زیباترین مناطق موجود در ایتالیا (بخش سوم)




 

زیباترین مناطق در ایتالیا

 

تور ایتالیا سام سیر

 

زیباترین مناطق موجود در ایتالیا (بخش سوم)

 

ایتالیا از کشورهای توریستی جهان میباشد که همه ساله هزاران مسافر برای دیدن جاذبههای موجود در این کشور با استفاده از تور ایتالیا به این منطقه سفر میکنند. در ادامه به معرفی برخی از مهمترین و زیباترین جاذبههای گردشگری طبیعی موجود در این کشور خواهیم پرداخت که از شهرت فراوانی برخوردار هستند و گردشگران بسیاری را از سراسر جهان با تور ایتالیا و با تهیه بلیط خارجی و انجام پرواز خارجی به سمت خود جذب کردهاند.

 

 

کستلوچیو نوکریا در منطقه اومبریا

 

کستلوسیو نام یک روستای کوچک در کشور ایتالیا میباشد که در میان کوهستانی با نام آپنینی قرار گرفته است. در این منطقه گلهای وحشی بسیاری وجود دارد که سبب بوجود آمدن چشماندازی بینظیر در این منطقه شدهاند. وجود هزاران گونه مختلف گیاهی و گلی در این منطقه با عث بوجود آمدن زیبایی خاصی شده است که مورد توجه افراد زیادی قرار گرفته است و همه ساله هزاران نفر با استفاده از تور ایتالیا و تهیه بلیط خارجی و انجام پرواز خارجی برای دیدن این منظره شگفتانگیز به این روستا سفر میکنند.

 

قیمت تور ایتالیا

 

برخی از گلهایی که در این منطقه روستایی دیده میشود عدس، شبدر، خشخاش، بنفشه، افتاب گردان و نرگس میباشند. در صورتیکه با استفاده از تور ایتالیا در فصل بهار به این کشور سفر کردید پیشنهاد میشود به این منطقه که به جرعت میتوان آن را بهترین جاذبه گردشگری ایتالیا در فصل بهار نامید دیدن کنید.

 

 

ساحل آمالفی در منطقه کامپانیا

 

از دیگر جاذبههای گردشگری موجود در این کشور میتوان به این سواحل اشاره کرد که به دلیل زیبایی فراوان و چشماندازی بینظیر گردشگرانی از سراسر جهان با تور ایتالیا و با استفاده از بلیط خارجی و انجام پرواز خارجی به این منطقه از این کشور سفر میکنند. در صورتیکه در امتداد خط ساحلی این منطقه حرکت کنید شهرها و روستاهای خلوت و کوهستانیای را مشاهده میکنید که بسیار جذاب و منحصربفرد میباشند. این سواحل مربوط به دریای تیرنی هستند که در صورت ایستادن در قله یکی از کوههای این منطقه شاهد منظرهای چشمنواز خواهید بود.

 

در امتداد این ساحل بینظیر 13 شهر وجود دارند که شهر آمالفی، پوسیتانو و راویلو از معروفترین و توریستیترین شهرهای آن میباشند و همه ساله گردشگران زیادی برای دیدن آنها با تهیه بلیط خارجی و انجام پرواز خارجی به این کشور سفر میکنند. در صورتیکه به این کشور سفر کردید پیشنهاد میشود برای لذتبردن از مناظر طبیعی موجود در این منطقه و آشنایی بیشتر با آداب و رسووم مردم ساکن در این منطقه از ایتالیا به دیدن از آن بپردازید و لحظات لذتبخشی را تجربه کنید.

 

 

لنگه در منطقه پیمونت

 

این تپهها میتوان یکی از جذابترین مناطق طبیعی در این کشور دانست که با تهیه بلیط خارجی و انجام پرواز خارجی سام سیر میتوانید به این کشور بیایید و از آنها دیدن کنید. وجود باغهای انگور، پنیرهای خوشمزه  و لذیذ و همچنین ترافلهای بینظیرش سبب شده تا این مکان به یکی از جاذبههای گردشگری مشهور در ایتالیا تبدیل شود و افراد زیادی در طول سفرشان به این کشور از آن دیدن کنند. در صورت سفر به این منطقه میتوانید از روستاهای قرون وسطایی موجود در این مکان دیدن کنید و با تاریخ گذشتکان ساکن در این منطقه بیشتر آشنا شوید.

 

در این تپهها مزارع بسیار زیادی توسط ساکنان آن ایجاد شده است که عین زیبایی تلفیقی شگفتانگیز را با محیط اطراف خود ایجاد کرده است و همین موضوع سبب بوجود آمدن منظرهای خاص و منحصر بفرد در این مکان شده است. در تپههای لنگه مزارع و طبیعت سرسبزی را خواهید دید که در میان آنها خانههایی وجود دارد که برخی از آنها از جنس سنگ و چوب ساخته شدهاند و ادغام آنها با یکدیگر بسیار دیدنی و لذتبخش خواهد بود.

 

برای مشاهده قیمت و افرهای لحظه اخری ایتالیا روی لینک تور ایتالیا کلیک نمایید.

 



نظرتان را بنویسید







منو