عید نوروز به کجا سفر کنیم؟ (بخش سوم)




 

سفر در عید نوروز

 

بلیط خارجی سام سیر

 

آشنایی با سفر نوروزی

 

 

 

وقتی به عید نوروز نزدیک می‌شویم همه‌ی مردم به فکر مسافرت هستند و قصد دارند از تعطیلات عید نوروز نهایت استفاده را کنند و از چند شهر دیدن کنند.

 

برخی افراد به دلیل شلوغی و ترافیک علاقه‌مند هستند با هواپیما سفر کنند ولی گمان می‌کنند که قیمت بلیط هواپیما بسیار گران است. باید به این‌گونه افراد بگویم که اگر در زمان مناسب اقدام کنند می‌توانند بلیط ارزان هواپیما به هر مقصدی را پیدا کنند و با خرید بلیط داخلی یا خارجی ارزان‌قیمت سفر خوبی را تجربه کنید.

 

در ادامه قرار است شمارا با جاذبه‌های گردشگری شهر محبوب رشت آشنا کنیم و اگر قرار است شما بلیط ارزان هواپیما به مقصد رشت را تهیه کنید، بدانید به کجاها بروید.

 

نکات پیدا کردن بلیط ارزان هواپیما

 

پس اگر این مطلب را خواندید و از جاذبه‌های گردشگری رشت خوشتان آمد اقدام به خرید بلیط ارزان هواپیما یا بلیط داخلی سیستمی به این مقصد کنید.

 

 

 

چشمه آب‌شور

 

 

منطقه‌ای به نام لاکان در رشت وجود دارد که در آن دریاچه‌ای با آب‌شور قرار دارد. ممکن است در نگاه اول دریاچه‌ی آب‌شور برایتان جذاب نباشد، اما بدانید که این دریاچه چیزهای جالبی دربر دارد. مورد جالبی که در رابطه با این دریاچه وجود دارد این است که مردمان بومی این منطقه معتقدند که این دریاچه مقدس است و در فصل‌های گرم سال در آن آب‌تنی می‌کنند.

 

علاوه بر این مورد مردمان این منطقه معتقدند که آب این دریاچه برای بیماری‌های پوستی بسیار مفید است و از آن استفاده‌ی درمانی نیز می‌کنند.

 

بنابراین اگر به درمان‌های پوستی نیاز دارید می‌توانید با تهیه بلیط ارزان هواپیما به این شهر سفر کنید و از دریاچه‌ی نمک این منطقه استفاده کنید. برای رزرو بلیط داخلی به مقصد رشت زودتر اقدام کنید تا پر نشود.

 

توجه داشته باشید که چشمه‌ی آب‌شور موجود در این منطقه در هیچ جای دیگر یافت نمی‌شود و جزو جاذبه‌های منحصربه‌فرد این منطقه است پس فرصت دیدن از آن را از دست ندهید.

 

 

 

بازار روز رشت

 

 

 

همان‌طور که می‌دانید بازارهای موجود در هر شهری جزو جاذبه‌های دیدنی آن شهر محسوب نمی‌شود ولی بازار روز رشت با دیگر بازارها کمی متفاوت است. وقتی‌که شما متوجه شوید که سالیانه بسیاری از گردشگران فقط برای قدم زدن و خرید کردن از این بازار بلیط داخلی رشت را تهیه می‌کنند و به این شهر سفر می‌کنند؛ به ما حق می‌دهید که این بازار را جزو یکی از بهترین جاذبه‌های این شهر معرفی کنید.

 

حال شمار را بیشتر با این بازار آشنا می‌کنیم. مساحت زمین این بازار به‌اندازه‌ی24 هکتار است و هر چیزی که بخواهید در این بازار بزرگ وجود دارد. هر چیزی که شما فکر کنید را می‌توانید در این بازار پیدا کنید. نکته‌ی قابل‌توجه ای که برای این بازار وجود دارد این است که بافت این بازار باوجود مدرن شدن فضاهای بازارهای امروزی، تغییر نکرده و هنوز هم  بافت سنتی و قدیمی خود را حفظ کرده است.

 

سنتی بودن فضای بازار روز رشت یکی از دلایلی است که گردشگران را به خود جذب کرده و سالانه خیلی از افراد با تهیه بلیط ارزان هواپیما یا بلیط داخلی سیستمی تنها برای دیدن از این بازار به این شهر سفر می‌کنند.

 

شما  وقتی‌که وارد این بازار روز رشت شوید دیگر زمان برایتان معنی ندارد و ناگهان که به خود میایید، می‌بینید که ساعت‌ها است که در این بازار هستید بدون اینکه ذره‌ای خسته شوید. به دلیل گسترده بودن این بازار شما هر چیزی که نیاز داشته باشید را می‌توانید در آن بیابید.

 

رشت تنها به این جاذبه‌ها ختم نمی‌شود، این شهر زیبا از جاذبه‌های دیگری نیز برخوردار است که در بخش‌های بعد آن‌ها را کاملاً برای شما شرح می‌دهیم.

 

بنابراین اگر هنوز مقصد موردنظر خود را برای سفر نوروزی انتخاب نکرده‌اید باید به شما بگوییم که رشت گزینه‌ی بسیار مناسبی است. پس همین‌الان اقدام به خرید بلیط ارزان هواپیما یا بلیط داخلی سیستمی کنید و از دیدن این شهر لذت ببرید.

 

برای مشاهده چارترهای لحظه آخری آنلاین با تخفیف 8%، روی بلیط داخلی کلیک نمایید.



نظرتان را بنویسید







منو