آشنایی با انواع تورهای اتوبوسی در رم ایتالیا (بخش دوم)




 

تورهای اتوبوسی ایتالیا

 

تور ایتالیا سام سیر

 

آشنایی با انواع تورهای اتوبوسی در رم ایتالیا (بخش دوم)

 

رم زیباترین شهر ایتالیا و همچنین کنهسالترین شهر موجود در این کشور میباشد که بدلیل داشتن جاذبههای گردشگری فراوان همه ساله هزاران نفر با تور ایتالیا به این شهر سفر میکنند تا از جاذبههای گردشگری موجود در این شهر از نزدیک دیدن کنند. در این شهر برای راحتی گردشگرانی که با انجام پرواز داخلی و یا پرواز خارجی به این شهر سفر کردهاند تورهای اتوبوسیای بوجود آمده است که افراد با استفاده از آنها میتوانند به دیدن برخی از آثار گردشگری موجود در این شهر بروند. در ادامه به معرفی برخی از مهترین تورهای اتوبوسی موجود در این شهر خواهیم پرداخت.
 

 

تور اتوبوسی بیگ باس رم

 

این شرکت در بسیاری از شهرهای ایتالیا در حال فعالیت میباشد از شهرت زیادی نیز در این کشور برخوردار است. رم یکی از شهرهایی است که این شرکت در حال ارائه خدمات خود به گردشگرانی است که با تور ایتالیا و با انجام پرواز داخلی و یا پرواز خارجی به آن سفر میکنند. همانطور که گفته شد در این شهر تورهای اتوبوسی مختلفی وجود دارد. اتوبوسهای زیر نظر این شرکت در 10 ایستگاه توقف خواهند کرد. تورهایی که توسط بیگ باس در روزهای تعطیل انجام میشود با تورهای روزهای دیگر هفته متفاوت میباشد. همه ساله افراد زیادی که با تور ایتالیا و با انجام پرواز داخلی و یا پرواز خارجی به این شهر سفر میکنند برای دیدن آثار تاریخی و گردشگری موجود در این شهر از خدماتی که این شرکت ارائه میکند استفاده میکنند.

 

قیمت تور ایتالیا

 

در طول این سفر میتوانید از اینترنت بیسیم بهره ببرید و همچنین در این تورها اطلاعات به 10 زبان زنده دنیا در اختیار گردشگرانی که با تور ایتالیا و با انجام پرواز داخلی و یا پرواز خارجی به این شهر سفر میکنند قرار داده خواهد شد. برای رسیدن به هر ایستگاه کافی است بین 10 الی 20 دقیقه زمان بگذارید. اتوبوسهای این شرکت از ساعت 8:30 الی 9 آغاز به فعالیت میکنند که این بازه زمانی با توجه دمای هوا و شرایط جوی موجود متغییر خواهد بود. فعالیت این تور اتوبوسی در ساعت 5 الی 7 بعد از ظهر به اتمام خواهد رسید.

 

روشهای مختلفی برای تهیه بلیط این تور اتوبوسی وجود دارد و در صورتیکه یکی از بلیطهای این تور را تهیه کردید تا زمانی که سوار اتوبوس نشدهاید به مدت شش ماه این بلیط دارای اعتبار میباشد و میتوانید از آن استفاده کنید. در این شرکت بلیطهای مختلفی با میزان اعتبار متفاوتی ارائه خواهد شد که دقیقه بعد از سوار شدن بر هریک از اتوبوسهای این شرکت اعتبار آن شروع به کم شدن میکند. در صورتیکه برای تهیه این نوع بلیط به شکل آنلاین اقدام کنید میتوانید از 10 درصد تخفیف بهرهمند شوید که بای شما در نظر گرفته شده است. همه ساله افراد زیادی با استفاده از تور ایتالیا و با انجام پرواز داخلی و یا پرواز خارجی سام سیر به این شهر سفر میکنند از تورهای اتوبوسی این شرکت استفاده میکنند.

 

این شرکت به افرادی که تورهای اتوبوسی آن را خریداری میکنند 4 تور پیاده رایگان و همچنین امکان دسترسی به راهنمای شهر رم را به شکلی رایگان فراهم میکند. تورهایی که توسط ایت شرکت ارائه میشوند برای بزرگسالان تقریبا از 29 یورو شورع میشود و تا 43 یورو که مربوط به تورهای سه روزه است ادامه پیدا خواهد کرد. با استفاده از این تور اتوبوسی میتوانید از بسیاری از جاذبههای مهمی که در این شهر قرار گرفته است دیدن کنید با دیدن آنها لذت ببرید. در صورتیکه با تور ایتالیا و با انجام پرواز داخلی و یا پرواز خارجی به دیدن این شهر رفتید پیشنهاد میشود برای دیدن جاذبههای گردشگری موجود در این شهر از این نوع تورها استفاده کنید.

 

برای مشاهده قیمت و افرهای لحظه اخری ایتالیا روی لینک تور ایتالیا کلیک نمایید.

 



نظرتان را بنویسید







منو