آشنایی با هواپیمای یالکوو 42 ( بخش اول)




 

هواپیمای یالکوو 42

 

بلیط خارجی سام سیر

 

آشنایی با هواپیمای یالکوو 42

 

با توجه به گزارشهایی که در مورد دمای مناطق روسیه و سیبری منتشر شده است کمترین دما در این منطقه به منفی 88 درجه سانتیگراد خواهید رسید. تصور این موضوع که یک هواپیما چگونه میتواند در چنین دمایی به پرواز درآید جالب توجه میباشد.

 

در صورتیکه هواپیمایی در چنین وضعیت دمایی بخواهد در یکی از فرودگاههای روسیه فرود بیاد نیاز دارد از تکنولوژی پیشرفته و از سیستمهای پیشرفتهای بهرهمند باشد تا مسافرانی را که با بلیط هواپیما قصد سفر به منطقه دارند را به سلامت به مقصدشان برساند.

 

 

در صنعت هواپیما سازی کشورهای مختلفی در حال رقابت میباشند که کشور جماهیر شوروی نیز یکی از آنها میباشد که فعالیتهای گستردهای را در زمینه انجام داده است. همه ساله هزاران نفر با استفاده از این هواپیماها و با رزرو بلیط هواپیما و با استفاده از بلیط خارجی به مقاصد مورد نظرشان خواهند رسید.

 

نکاتی درباره ی بلیط هواپیما سام سیر

 

در این شرکت هواپیمایی هواپیماهای مختلفی طراحی و ساخته شده است که یکی از این هواپیماها یالکوو 42 میباشد که در سال 1972 به بازار جهانی ارائه شد و بسیاری از افراد با استفاده از بلیط هواپیما و در بعضی موارد با استفاده از بلیط ارزان هواپیما موفق به استفاده از این نوع هواپیما منحصربفرد شدهاند.

 

در صورتیکه با استفاده از بلیط هواپیما قصد استفاده از این وسیله نقلیه در کشورمان را داشته باشید ممکن است از این هواپیما برای حمل و نقل شما استفاده شود زیرا این نوع هواپیما حضوری چشمگیر در ناوگان هوایی کشورمان داشته است.

 

در ادامه به معرفی این نوع هواپیما خواهیم پرداخت که بسیاری از ایرلاینها برای جابجایی مسافرانی که قصد انجام سفر با استفاده از خرید بلیط خارجی و بلیط ارزان هواپیما دارند مورد استفاده قرار میگیرد.

 

 

تاریخچه طراحی و ساخت هواپیما یاکوو42

 

 

نقشه طراحی و ساخت این نوع هواپیما زمانی در شوروی مطرح شد که این کشور نیاز به داشتن هواپیمایی کوتاه برد برای انجام سفرهای داخلی و برخی از سفرهای خارجی با مسافت کم را به شکلی ملموس احساس کرد. فکر اصلی ساخت این نوع هواپیما برای این بود تا افراد بتوانند با بلیط هواپیما و با استفاده از بلیط ارزان هواپیما به سفرهای داخلی بروند و هزینه کمتری را در این نوع سفرها متحمل شوند.

 

 البته از این نوع هواپیما برای سفرهای خارجی که با فروش بلیط خارجی شکل میگرفت نیز استفاده میشد. سفرهای خارجی که مسافت کمی با شوروی داشتهاند.

 

زمانیکه شوروی در حال ساخت این هواپیما سه موتوره بوده کشورهای دیگر نیز در حال طراحی و ساخت هواپیماهایی با برد کم بودند تا آنها را به بازار جهانی عزضه کنند.

 

هواپیمای یالکوو که توسط شوروی طراحی و ساخته شده است بدلیل داشتن موتورهای توربوفن از قدرت بسیار بالایی برخوردار است و میتواند در هر نوبت پرواز 100 تا 120 مسافری را که با تهیه بلیط هواپیما و یا با استفاده از بلیط ارزان هواپیما قصد سفر دارند را جابجا کند.

 

نکاتی مهم برای پیدا کردن بلیط ارزان هواپیما

 

 همانطور که گفته شد این هواپیما برای سفرهای خارجی با مسافت کوتاه نیز کاربرد دارد و افراد میتوانند با بلیط هواپیما خارجی در اینگونه سفرها نیز از خدمات ارائه شده توسط این هواپیما بهرهمند شوند.

 

در هواپیماهایی که قبل از یالکوو 42 طراحی و ساخته شده بودند از موتورهای توربوپراب برای ایجاد قدرت پیشرانه استفاده میشده است.

 

 بعد از روانه شدن این هواپیما به بازار هواپیماهای قدیمیتر مانند توپولوف 13 و آنتونیو 24 کم کم از نظرها محو شدند و این هواپیمای تازه وارد که شدیدا مورد توجه قرار گرفته بود جای آنها را به خود اختصاص داد و در بسیاری از پروازهای داخلی که با فروش بلیط هواپیما و فروش بلیط ارزان هواپیما به وقوع میپیوست از این هواپیما استفاده میشد.

 

اولین نمونه از این هواپیما که موفق شد در سال 1975 با موفقیت پرواز خود را به پایان برساند مورد توجه بسیاری از ایرلاینها در جهان قرار گرفت و از استقبال جهانی بسیار خوبی برخوردار شد. این هواپیما که در سه نسل طراحی و ساخته شد تا سال 2017 در خط تولید قرار داشته است و پس از 2017 ساخت آن متوقف شده است.

 

برای مشاهده چارترهای لحظه آخری آنلاین با تخفیف 8%، روی بلیط خارجی کلیک نمایید.

 



نظرتان را بنویسید







منو