نبایدهایی که در سفر به پاریس باید رعایت کرد (بخش اول)




 

نبایدهای سفر به پاریس

 

بلیط هواپیما سام سیر

 

 

آشنایی با نبایدهایی که در سفر به پاریس باید رعایت کرد

 


شهر پاریس یکی از توریستیترین شهرهای فرانسه و جهان میباشد که همه ساله افراد زیادی با استفاده از تور فرانسه برای دیدن این شهر به این منطقه از جهان سفر میکنند. شاید شنیدن این موضوع که هرساله بیش از 80 میلیون گردشگر با استفاده از بلیط هواپیما و با انجام پرواز خارجی به کشور فرانسه سفر میکنند جالب توجه باشد.  بخش زیادی از این گردشگران به دیدن شهر پاریس که در این کشور قرار گرفته است خواهند رفت. این شهر دارای جاذبههای گردشگری بسیاری است که دیدن آنها میتواند بسیار جذاب و جالب باشد. در ادامه به بررسی مواردی خواهیم پرداخت که بهتر است در سفر به این شهر از انجام آنها خودداری کنید تا در طول سفر دچار دردسری نشوید و نهایت لذت را از سفرتان ببرید.

 

 

اجتناب از خریدن بلیط اماکن تاریخی در همان روز

 

 

در صورتیکه با استفاده از تور برزیل و با استفاده از بلیط هواپیما و انجام پرواز خارجی به این شهر سفر کردید بهتر است برای اجتناب از صفهای طولانی بلیط، بلیط این جاذبههای تاریخی و گردشگری را به شکل آنلاین تهیه کنید و با اینکار در وقت خود بسیار صرفه جویی خواهید کرد. پیشنهاد میشود در صورتیکه با تور فرانسه و با استفاده از بلیط هواپیما به این شهر سفر کردید وقت زیادی را برای دیدن این چنین مکانهایی از دست ندهید. هرچند که بلیط این مکانها ارزان باشند. بهتر است که آنها را در الویتهای آخر خود قرار دهید.

 

 

از پلههای ایستگاه مترو abbesses بالا نروید

 

 

این ایستگاه یکی از شلوغترین ایستگاههای مترو در این شهر میباشد. در صورتیکه در سفر خود به این شهر با استفاده از تور فرانسه و انجام پرواز خارجی در این ایستگاه پیاده شدید و با صف طولانی آسانسور روبرو شدید بهتر است قبل از استفاده از پلههای در نظر گرفته شده در این ایستگاه بدانید که این ایستگاه یکی از عمیقترین ایستگاههای مترو در پاریس میباشد. در صورتیکه بخواهید با استفاده از پله از این ایستگاه خارج شوید باید 200 پلهای که در 36 متر کشیده شده است را پشت سر بگذارید. بهتر است زمانی را در صف باشید و از آسانسور برای خارج شدن از این ایستگاه استفاده کنید.

 

 

عدم عکاسی در کتابفروشی شکسیر و شرکا

 

 

این مکان را میتوان یکی از ایدهآلترین مکانها برای علاقهمندان به کتاب دانست. افرادیکه با تور فرانسه با استفاده از بلیط هواپیما و با انجام پرواز خارجی به این شهر سفر کردند و به کتاب علاقهمند هستند میتوانند به این کتابفروشی سری بزنند. این کتاب فروشی در سال 1919 به دست سیلیا بیچ افتتاح گردیده است که در طی عمر خود شاهد نویسندگان و چهرههای ادبی چون ازرا پاوند، ارنست همینگوی، ویلیام اس، باروز و فورد مادوکس بوده است که به این متابفروشی رفت و آمد داشتهاند. میتوانید در این کتابفروشی لحظات خوشی را در کنار کتابهای فراوانی که در این مغازه وجود دارد سپری کنید و از این لحظات لذت ببرید.

 

می توانید برای مشاهده ی قیمت تور ایتالیا به سایت آژانس هواپیمایی سام سیر مراجعه کنید.

 

قوانینی  در این کتابفروشی حکمفرما است که گردشگران مجبور به رعایت کردن آنها میباشند و در صورت عدم رعایت ممکن است دچار مشکل شوند. یکی از قوانینی که در این مغازه وجود دارد ممنوعیت عکاسی میباشد. در صورتیکه با استفاهد از بلیط هواپیما و با انجام پرواز خارجی به این شهر سفر کردید و قصد دیدن کردن از این مغازه را دارید بهتر است اصلا به فکر عکاسی در این مکان نیوفتید. در صورتی که به شکل مخفیانه اقدام به این کار کنید ممکن است برایتان دردسر بوجود آید و با مشکلات زیادی روبرو شوید. در این کتابفروشی قوانین دیگری نیز  وجود دارد که  باید رعایت شود اما از اهمیت کمتری نسبت به این موضوع برخوردار هستند.

 

برای مشاهده قیمت و افرهای لحظه اخری فرانسه روی لینک تور فرانسه کلیک نمایید.



نظرتان را بنویسید







منو