شگفت‌انگیزترین معماری‌های سال 2019 (بخش اول)




 

شگفت انگیزترین معماری ها

 

خرید بلیط هواپیما سام سیر

 

شگفت‌انگیزترین معماری‌های سال 2019 (بخش اول)

 

در همه جای دنیا سازه‌هایی با معماری‌های عجیب و شگفت‌انگیز ساخته شده‌اند که دیدن آن‌ها هر گردشگری را به وجد می‌آورد. در سال 2019 ساختمان‌های مسکونی و تجاری شگفت‌انگیزی در جهان ساخته شده است که می‌توانید با خرید بلیط هواپیما و بلیط خارجی به دیدن آن‌ها بروید.

 

 

۱. Under، منطقه Baly، نروژ

 

یک معمار نروژی اولین رستوران زیرآبی در اروپا را طراحی کرد. این سازه از دیواره‌های بتنی ساخته شده تا بتواند مقاومت بالایی در برابر آب داشته باشد. رستوران under در شمال کشور نروژ قرار گرفته است. زمانی که با خرید بلیط هواپیما داخلی یا بلیط خارجی به این کشور سفر می‌کنید می‌توانید به این رستوران که 5 متر زیر آب است بروید و در واقع زیر آب غذا بخورید.

 

رستوران under 40 نفر ظرفیت دارد و یک منظره‌ی شگفت‌انگیز در داخل آب را برای مهمانان فراهم می‌کند. روی دیوارهای بیرونی این ساختمان دوربین و ابزارهای دیگری نصب شده است تا محققان بتوانند از طریق آن تحقیقاتی را درباره‌ی اکوسیستم زیر دریا انجام دهند.

 

 

۲. The Summyt، ابوظبی، امارات متحده عربی

 

در ماه سال 2019 از یکی از سازه‌های شگفت‌انگیز در ابوظبی امارات رونمایی شد. این سازه در واقع بلندترین دیوار سنگ‌نوردی در تمام جهان است. این سازه‌ی فوق‌العاده با 43 متر ارتفاع در مکانی که ماجراجویی‌های سرپوشیده در آن برگزار می‌شود قرار گرفته است. جالب است بدانید این مکان شامل بزرگ‌ترین سالن چتربازی در دنیا نیز هست. اگر می‌خواهید با خرید بلیط هواپیما به ابوظبی سفر کنید حتماً سری هم به جزیره‌ی مصنوعی Clymb بزنید و از ساختمان زاویه‌دار و چندضلعی که در این جزیره قرار گرفته است لذت ببرید.

 

 

۳. The Wave، وایله، دانمارک

 

خیلی از گردشگران برای دیدن ساختمان The Wave خرید بلیط هواپیما داخلی یا بلیط خارجی انجام می‌دهند و به دانمارک سفر می‌کنند. کسلانی که در این ساختمان فوق‌العاده زندگی می‌کنند هر روز صبح در حالی از خواب بیدار می‌شوند که گردشگران در حال عکاسی از پنجره‌هایشان هستند. ساخت این سازه‌ی فوق‌العاده در سال 2006 شروع و در سال 2019 به پایان رسید.

 

ساختمان The Wave که توسط طراحانی از شرکت هنین لارسن طراحی شده است دارای پنج موج با مساحت ۱۴۱۶۳ متر مربع می‌باشد که همه‌ی این موج‌ها از طریق یک طبقه‌ی همکف به هم متصل هستند. این ساختمان در واقع یک اسکله‌ی عمومی است که برای احترام به تپه‌ها و آبدره‌های اطراف آن ساخته شده است.

 

 

۴. موزه ملی قطر، دوحه، قطر

 

یکی از شگفت‌انگیزترین منظره‌هایی که در کشور قطر وجود دارد موزه‌ی ملی است که طراحی آن از گل رز بیابانی الهام گرفته شده است. سازه‌ی این موزه به شکلی است که یک سری صفحه‌های خمیده و تیز در زاویه‌های مختلف یکدیگر را قطع می‌کنند. از جمله چیزهایی که در این موزه وجود دارد می‌توان به یک سالن کنفرانس با ظرفیت 220 نفر، مرکز مطالعاتی، آزمایشگاه، رستوران و پارک گیاهان محلی اشاره کرد.

 

موزه‌ی ملی در ماه مارس سال 2019 افتتاح شد و داخل آن که یک کیلومتر مساحت دارد به شکل منحنی ساخته شده است. خیلی از گردشگران با خرید بلیط هواپیما داخلی یا بلیط خارجی از این موزه و سه بخش آن که شامل آغاز، زندگی در قطر و تاریخ مدرن قطر است دیدن می‌کنند.

 

خرید بلیط خارجی ارزان

 

 

۵. برج جنگل (The Forest Tower)، دانمارک

 

برج جنگل سازه‌ای پیچ پیچی است که در جنگل‌های محافظت شده ساخته شده است و از کپنهاگ یک ساعت فاصله دارد. زمانی که برای دیدن این سازه با بلیط خارجی یا داخلی به دانمارک سفر می‌کنید می‌توانید از بالای این برج یک نمای 360 درجه را از جنگل ببینید. این برج دارای دو مسیر متفاوت است که یکی از مسیرها شما را به بالای برج و قسمت قدیمی جنگل می‌برد و مسیر دیگر که کوتاه‌تر است شما را به قسمت جدید جنگل هدایت می‌کند.

 

یکی از مزایای بسیار خوب برج جنگل این است که به خاطر شیب ملایم و مسیر عریضی که دارد همه حتی کسانی که مشکل حرکتی دارند و یا مادرانی که نوزاد دارند و به همراه کالسکه همه جا می‌روند می‌توانند خرید بلیط هواپیما برای دانمارک انجام دهند و از این برج دیدن کنند.

 

برای مشاهده چارترهای لحظه آخری آنلاین با تخفیف 8%، روی خرید بلیط هواپیما کلیک نمایید.



نظرتان را بنویسید







منو