیز کیپ تاون (بخش دوم)

 

کیپ تاون از شهرهای گردشگری جهان میباشد که با تور آفریقای جنوبی میتوانید به این شهر سفر کنید و از مناظر و جاذبههای گردشگری طبیعی آن دیدن بعمل آورید. در نزدیکی این شهر کوهستانی سنگی وجود دارد که در آن غارهای منحصر بفردی قرار گرفته است. این غارها به یکی از جاذبههای گردشگری موجود در این منطقه تبدیل شدهاند و همه ساله افراد زیادی برای دیدن آنها با تور آفریقای جنوبی و با انجام پرواز خارجی به این منطقه سفر میکنند. در ادامه به معرفی برخی از مهمترین غارهای موجود در این منطقه خواهیم پرداخت.

 

 

غار واچمن

 

این غار زیبا که در منطقه لاینز هد قرار گرفته است یکی از غارهای شگفت انگیز موجود در شهر کیپ تاون میباشد. این غار دارای چشم اندازی بینظیر و متفاوت بوده است. مسافرانی که با تور آفریقای جنوبی و با انجام پرواز داخلی به این منطقه از جهان سفر میکنند به دیدن این غاز زیبا میآیند و در کنار لذت بردن از مناظر و چشماندازهای بینظیر این غار به گرفتن عکسهای یادگاری منحصر بفرد و شگفتانگیز مشغول میشوند.

 

چشم انداز این غار به سمت تپه سیگنال، دریا و شهر کیپ تاون میباشد که همین موضوع سبب شده تا چشم اندازی بسیار دلنشین و زیبا داشته باشد و افراد زیادی با پرواز داخلی و پرواز خارجی برای دستیابی به این چشمانداز به این منطقه سفر کنند. این غار برای غارنوردان میتواند بسیار هیجانانگیز باشد علاوهبر این بدلیل داشتن مناظر زیبا برای افراد علاقهمند به عکاسی نیز میتواند مکان مناسبی باشد. در صورتیکه با تور آفریقای جنوبی به دیدن این غار رفتید میوانید طلوع و غروب آفتاب را در این منطقه نظارهگر باشید که یکی از زیباترین لحظاتی است که در این منطقه میتوانید به تماشای آن بنشینید.

 

 

غار وودستاک

 

این غار دارای بزرگترین دهانه در بین تمامی غارهای شهر کیپ تاون میباشد. غار وودستاک غاری بزرگ و افقی است که از غارهای مهم موجود در این منطقه بوده است و همه ساله افرادی که با تور آفریقای جنوبی و با استفاده از پرواز داخلی و پرواز خارجی به این شهر سفر میکنند زمانی را برای دیدن این جاذبه گردشگری طبیعی اختصاص میدهند.

 

برای دیدن این غار باید به قله شیطان که بالای منطقه وودستاک قرار دارد بروید. این غار دارای 50 متر عرض و 15 متر عمق میباشد. چشم انداز فوقالعاده این غار سبب شده تا عکاسان فراوانی با پرواز داخلی و پرواز خارجی به این منطقه بیایند و به عکاسی از مناظر اطراف این غار بپردازند.

 

این غار بدلیل داشتن چشمانداز فوقالعاده و منحصر بفردی که دارد بسیار مورد توجه قرار گرفته است و در داخل غار نکته خاصی وجود ندارد. داشتن این صفات منحصر بفرد این غار را به یکی از مهمترین غارها و یکی از جاذبههای گردشگری پر رفت و آمد در کیپ تاون تبدیل کرده است که همه ساله برای دیدن آن افراد زیادی با پرواز داخلی و پرواز خارجی به این منطقه از جهان سفر میکنند.

 

داشتن دهانه بزرگ و ظاهر خاصی که این غار از آن بهره میبرد سبب شده تا این غار در بین افرادی که با پرواز داخلی و پرواز خارجی به این سفر میآیند بسیار پرطرفدار باشد و افراد زیادی را به سوی خود جذب میکند. در صورتیکه به کوهنوردی علاقهمند هستید میتوانید در هنگام فتح قله شیطان از این غار زیبا و منحصر بفرد نیز دیدن کنید و لحظاتی آرامش بخش و لذت بخش را در آن سپری کنید. علاوهبر اینها میتوانید از دیدن مناظر زیبای اطراف این غار نیز بهره ببرید و به عکاسی بپردازید. در اطراف این غار میتوانید تلفیقی از مناظر طبیعی و شهری را در وسعت زیاد نظارهگر باشید و از دیدن آن بیشترین لذت را ببرید.

 

برای مشاهده قیمت و افرهای لحظه اخری آفریقای جنوبی روی لینک تور آفریقای جنوبی کلیک نمایید.



نظرتان را بنویسید







منو