بهترین بازارهای کیپ تاون در تور آفریقای جنوبی (بخش دوم)




 

 

تور آفریقای جنوبی سام سیر

 

بهترین بازارهای کیپ تاون در تور آفریقای جنوبی (بخش دوم)

 

کیپ تاون یکی از شهرهای گردشگری موجود در آفریقای جنوبی میباشد که همه ساله افراد زایدی با استفاده از تور آفریقای جنوبی به این شهر سفر میکنند. این شهر از جاذبههای گردشگری بسیاری بهره میبرد و همین موضوع سبب شده تا گردشگرانی از سراسر جهان برای دیدن این نوع جاذبههای گردشگری با انجام پرواز داخلی و یا پرواز خارجی به این شهر بیایند و جاذبههای موجود در این شهر را از نزدیک نظارهگر باشند.

 

یکی از جاذبههای گردشگری موجود در این شهر بازارهای محلی آن میباشد که توجه گردشگران بسیاری را به سوی خود جلب کرده است. در ادامه به معرفی برخی از بازارها مهم و معروف این خواهیم پرداخت تا در صورت سفر به این شهر با استفاده از تور آفریقای جنوبی و انجام پرواز داخلی و یا پرواز خارجی برای دیدن این بازارها رفاید از اطلاعات بیشتری در رابطه با آنها برخوردار باشید.

 

 

بازار خردهفروشان

 

این بازار یکی دیگر از بازارهای مهم و مشهور کیپتاون میباشد که گشتن در آن میتواند بسیار لذت بخش باشد و در آن لحظات خوشی را سپری کنید. برای دیدن این بازار باید به نزدیکی کارخانه بیسکوییت موجود در این شهر بروید. این بازار در یک منطقه پر شور ونشاط قرار گرفته است و میتواند برای گردشگرانی که با تور آفریقای جنوبی و با انجام پرواز داخلی و یا پرواز خارجی به این شهر سفر کردهاند بسیار مهیج باشد.

 

در صورتیکه به این بازار سری بزنید تمامی تولیدکنندگان و خردهفروشانی را مشاهده خواهید کرد که برای ارائه خدمات خود به این بازار آمدهاند. در این بازار انواع مختلف محصولات با قیمتی مناسب و ارزان ارائه میشود و در صورتیکه در طول سفرتان با تور آفریقای جنوبی به این شهر به این بازار مراجعه کردید میتوانید از محصولات آن بهرهمند شوید.

 

بدلیل داشتن تنوع زیاد و همچنین قیمت مناسب محصولات در این بازار اگر قصد خربد برای خود را دارید یا میخواهید سوغاتی تهیه کنید این بازار بهترین مکان برای شما در این شهر خواهد بود که با انجام پرواز داخلی و یا پرواز خارجی سام سیر به آن سفر کردهاید. در این بازار انواع لباسها، محصولات چرمی، جواهرات و بدلیجات به مشتریان ارائه خواهد شد و مطمئنا کسی از این بازار با دست خالی بیرون نخواهد آمد. افراد زیادی برای سپری کردن زمان تعطیلات خود به این بازار میآیند و لحظاتی خوش را در آن سپری خواهند کرد. این بازار کار خود را از ساعت 9 صبح اغاز میکند و در ساعت 3 بعد از ظهر به آن پایان میدهد.

 

 

بازار بلائوکلیپن

 

این بازار یکی دیگر از بازارهای شهر کیپ تاون میباشد که همه ساله جهانگردان بسیاری که با تور آفریقای جنوبی و انجام پرواز داخلی و یا پرواز خارجی به این شهر سفر کردهاند از آن دیدن بعنل آوردهاند و محصولاتی که در آن ارائه میشود استفاده کردهاند. نکته قابل توجه در مورد این بازار این است که بیشترین تمرکز این بازار برروی مواد خوراکی و نوشیدنی میباشد اما در کنار آنها به فروش محصولات هنری نیز در آن پرداخته شده است. این بازار که تمامی روزهای تعطیل سال در حال فعالیت است کار خود را از سال 2011 آغاز کرده است و تنها با گذشت چند سال توانسته در بین مردم و گردشگران محبوبیت خوبی بدست آورد.

 

این بازار به بازار خانواده نیز شهرت دارد زیرا پاتوق بسیاری از خانوادهها میباشد که در زیر درختان موجود در این منطقه به گذراندن وقت میپردازند. این بازار در بین تاکستانهای شهر کیپ تاون برگزار خواهد شد و در آن نیمکتهای بسیاری وجود دارد که افراد میتوانند در زمان بازدید از این بازار برای رفع خستگی از آنها استفاده و نفسی تازه کنند و دوباره به گشتزنی خود ادامه دهند.

 

برای مشاهده قیمت و افرهای لحظه اخری آفریقای جنوبی روی لینک تور آفریقای جنوبی کلیک نمایید.

 



نظرتان را بنویسید







منو