معرفی اثر باستانی ستون مارکوس اورلیوس در رم




 

اثر باستانی در رم

 

بلیط خارجی اسم سیر

 

 

آشنایی با اثر باستانی ستون مارکوس اورلیوس در رم

 


رم یکی از بزرگترین شهرهای ایتالیا میباشد که از جاذبههای گردشگری فراوانی بهرهمند بوده است و همه یاله افراد زیادی برای دیدن این آثار تاریخی با استفاده از تور ایتالیا به این شهر کنهسال سفر میکنند. یکی از آثار تاریخی و باستانی موجود دراین شهر که از قدمت بسیار طولانی نیز برخوردار است ستون مارکوس اورلیوس میباشد.

 

افراد زیادی که با تور ایتالیا و با انجام پرواز داخلی و یا پرواز خارجی به این شهر سفر میکنند درطول سفر خود از این اثر تاریخی زیبا نیز دیدن بعمل خواهند آورد.

 

در ادامه به بررسی دقیقتر این اثر تاریخی موجود دراین شهر خواهیم پرداخت.

 

این اثر تاریخی توسط فردی با نام کومودوس به عنوان یادوارهای برای پدر و مادرش در پیازا کولونا شهر رم ساخته شده است. در مورد قدمت این بنای تاریخی میتوان گفت که این بنا در سال 180 میلادی طراحی و ساخته شده است و پس از آن در این منطقه از شهر قرار گرفته است.

 

 زیباییهای موجود در این بنا به قدری شگفت انگیز هستند که همه ساله افراد زیادی با تور ایتالیا و با انجام پرواز داخلی و پرواز خارجی به این شهر سفر میکنند تا در حین سفر از این اثر باستانی نیز دیدن کنند.

 

این اثر تاریخی را میتوان الهام گرفته شده از بهترین و معروفترین تراجانی دانست که در 113 میلادی در رم ساخته شده بود . در طراحی و ساخت این بنا در بخش ستون میتوان تصائیری را مشاهده کرد که مربوط به مبارزات موفقی است که توسط نظامیان این شهر صورت گرفته است.

 

  این ستون دارای ارتفاعی 39 متری بوده است که بیش از 7 متر از این ستون که مربوط به پایه آن میباشد در دل خاک قرار گرفته است.

 

در بخش فوقانی این اثر تاریخی که همه ساله افراد زیادی برای دیدن آن با تور ایتالیا و انجام پرواز داخلی و یا پرواز خارجی به این شهر سفر میکنند مجسمهای را میتوان مشاهده کرد که به احتمال زیاد متعلق به پادشاه آن دوران بوده است. 

 

از این اثر تاریخی در نوشتههایی که در قرن 4 به تحریر درآمدهاند مطالبی وجود دارد که نشان میدهد ارتفاع این اثر تاریخی چیزی حدود 51.95 متر یا 175 فوت بوده است.

 

 در درون این اثر تاریخی و زیبا پلهای مارپیچی شکل قرار داده شده است که با استفاده از آن میتوان به بخشهای فوقانی این اثر دسترسی داشت.

 

دسترسی به داخل این تراجان برای عموم مردم ممنوع میباشد و افرادیکه با تور ایتالیا و با انجام پرواز داخلی و پرواز خارجی به این شهر سفر کردند و قصد تماشای این اثر تاریخی زیبا را دارند تنها میتوانند از نمای بیرونی این اثر زیبای تاریخی دیدن بعمل آورند.

 

 

حکاکیها و اشکال موجود در این بنا

 

 

جالب توجه است که برای ساخت این اثر تاریخی از سبک دوریک استفاده شده است و در این بنا از 21 حلقه برجسته که مورد حکاکی قرار گرفته شده است استفاده کردهاند. هرکدام از این حلقههای بکار رفته در این بنا دارای ارتفاعی 130 سانتی متری بودهاند که در هرکدام حکاکیهایی از مبارزات مارکوس اورلیوس نقش بسته شده است.

 

شما می توانید برای مشاهده ی قیمت های تور ایتالیا به سایت آژانس هواپیمایی سام سیر مراجعه کنید.

 

بیشترین نقوشی که برروی این بنا حکاکی شده است مربوط به میدان نبرد و در محور اتفاقاتی که در جنگ رخ میداده استوار بوده است. در صورتیکه با انجام پرواز داخلی و یا با پرواز خارجی به شهر رم سفر کردید پیشنهاد میشود حتما از این اثر تاریخی زیبا دیدن کنید و اطلاعات زیادی را در مورد گذشته مردمان این منطقه بدست آورید.

 

در این نبای تاریخی تصاویر مختلفی را میتوان دید که یکی از آنها تصویر سربازانی است که در حال عبور از پل پونتون میباشند. تمامی این حکاکیها در زمان باستان رخ داده است.

 

برای مشاهده قیمت و افرهای لحظه اخری ایتالیا روی لینک تور ایتالیا کلیک نمایید.

 



نظرتان را بنویسید







منو