بررسی هزینه‌ها در کشور اسپانیا




 

هزینه‌ها در اسپانیا

 

بلیط داخلی سام سیر
 

 

آشنایی با بررسی هزینه‌ها در کشور اسپانیا


کشور اسپانیا در میان کشورهای اروپایی از اقتصاد بسیار خوبی برخوردار است. این کشور قوانین خاص خود را دارد که همه افراد باید از آن‌ها پیروی کنند. حقوق ماهیانه هر فرد در این کشور پهناور برابر با هزار تا هزار و پانصد یورو می‌باشد. شاید خریداران بلیط داخلی و بلیط خارجی ندانند که بیشتر درآمد افراد در اسپانیا صرف هزینه مسکن می‌شود، اما بطورکلی هزینه آپارتمان‌ها در این کشور استاندارد است. هزینه‌های آب و برق در اسپانیا متوسط بوده و ماهیانه باید حدود ۸۵ تا ۱۷۰ یورو را پرداخت کرد. با توجه به موارد گفته شده می‌توان متوجه شد که هزینه‌های زندگی در اسپانیا بطورکلی برابر با ۶۰۰ تا ۸۰۰ یورو می‌باشد. بنابراین هزینه‌های زندگی در اسپانیا کم بوده و با سطح درآمد مردمان آن همخوانی دارد.

 

 

همانطور که می‌دانید کشور اسپانیا دارای جاذبه‌های گردشگری فراوانی می‌باشد و هرساله تعداد زیادی از گردشگران با خرید بلیط خارجی از این کشور زیبا دیدن می‌کنند. از طرفی دیگر همیشه مبحث هزینه‌ها، موضوع نگران کننده‌ای برای گردشگران تور اسپانیا و افرادی که قصد مهاجرت به این کشور را دارند محسوب می‌شود. در این مقاله قصد داریم نگاه دقیقی به هزینه‌های موجود در کشور اسپانیا داشته باشیم و اطلاعات کافی را در اختیار خریداران بلیط داخلی و بلیط خارجی قرار دهیم. زیرا برآورد هزینه‌ها قبل از سفر می‌تواند از رویارویی با مشکلات مالی جلوگیری کند.

 

گردشگران تور اسپانیا در صورتی که بخواهند در یک رستوران ارزان قیمت یک وعده غذا میل کنند باید هزینه‌ای معادل با ۱۰.۰۰ یورو را بپردازند. برای خوردن دو وعده غذا در یک رستوران متوسط باید ۳۵.۰۰ یورو هزینه در نظر بگیرید. در مورد حمل و نقل کشور اسپانیا نیز باید به خریداران بلیط داخلی و بلیط خارجی بگوییم که هزینه حمل و نقل در این کشور از ۱.۴۰ یورو شروع می‌شود که با توجه به نوع وسیله حمل و نقل و همینطور مسافت و زمان در نظر گرفته شده این تعرفه افزایش پیدا می‌کند.

 

شاید بسیاری از گردشگران تور اسپانیا ندانند که هزینه‌های برق، گرمایش،‌ سرمایش، آب و زباله‌ای که برای زندگی در یک آپارتمان ۸۵ متر مربعی باید پرداخت کرد در حدود ۱۱۲.۹۳ یورو می‌باشد. هزینه یک دقیقه صحبت با تلفن همراه ۰.۱۶ یورو در نظر گرفته شده است و این در حالی است که هزینه اینترنت برای ۶۰ مگابایت در ثانیه، چیزی در حدود ۳۸.۸۱ یورو می‌باشد.

 

آن دسته از خریداران بلیط خارجی و بلیط داخلی که به ورزش‌های باشگاهی علاقه‌مند هستند برای رفتن به باشگاه در کشور اسپانیا باید مبلغ ۳۶.۵۲ یورو را در نظر بگیرند، و نکته جالب اینجا است که اجاره زمین تنیس در این کشور تنها ۱۲.۲۷ یورو هزینه بر می‌دارد. در اسپانیا ۸.۰۰ یورو برای خرید بلیط سینما در نظر گرفته شده است. هزینه مراقبت از کودکان نیز ۳۳۳.۸۲ یورو می‌باشد. خرید یک جفت جین هزینه‌ای برابر با ۶۹.۲۲ یورو را به همراه دارد. برای خرید یک لباس تابستانی آن هم در یک فروشگاه زنجیره‌ای می‌بایستی ۲۶.۷۳ یورو پرداخت کرد.

 

اگر پس از خرید تور اسپانیا و بازدید از این کشور قصد مهاجرت به آن را دارید برای صرفه‌جویی در هزینه‌ها بهتر است در انتخاب محل زندگی خود بیشتر دقت کنید. خریداران بلیط داخلی و بلیط خارجی باید بدانند که هزینه‌هایی که برای زندگی در کشور اسپانیا تعیین می‌گردد، بطور دوره‌ای تغییر پیدا می‌کند. بنابراین افراد سعی می‌کنند تا خرید خود را به شکل کلی انجام دهند و دانستن این ترفند و انجام آن در کشور اسپانیا بهترین راه حل برای کاهش هزینه‌ها به حساب می‌آید. گردشگران تور اسپانیا در نظر داشته باشند که هزینه‌های تحصیل در این کشور ۱۱ درصد از ایران بیشتر می‌باشد اما از طرفی دیگر امکانات تحصیلی که اسپانیا در اختیار دانش‌آموزان و دانشجویان قرار می‌دهد بسیار وسیع است.

 

برای مشاهده قیمت و افرهای لحظه اخری اسپانیا روی لینک تور اسپانیا کلیک نمایید.

 



نظرتان را بنویسید







منو