تفریحات آبی موجود در جزیره بالی (بخش دوم)




 

تفریحات آبی در بالی

 

تور بالی سام سیر

 

تفریحات آبی موجود در جزیره بالی (بخش دوم)

 

بالی یکی از جزایر گردشگریو توریستی در جهان میباشد که همه ساله هزاران نفر با استفاده از تور بالی به این منطقه سفر میکنند. کنار جاذبههای گردشگری بسیاری که در این جزیره وجود دارد تفریحاب آبی بسیاری وجود دارد که گردشگرانی که با تور بالی و با استفاده از بلیط داخلی و یا بلیط خارجی به این منطقه سفر کردهاند میتوانند در طول سفرشان از آنها استفاده کنند.

 

در ادامه به معرفی برخی از این تفریحات آبی که در این منطقه وجود دارد خواهیم پرداخت تا در صورت سفر به این جزیزه با استفاده از بلیط داخلی و یا بلیط خارجی آشنایی بیشتر نسبت به این نوع تفریحات داشته باشید و بتوانید بهترین انتخاب را داشته باشید.

 

 

قایقهای شیشهای

 

در این جزیره قایقهایی وجود دارد که برای طراحی و ساخت آنها در بخشی از آنها از شیشه استفاده شده است. بخش شیشهای این قایقها در کف قایق قرار گرفته است که همین موضوع سبب میشود در طی استفاده از این نوع قایقها بتوانید از مناظر زیر آب نیز استفاده کنید و لذت ببرید. این عایقها بسیار مورد توجه گردشگرانی که با تور بالی و با استفاده از بلیط داخلی و یا بلیط خارجی به این منطقه سفر کردهاند قرار گرفته است. در صورتیکه بودن انجام غواصی میخواهید به زیباییهای موجود در آبهای این منطقه دسترسی داشته باشید بهترین گزینه برای شما استفاده از این نوع عایقها خواهد بود.

 

 

پرواز برروی آب

 

در این جزیره تفریحات ابی مختلفی برای گردشگرانی که با استفاده از تور بالی و با تهیه بلیط داخلی و یا بلیط خارجی به این منطقه سفر کردهاند در نظر گرفته شده است. یکی از این نوع تفریحات که مورد توجه بسیاری از افراد قرار گرفته است فلای بوردینگ میباشد که یکی از تفریحات هیجانانگیز و محبوب موجود در این منطقه میباشد.

 

این تفریح آبی توسط فرانکی زاپاتا که قهرمان سابق جت اسکی بوده است اختراع شده است و امروزه به عنوان یکی از مهیجترین فعالیتهای آبی مورد استفاده قرار میگیرد. این ورزش آبی را میتوان مخلوطی از کوج سواری و جت اسکی موتوری دانست. در این سرگرمی شما با استفاده از فشار آب خارج شده از کفشهایی که برپا دارید در هوا معلق میمانید.

 

آب با استفاده از موتور شناور بر روی سطح آب و با استفاده از لولههایی مخصوص از بخش پائینی کفشهای طراحی شده برای این ورزش با فشار زیادی خارج خواهد شد و باور کنید که خیلی لذت بخش خواهد بود. این سرگرمی آبی یکی از بهترین تفریحات موجود در این منطقه میباشد که اکثر گردشگرانی که به این نوع تفریح علاقهمند هستند و با بلیط داخلی و یا بلیط خارجی سام سیر به این منطقه سفر کردهاند از آن استفاده میکنند و لحظاتی هیجانانگیز و منحصربفرد را تجربه خواهند کرد.

 

افرادیکه در کار با این نوع دستگاه از تجربههای زیادی برخوردار هستند میتوانند با استفاده از این وسیله حرکات آکروباتی زیبایی انجام دهند و بیشترین لذت را ببرند. با استفاده از این وسیله میتوانید تا ارتفاع 15 متر از سطح دریا بالا بروید و یک شیرجه بینظیر را تجربه کنید. پیشنهاد میشود در صورت سفر به این جزیره زیبا حتما از این وسیله آبی فوقالعاده استفاده کنید و به وضوح آدرنالینی که در خونتان تزریق میشود را احساس کنید و لحظات بیاد ماندنیای را برای خود به ارمغان آورید.

 

 

تیوب سواری

 

یکی دیگر از تفریحات ابی که در این جزیره انجام میشود تیوبسواری میباشد که به نوبه خود میتواند بسیار هیجان انگیز باشد. این تفریح در رودخانههایی که در این جزیره وجود دارد انجام میگیرد. در حین استفاده از این وسیله میتوانید از طبیعت اطراف رودخانه نیز استفاده کنید و بیشتر با زیباییهای موجود در این جزیره آشنا شوید. این تفریح به شکل انفرادی خواهد بود.

 

برای مشاهده قیمت و افرهای لحظه اخری بالی روی لینک تور بالی کلیک نمایید.



نظرتان را بنویسید







منو