زیباترین مناطق موجود در ایتالیا(بخش دوم)




 

زیباترین مناطق در ایتالیا

 

بلیط هواپیما سام سیر

 

آشنایی با زیباترین مناطق موجود در ایتالیا

 


ایتالیا یکی از کشورهای گردشگری اروپا میباشد که همه ساله افراد زیادی برای دیدن جاذبههای گردشگری موجود در این کشور با استفاده از تور ایتالیا به این کشور سفر میکنند. داشتن جاذبههای گردشگری متنوع و منحصر بفرد این کشور را به یک مقصد توریستی فوقالعاده تبدیل کرده است. در ادامه به معرفی برخی از جاذبههای گردشگری موجود در این منطقه خواهیم پرداخت که برای دیدن آنها گردشگرانی از سراسر دنیا با استفاده از تور ایتالیا و با خرید بلیط هواپیما به این کشور سفر خواهند کرد.

 

 

آبشارهای آسیابی در توسکانی ایتالیا

 

در این منطقه یکی از زیباترین و منحصربفردترین جاذبه گردشگری و طبیعی کشور ایتالیا قرار گرفته است که همه ساله هزاران نفر برای دیدن آن با استفاده از تور ایتالیا و انجام پرواز خارجی به این کشور سفر میکنند. در این منطقه میتوان چشمههای آب گرم فراوانی را مشاهده کرد که آب آنها خاصیت درمانی دارد و وجود آنها چشم اندازی بینظیر را بوجود آورده است. آبشارهای آسیابی یکی از زیباترین جاذبههای گردشگری و طبیعیای است که در این منطقه قرار گرفته است و همه ساله هزاران گردشگری که با تور ایتالیا و با خرید بلیط هواپیما و انجام پرواز خارجی به این کشور سفر کردهاند از این جاذبه گردشگری دیدن میکنند.

 

آب این رود از چشمههای گوگردی روان تامین میشود که در مسیر پائین آمدن از چند استخر طبقهای که طی چندین سال شکا گرفته است عبور خواهند کرد و همین موضوع سبب بوجود آمدن منظرهای شگفتانگیز شده است. داشتن زیبایی منحصربفرد و خاص این منطقه سبب شده تا گردشگران زیادی که با استفاده از تور ایتالیا و با خرید بلیط هواپیما به این کشور سفر میکنند حتما در طول سفر خود از این جاذبه گردشگری طبیعی موجود در این منطقه دیدن میکنند.

 

همانطور که گفته شد آب این رودخانه زیبا از چشمههای آب گرمی که در بالا دست وجود دارند تامین خواهد شد و از خواص درمانی بالایی نیز برخوردار هستند در صورتیکه به این نوع آبهای گرم علاقهمند هستید میتوانید با انجام پرواز خارجی به این کشور از این منطقه نیز دیدن کنید.

 

مجمعالجزایر مادالنا در ساردینیا ایتالیا

 

این مجمعاجزایر یکی دیگر از جاذبههای طبیعی گردشگری موجود در این کش.ر میباشد که در شمال منطقه ساردینیا قرار گرفته است و همه ساله جهانگردان زیادی با خرید بلیط هواپیما و انجام پرواز خارجی برای دیدن آنها به این کشور سفر میکنند. این منطقه مجموعهای از جزایر و زمینهای بکر و دست نخورده میباشد که با داشتن ساحلی فوقالعاده به یک منطقه توریستی فوقالعاده تبدیل شده است.

 

شما می توانید برای مشاهده ی قیمت های تور ایتالیا وارد سایت آژانس هواپیمایی سام سیر شوید.

 

زیبایی سواحل این منطقه بقدری است که میتوان آن را بهشت ایتالیا دانست. ترکیب سواحل زیبا و آبهای آبی و فیروزهای این منطقه سبب شده تا چشماندازی طبیعی و زیبا در این بخش از ایتالیا شکل گیرد و همین موضوع سبب شده تا گردشگران بسیاری از سراسر جهان برای دیدن و لذت بردن از این منطقه با خرید بلیط هواپیما و انجام پرواز خارجی به این کشور سفر کنند.

 

در این منطقه برای لذت بردن بیشتر و بهتر قایقهایی وجود دارد که گردشگران میتوانند از آنها استفاده کنند و با پارو زدن در این دریا آبی بیکران از مناظر دیدنی طراف آن لذت ببرند. با استفاده از این قایقها میتوانید به سراغ جزیرههای کوچک و دور افتاده موجود در این منطقه بروید و از آنها دیدن کنید. در صورتی که قصد دارید به این کشور سفر کنید پیشنهاد میشود به دیدن این جاذبه گردشگری موجود در ایتالیا بروید تا علاوهبر دیدن دیدن آن لحظات خوشی و منحصربفردی را در این منطقه سپری کنید و با قدم زدن در سواحل آن به آرامشی بینظیر دست پیدا کنید و بیشترین لذت را در طول سفر به این ببرید.

 

برای مشاهده قیمت و افرهای لحظه اخری ایتالیا روی لینک تور ایتالیا کلیک نمایید.



نظرتان را بنویسید







منو