معرفی بهترین و معروف ترین هتل‎های سائوپائولو (بخش اول)




 

معرفی بهترین هتل‎های سائوپائولو

 

تور برزیل سام سیر

 

معرفی بهترین و معروف ترین هتلهای سائوپائولو (بخش اول)

 

برزیل از کشورهایی است که همه ساله افراد زیادی برای سفر به آن خود را آماده میکنند و با استفاده از تور برزیل راهی این کشور زیبا که از جاذبههای گردشگری فراوانی بهره میبرد خواهند شد. سلئوپائولو یکی از شهرهای بزرگ موجود در این کشور میباشد که بخش وسیعی از گردشگرانی را با تور برزیل و با انجام پرواز داخلی و یا پرواز خارجی به این کشور سفر میکنند را به سوی خود میکشاند.

 

در این شهر هتلهای بسیاری وجود دارد که مسافران در صورت سفر به این شهر میتوانند از آنها بهرهمند شوند. امروزه برای رزرو هتل در این شهر میتوانید از کارتهای عضو شبکه شتاب استفاده کنید و به راحتی محل اقامت خود را در این شهر رزرو نمایید.

 

در ادامه به معرفی برخی از بهترین و مشهورترین هتلهای 5 ستاره در این شهر خواهیم پرداخت که در صورت سفر به این شهر با استفاده از تور برزیل و با انجام پرواز داخلی و یا پرواز خارجی در انتخاب محل اقامتتان مشکلی نداشته باشید و در کمترین زمان بهترین هتل را پیدا کنید.

 

 

هتل 5 ستاره مکسود پلازا

 

این هتل را میتوانید درمرکز شهر سائوپائولو پیدا کنید. یکی از مزیتهایی که این هتل از آن بهره میبرد واقع شدن در نزدیکی یکی از مشهورترین خیابانهای این شهر است که پائولیستا نام دارد. همه ساله افراد زیادی در سفر خود با تور برزیل و پس از انجام پرواز داخلی و یا پرواز خارجی این هتل را برای اقامت خود انتخاب میکنند. در طراحی و ساخت این هتل از اتاقهایی مدرن استفاده شده است که انواع امکانات رفاهی در آنها قرار داده شدهاند تا مسافران از بیشترین آرامش در این عتل برخوردار باشند.

 

در این هتل رستورانهایی وجود دارد که مسافران میتوانند در آن به صرف انواع وعدههای غذایی بپردازند. مسافران برای استراحت میتوانند از استخری که برای آنها در این هتل تعبیه شده است استفاده کنند. این هتل در 22 طبقه طراحی و ساخته شده است و یکی از بزرگترین هتلهای موجود در این شهر میباشد. در صورتیکه با تور برزیل و انجام پرواز داخلی و پرواز خارجی به این شهر سفر کردید میتوانید از خدماتی چون اینترنت پرسرعت رایگان، سرویس شبانه روزی، ترانسفر فرودگاهی و بسیاری از خدمات دیگری که توسط این هتل ارائه میشود بهرهمند شوید.

 

علاوهبر موارد بالا در این هتل میتوانید از خدمات خشکشویی و اتوشویی نیز استفاده کنید البته باید برای استفاده از این خدمات هزینه جداگانه پرداخت کنید. در صورت سفر به این شهر با انجام پرواز داخلی و یا پرواز خارجی و انتخاب این هتل برای اقامت میتوانید از آرایشگاههای که برای رفاه بیشتر مسافران در این هتل قرار گرفته شده است نیز بهرهمند شوید. در این هتل آرایشگاهها به شکلی جداگانه به ارائه خدمات برای آقایان و بانوان میپردازند.

 

در این هتل اقداماتی صورت گرفته شده است که امکان ارائه خدمات به افراد ناتوان و یا کم توان نیز مقدور میباشد و این نوع افراد با انتخاب این هتل برای اقامت خود میتوانند از این گونه خدمات بهرهمند شوند. در طراحی این هتل 5 ستاره از یک ایوان بزرگ استفاده شده است که میتوانید در آن به هواخوری بپردازید در همین هنگام ازدیدن چشم انداز فوقالعادهای که این هتل از آن بهره میبرد نیز لذت ببرید.

 

علاوهبر اینها قدم زدن در باغ این هتل نیز میتواند شما را بسیار سرحال بیاورد. در صورت تمایل میتوانید از استخر سرپوشیده موجود در این هتل نیز بهره ببرید. در کنار این خدمات در این هتل خدمات ماساژ به شکلی بسیار حرفهای نیز ارائه میشود که مسافران میتوانند از آنها استفاده کنند. در زمانهای استراحتتان میتوانید از باشگاه تناسب اندام و دیگر خدمات ورزشی موجود دراین هتل نیز استفاده کنید.

 

برای مشاهده قیمت و افرهای لحظه اخری برزیل روی لینک تور برزیل کلیک نمایید.

 



نظرتان را بنویسید







منو