دیزنی لند و موزه نارنجستان در پاریس فرانسه




 

جاذبه های گردشگری فرانسه

 

تور فرانسه سام سیر

 

دیزنی لند و موزه نارنجستان در پاریس فرانسه

 

پاریس از شهرهای بزرگ موجود در کشور فرانسه میباشد که بدلیل داشتن جاذبههای گردشگری و توریستی مورد توجه جهانیان قرار گرفته است و افراد زیادی همه ساله با تور فرانسه راهی این شهر خواهند شد. پاریس شهر زیبایی است که در مورد این زیبایی افراد زیادی از نویسندگان، خبرنگاران و شاعران سخن گفتهاند.

 

وجود این شهرت و زیبایی سبب شده تا این شهر به یکی از شهرهای توریستی و گردشگری در فرانسه تبدیل شود و همه ساله پذیرای جهانگردانی باشد که با خرید بلیط هواپیما به این منطقه از جهان سفر میکنند. در این جاذبههای گردشگری فراوانی وجود دارد که برای دیدن آنها میتوانید با بلیط ارزان هواپیما به این شهر زیبا و دلفریب سفر کنید و از نزدیک زیباییهای طبیعی موجود در آن را مشاهده کنید.

 

در ادامه به معرفی برخی از این جاذبههای گردشگری خواهیم پرداخت که به سبب وجود آنها پاریس به یک مقصد گردشگری مناسب و مشهور تبدیل شده است و افراد زیادی برای دیدن آنها با تور فرانسه راهی این شهر خواهند شد.

 

 

دیزنی لند

 

در شهر پاریس دیزنی لندی وجود دارد که وقتی اروپائیان نتوانند به دیزنی لند لس آنجلس بروند میتوانند از این منطقه در پاریس دیدن کنند. این مجموعه از بزرگترین و پربازدیدترین شهرهای بازی موجود در پاریس میباشد که برای دیدن آن افراد زیادی با تور فرانسه به این شهر سفر میکنند. با توجه به نامی که برای این مجموعه در نظر گرفته شده است مشخص میشود که دیزنی لند پاریس مجموعهای فراتر از یک شهربازی معمولی به همراه وسیلههای بازی و سرگرمی خواهد بود.

 

قیمت تور فرانسه

 

در این مجموعه چندین هتل طراحی و ساخته شده است و افرادی که با خرید بلیط هواپیما به این شهر سفر کردهاند میتوانند برای اقامت خود از این هتلها استفاده کنند. علاوهبر این در این مجموعه چندین مرکز خرید نیز قرار گرفته است که گردشگرانی که با تور فرانسه و خرید بلیط ارزان موفق به سفر به این شهر شدهاند میتوانند به گردش و خرید بپردازند. وجود زمین گلف در این مجموعه سبب شده تا علاقهمندانی که با تور فرانسه به این شهر سفر میکنند این محل را برای اقامت و تفریح انتخاب کنند و بیشتر وقت خود را در این مجموعه سپری کنند.

 

این پارک در سال 1992 به عنوان دومین پارک دیزنی افتتاح شد که در خارج خاک آمریکا قرار گرفته بود. در صورتیکه با خرید بلیط هواپیما به پاریس سفر کردید برای دیدن این مجموعه باید 30کیلومتر از شهر فاصله بگیرید. در سال 2002 پارکی با نام استودیو های والت در کنار این مجموعه ساخته شد.

 

 

موزه نارنجستان

 

در صورتیکه برای رفتن به پاریس موفق به تهیه بلیط ارزان هواپیما شدید و به هنر و آثار هنری به جای مانده از هنرمندان نامی علاقه دارید پیشنهاد میشود حتما از این مکان دیدن کنید. آثاری که در این موزه نگهداری میشود در سبکهای امپرسیونیسم و پست امپرسیونیسم میباشند و سالانه علاقهمندان به نوع آثار با خرید بلیط هواپیما به این شهر سفر میکنند و از این موزه دیدن میکنند.

 

محل قرار گیری این موزه در باغستانهای تویلری میباشد که بدلیل آثار زیبایی که در خود جای داده است به یک اثر گردشگری تبدیل شده است و افراد زیادی با تهیه بلیط ارزان هواپیما به دیدن این موزه و آثار موجود در آن خواهند رفت.

 

در صورتیکه با خرید بلیط هواپیما و یا تهیه بلیط ارزان هواپیما از سام سیر قصد سفر به این شهر را دارید حتما از این موزه دیدن کنید. در این موزه میتوانید آثار ارزشمندی از هنرمندان نامی جهان را مشاهده کنید. پیکاسو ، رنوار، سزان، ماتیس و مودیگلیانی برخی از هنرمندانی هستند که برخی از آثار آنها در این موزه برای نمایش به عموم قرار داده شده است.

 

برای مشاهده قیمت و افرهای لحظه اخری فرانسه روی لینک تور فرانسه کلیک نمایید.

 



نظرتان را بنویسید







منو