رزرو تور سریلانکا در زمستان




رزرو تور سریلانکا در زمستان

تور سریلانکا

 

 

بهترین زمان رزرو تور سریلانکا در زمستان


حتماً کسی که سراغ این مقاله آمده، علاقه‌مند به سفرهای استوایی و نواحی گرمسیری در زیر سایه درختان نخل و شنا کردن در آب‌های فیروزه‌ای، خوردن غذاهای دریایی و گشت‌وگذارهای آسیای شرقی است.

سریلانکا به‌عنوان یکی از باحال‌ترین مقاصد تفریحی است که در نزدیک هند قرارگرفته، بهترین مراتع چای و دنیایی از رنگ‌های شاد در این ناحیه از زمین قرارگرفته‌اند.

در این فصل سال تور سریلانکا جزو یکی از خاطرات ماندگار در تاریخچه سفری شما خواهد بود.

حالا که می‌خواهیم به سریلانکا سفر کنیم، کجاها را بگردیم؟


Yala National Park
پارک ملی یالا


قرار گرفتن میان طبیعت و حیات وحش، تماشای حیواناتی مثل خرس سیاه، سمور و میمون‌ها در قالب سافاری‌های جذاب یکی از پیشنهادهای سام سیر در سفر زمستانی به سریلانکا می‌باشد.

 

Nuwara Eliya
نوارا الیا

 

در سفر به سریلانکا حتماً به بهشت نوارا الیا سر بزنید، اینجا مناسب برای توریستی که عاشق طبیعت بکر و مه‌آلود سبز جنگلی است. از مراتع چای و خوش عطر لذت ببرید.


Kandy
کاندی 


از جاذبه‌های توریستی بین ماه‌های دسامبر تا فوریه (همین بهمن ماه) با معابد بودا در فضایی کاملاً روحانی و روح‌بخش می‌باشد.

 

Mirissa
میریسا


ساحل رؤیایی خود را در مناطق جنوبی سریلانکا پیدا کنید! آبی فیروزه‌ای، کافه‌های دنج، دورهمی‌های توریستی در شب، ریلکسیشن روی ساحل، طعم داغ آفتاب ساحلی سریلانکا و یکی شدن آسمان و زمین از تجربیات بی‌نظیر شما در سفر زمستانی به سریلانکا خواهد بود.

 

تماشای مناظر طبیعی و دیدنی سریلانکا از پنجره‌ی قطار، بی‌شک به یکی از به‌یادماندنی‌ترین‌ها در سفر به سریلانکا تبدیل خواهد شد.

اگر از دستتان در رفت و در اواخر اسفند یا فروردین‌ماه به سریلانکا سفر کردید، از جشن سال نو با نام Sinhalese  در شهر کلمبو در کافه‌ها و تفریحاتی که در هر گوشه و کناری در جریان هستند لذت ببرید!

 

 

موج‌سواری بر روی عمق آبی اقیانوسی


مثل یک آهن‌ربا جذب می‌کند، در یک لحظه می‌خواهید ریسک کنید و موج‌سواری بر روی آبی اقیانوسی سریلانکا را تجربه کنید، فقط مراقب باشید، اگر این‌کاره هستید، اقدام به رزرو بلیط موج‌سواری در سفر زمستانی به سریلانکا کنید.

بهترین فصل رزرو تور سریلانکا، همین زمستان!


درست در شروع سال نو میلادی، از ماه ژانویه تا مارچ بهترین فصل سال برای یک سفر زمستانی به منطقه‌ای گرمسیری است، دمای هوا بین 20 تا 30 درجه سانتی‌گراد با رطوبت پایین و شرایط جوی متعادل خواهد بود.

 

 

پس در بهترین فصل تور سریلانکا قرار داریم؟!


هزینه سفر به این اعجاب دنیا به‌گونه‌ای ست که هم می‌توانید با رزرو بهترین بلیط پرواز و لوکس‌ترین هتل‌ها و یا با یک کوله‌پشتی، سفر بکپکی خود را در کنار اقامتگاه‌های دوست‌داشتنی ساحلی، گردش خود را آغاز کنید.

 

 

غذاهای سریلانکایی

 

اینجا سرزمین برنج و ادویه‌های پررنگ و گاهی کم‌رنگ با طعم‌های تند و شیرین و مزمزه گیاهان سریلانکایی است، در هر دیگچه غذایی ادویه کاری به مشام می‌رسد، جایی برای غذاهای دریایی، گیاهی و ترکیبی از تمام این موارد با میوه‌های استوایی است، اگر از ذائقه خود شناخت کافی دارید و مطمئن هستید آدم این‌طور غذاها نیستید، حتماً با خود غذاهای کنسروی ببرید، البته رستوران‌های ایتالیایی و بین‌المللی هم در شهرهای سریلانکا سرو می‌شوند. توریست ماجراجو بیشتر مشتاق تست غذاهای محلی در یک منطقه می‌باشد!

 

 

برای رفتن به تور سریلانکا زمان بخرید!


همان‌طور که قبلاً هم اشاره کردیم، الآن وقت سفر به سریلانکا است، از ماه اردیبهشت تا شهریور تقریباً باران‌های فصلی شروع می‌شود و قطعاً این‌همه هزینه نمی‌کنید که فقط زیر طاقی‌ها به تماشای باران بنشینید! می‌دانید چند وقت از آخرین سفر خاطره‌انگیز شما گذشته؟ زمانش رسیده که یک برنامه‌ریزی خوب برای تور سریلانکا بکنید و پیشنهاد سام سیر را داشته باشید.

 

 

برای اطلاعات بیشتر و خرید تور سریلانکا با سام سیر در تماس باشید.



نظرتان را بنویسید







منو