برنامه سفر 5 روزه به جزیره بالی (بخش اول)




 

برنامه سفر به بالی

 

تور بالی سام سیر

 

برنامه سفر 5 روزه به جزیره بالی (بخش اول)

 

بالی زیباترین جزیره از 17 هزار جزیره موجود در اندونزی میباشد که افراد زیادی برای دیدن آن با تور بالی به این منطقه سفر میکنند. در ادامه به ارائه یک برنامه 5 روزه برای سفر به بالی خواهیم پرداخت که در صورت سفر به این منطقه با استفاده از بلیط خارجی میتوانید از آن استفاده کنید.

 

 

دیدن کردن از دلفین ها

 

در این سفر 5 روزه به بالی میتوانید به دیدن دلفینهایی بروید که در سواحل شمالی لاوینا قرار دارند بروید. این منطقه یکی از مناطق گردشگری موجود در بالی میباشد که افراد زیادی برای دیدن آن با تور بالی و با خرید بلیط هواپیما به این جزیره سفر خواهند کرد. در صورتیکه در این سفر قصد رفتن به این منطقه را دارید بهتر است یک دست لباس اضافه نیز به همراه داشته باشید.

 

برای اینکه به منظور دیدن دلفینها به این منطقه میروید باید برنامهریزی دقیقی داشته باشید و حدودا ساعت سه صبح از هتلتان به سمت ساحت لاوینا حرکت کنید و با استفاده از قایق به منطقه مورد نظر بروید. دیدن دلفینها در این منطقه بسیار جالب توجه بوده و بیشتر افرادیکه با تور بالی و با خرید بلیط هواپیما به این جزیره زیبا سفر میکنند حتما زمانی را برای انجام اینکار اختصاص میدهند.

 

بعد از اینکه موفق به دیدن دلفینها در این منطقه شدید میتوانید به سمت چشمههای آب گرمی که در منطقه بانجار قرار گرفته است حرکت کنید. افراد محلی و بومی از این چشمههای آب گرم استفاده میکنند و علاوهبر آنها گردشگرانی که با تور بالی و با خرید بلیط خارجی نیز به بالی سفر کردهاند میتوانند از آب این نوع چشمهها بهرهمند شوند و از خاصیت درمانی آنها استفاده کنند.

 

بعد از دیدن این چشمهها میتوانید به دیدن آبشار گیت بروید که در نزدیکی همین منطقه قرار گرفته است. در صورتیکه با خرید بلیط هواپیما و با استفاده از بلیط خارجی به این منطقه سفر کردید میتوانید ناهار خود را در رستورانهایی که در اطراف این آبشار قرار گرفته است صرف کنید. در هنگام صف ناهار میتوانید از هوای خنک و دلپذیر و مناطق زیبای اطراف آبشار لذت ببرید.  پس از اینکه در این منطقه ناهارتان را میل کردید وقت آن است که به سوی عبادتگاه دانو براتان حرکت کنید.

 

این معبد یکی از جاذبههای گردشگری زیبا در این منطقه از بالی میباشد که افراد زیادی که با تور بالی به این جزیره زیبا سفر کردهاند از آن دیدن میکنند. در نزدیکی این عبادتگاه یک دریاچه زیبا وجود دارد که از آبی زلال و شفاف بهره میبرد. در هنگام رسیدن به معبد میتوانید از این دریاچه نیز دیدن کنید و لحظاتی منحصر بفرد را در کنار آن سپری کنید.

 

در صورت سفر از طریق خرید بلیط هواپیما و با استفاده از بلیط خارجی سام سیر به این جزیره میتوانید در کنار دیدن کردن از معبد دانو براتان از مناظر طبیعی اطراف این معبد نیز استفاده کنید. همانطور که گفته شد در نزدیکی این معبد دریاچهای وجود دارد که میتوانید بعد از بازدید از معبد به سراغ آن بروید و باقی زمانتان را در کنار آن سپری کنید.

 

زیبایی این دریاچه بقدری است که بسیاری از افرادی که با خرید بلیط هواپیما و با استفاده از بلیط خارجی به این دیدن آن میروندگاها ساعتها در کنار این دریاچه مینشینند و به نظاره طبیعت اطراف آن میپردازند. بعد از دیدن کردن از این مناطق و با نزدیک شدن به غروب آفتاب بهتر است که این روز را پایان دهید و کم کم به سمت محل اقامتتان راهی شوید تا با سپری کردن زمانی مناسب برای استراحت خود را برای روز بعدی این سفر آماده کنید.

 

برای مشاهده قیمت و افرهای لحظه اخری بالی روی لینک تور بالی کلیک نمایید.



نظرتان را بنویسید







منو