زمستان بهترین فصل رزرو تور تایلند




سفر زمستانی به تایلند - رزرو تور تایلند در زمستان

برنامه زمستانی برای تور تایلند

 

 

بهترین فصل سال برای رزرو تور تایلند را از دست ندهید

 

شاید در نظر مخاطبی عام خرید تور تایلند و سفر به این منطقه دیدنی در هرزمانی یک پیشنهاد خیره‌کننده می‌تواند باشد، اما چرا کمی عمیق‌تر به موضوع نگاه نکنیم و برای ثبت یک خاطره دل‌چسب بهترین فصل را انتخاب نکنیم؟
حتماً می‌پرسید خب فصل خوب تایلند چه وقتی است؟! اگر به دنبال یک زمستان دلپذیر و بدون کت و شال‌گردن هستید، چمدان خود را برای سفر به تایلند (بانکوک) از ماه‌های آبان تا بهمن ببندید! دمای هوا در بهترین حالت بین 20 تا 30 درجه سانتی‌گراد قرار دارد.

 

 

حالا در زمستان بانکوک هستیم، کجا برویم؟! چه کار کنیم؟!


در شلوغ‌ترین فصل اما بهترین فصل به بانکوک سفر کرده‌اید، توریست‌ها از نقاط مختلف جهان که بیشتر اروپا و آمریکا هستند به بانکوک آمده‌اند. این گرما و آفتاب که چندان هم آزاردهنده نیست برای توریست‌های شمال اروپا محشر است!

 

 

صبح زود از خانه بیرون بزنید


در تور تایلند یا تورهای شرق آسیا، بااینکه آب‌وهوا در بهترین حالت خود در سفر زمستانی قرار دارد، اما 25 یا 30 درجه سانتی‌گراد برای یک توریست آسیایی و ایرانی، بهشت هم نیست، پیشنهاد سام سیر به شما، زود بیدار شدن و حضور پیدا کردن در محل‌های دیدنی قبل از ساعت 8:30 و هجوم گروه‌های مختلف توریستی و بازگشت به هتل بعد از ساعت 4 بعدازظهر است. درجایی مثل Grand Palace تا ظهر از توریست و افراد محلی برای صرف ناهار جای سوزن انداختن نیست، اگر از بودن درجاهای شلوغ لذت نمی‌برید، زودتر در همه‌جا حاضر شوید. در برنامه‌های تور تایلند به دلیل ازدهام گردشگر، سعی کنید سحرخیز باشید و از تمام روز خنک خود استفاده نمایید.

 

 

پیاده روی در برنامه تور تایلند


تا می‌توانید در کوچه‌های بانکوک پیاده روی کنید، در محله‌ی چینی‌ها احساس کنید که به‌طور واقعی در چین هستید و به خود جرأت تست غذاهای خاص چشم بادامی‌ها را بدهید، حس قشنگی دارد زمانی که خودتان تور لیدر خودتان می‌شوید، با توجه به شلوغی خیابان‌ها و تردد وسایل نقلیه، فرصت قدم زدن در کوچه‌پس‌کوچه‌های بانکوک و لذت تماشای معماری‌های دوران مستعمره را از دست ندهید. سفر به تایلند را به‌نوعی دیگر تجربه کنید، یک سفر زمستانی به تایلند.

 

 

در سفر به تایلند از فضاهای داخلی بانکوک لذت ببرید


هتلی در بانکوک به نام Mandarin Oriental  وجود دارد که در قسمت Author ‘s lounge  یا همان لابی مخصوص از آثار نویسندگان و تصاویر آن‌ها برای طراحی دکوراسیون بهره برده و همین به یک پاتوق زمستانی زیر سقف تبدیل‌شده، مثل یک حیات خلوت خنک با چای مخصوص تایلندی که توسط گارسون‌های در لباس‌های قدیمی سرو می‌شود. در سفر زمستانی به تایلند سعی کنید از بیشتر معابد و فضاهای تاریخی دیدن نمایید.

 

 

در آسمان تایلند غلت بخورید


شاید اسم برج Mahanakhon  بانکوک را شنیده باشید، در فاصله 324 متری از زمین بر روی سطح مسطح از شیشه با 63 مترمربع بر روی بالشتک‌ها درست بر روی طبقه‌ی هفتاد و هشتم بنشینید و از منظره‌ی غروب بانکوک نهایت آرامش را داشته باشید. کمی از شلوغی‌های شهر به دور باشیم، اینجا و این لحظه در بالای برج تازه تأسیس بانکوک بهترین حال را برای خود رقم بزنیم. بازدید از این برج زیبا را حتماً در برنامه تور تایلند خود قرار دهید.

 

 

جشن‌های زمستانی در بانکوک


حتی تصور حضور در فستیوال‌های مختلف فرهنگی و مذهبی بانکوک، دل را پر از شور و هیجان می‌کند! یکی از این رویدادهای مهم Loi Krathong  می‌باشد که مردم بومی و توریست‌ها با روشن کردن شمع و بالن آرزو شکرگزاری می‌کنند. امید به آینده‌ای روشن و گذر از گذشته، سپاس گذاری از خدای آب و بودا، محتوای این فستیوال مشهور را تشکیل می‌دهد. اگر در ماه ژانویه سفر کنید از زیبایی‌های کریسمس هم لذت خواهید برد. در کل در فصل زمستان و ماه‌های اولیه بهار سفر به تایلند می‌تواند یکی از خاطره‌انگیزترین سفرهای شما را رقم بزند.

 

 

غذاهای تایلندی در برنامه تور تایلند


جزو یکی از هیجان‌انگیزترین طعم‌ها در دنیا هستند، ترکیبی از ادویه‌جات، نودل، برنج، میگو و در کل گونه‌های دریایی در رستوران‌های پر از مشتری تایلند روی میز گذاشته می‌شوند. مثل یک فود بلاگر غذاها را از جان دل و با دقت مزه کنید! گردشگران اروپایی یکی از دلایلی که به تایلند سفر می‌کنند، برنامه غذایی و طعم متفاوت غذای تایلندی می‌باشد. در برنامه تور تایلند و در سفر به بانکوک از طعم تند غذاهای تایلندی لذت ببرید.

 

 

تصمیم گرفتم در زمستان به تایلند سفر کنم!


تبریک سام سیر را برای این تصمیم پذیرا باشید! شما برنده‌ی جایزه‌ی "تشخیص بهترین زمان سفر به تایلند" شده‌اید! از همین حالا تا اواسط اسفند ماه فرصت طلایی برای برنامه‌ریزی و رزرو تور تایلند و یا خرید بلیط هواپیما به آسمان بانکوک را دارید!

 

 

در صورت تمایل به رزرو تور تایلند کلیک نمایید.


 



نظرتان را بنویسید







منو