معرفی بهترین و خوشمزه‎ترین غذاهای برزیل(بخش چهارم)




 

خوشمزه‎ترین غذاهای برزیل

 

خرید بلیط هواپیما سام سیر

 

آشنایی با بهترین و خوشمزه‎ترین غذاهای برزیل

 


برزیل یکی از کشورهای زیبای موجود در آمریکای جنوبی میباشد که همه ساله افراد زیادی با تور برزیل به این کشور سفر میکنند و جاذبههای گردشگری موجود در این کشور را از نزدیک مورد بازدید قرار میدهند. در این کشور رستورانهای مختلف و زیادی وجود دارد که به طبخ غذاهای مختلف میپردازند و در اختیار گردشگرانی که با بلیط هواپیما و تور برزیل به این کشور سفر کردهاند قرار میدهند. در ادامه به معرفی بهترین غذاهایی که در این منطقه از جهان طبخ میشود خواهیم پرداخت که در صورت سفر به این کشور از طریق تور برزیل و با استفاده از بلیط خارجی میتوانید طعم دلنشین آنها را بچشید و از خوردن آنها لذت ببرید.

 

 

واتاپا

 

این غذا یک نوع خوراک میباشد که بسیار غلیظ و پرملات است. بیشتر این غذا در مناطق شمال شرقی و شمالی کشور برزیل طبخ میشود و در اختیار گردشگرانی که با تور برزیل و با استفاده از بلیط هواپیما به این منطقه سفر کردهاند قرار داده میشود. این غذا را که میتوان یکی از خوشمزهترین غذاهای طبخ شده در این کشور دانست از ترکیب موادی چون نان، میگو، مغزیجات آسیاب شده، شیر نارگیل و سبزیجات درست کردو از خوردن آن لذت برد. این غذا بدلیل داشتن سبزیجات معطر و همچنین استفاده ادویههای مختلف دارای عطر و بویی بسیار دلنشین و عالی میباشد. در صورتیکه با تور برزیلو با استفاده از بلیط خارجی به این کشور سفر کردید حتما این غذا را در یکی از وعدههای غذایی خود سرو کنید.

 

 

امپادا

 

این غذا یکی دیگر از غذاهای فوقالعاده خوشمزهای است که در این کشور طبخ میشود و زمانیکه با بلیط هواپیما و با بلیط خارجی به این سفر رفتید میتوانید از چشیدن طعم آن لذت ببرید. این غذا شباهت زیادی به پای مرغ دارد. این غذا از اهمیت زیادی برخوردار است و در مراسم خاص و ضیافتهای مهم سرو میشود. این غذا به شکلی طبخ میشود که چند نفر از خوردن آن سیر میشوند در واقع در اندازه بزرگ سرو میشود.اما با این حال این غذا را میتوانید در اندازههای کوچک نیز پیدا کنید و از خوردن آن لذت ببرید.

 

در صورتیکه با بیط هواپیما و با بلیط هارجی به این کشور سفر کردید و خواستید که از این غذا استفاده کنید میتوان این غذا را که در اندازههای کوچک طبخ شده را در تمامی رستورانها و کافههای این شهر به آسانی پیدا کنید و طعم آن را بچشید.  برای تهیه این غذای خوشمزه مرغ وترکیبات بخصوصی از سبزیجات را با نخود و ذرت مخلوط میکنند وسپس خمیری ورقه شکل روی آن میکشند. این غذای خوشمزه را در فر قرار میدهند تا خمیر روی آن طلایی رنگ شود.

 

 

چیپس کاساوا

 

در صورتیکه با بلیط هواپیماو با استفاده از بلیط خارجی به این کش.ر سفر کردید چبپس کاساوا غذایی است که پیشنهاد میکنیم حتما آن را در یکی از وعدههای غذایی خود صرف کنید و از چشیدن طعم لذیذ آن لذت ببرید. این غذا را میتوانید در تمام برزیل به میزان فراوانی مشاهده کنید و در صورت تمایل از آن بچشید. کاساوا نام گیاهی است که با نامهای دیگری چون یوکا، مانیوک و آیپیم نیز در این کشور شناخته میشود و یکی از شکلهایی که از آن استفاده میشود به شکل آرد و یا پودر آن است. برگها و ساقههای این گیاه را پس از خرد کردن به صورت فریتر و در ترکیب با مواد غذایی دیگر به شکلی کامل سرخ خواهند کرد. این غذا به شکل یک غذای خیابانی در اختیار افراد علاقهمند به طعم این نوع غذا قرار دادا خواهد شد. این غذا در برزیل جایگزین چیبس سیب زمینی شده است که ساکنان برزیل آن را با سس فراوان میخورند.

 

برای مشاهده قیمت و افرهای لحظه اخری برزیل روی لینک تور برزیل کلیک نمایید.



نظرتان را بنویسید







منو