همه چیز درباره هواپیما بوئینگ 727 (بخش اول)




 

هواپیما بوئینگ

 

بلیط هواپیما سام سیر

 

همه چیز درباره هواپیما بوئینگ 727 (بخش اول)

 

این هواپیما در خاطر بسیاری از ایرانیها وجود دارد و بیشتر مردم کشورمان با این هواپیما خاطره دارند. خاطره اولین فرود هواپیمای بوئینگ 727 در فرودگاه مهرآباد و همچنین خاطره آخرین فرودش که در همین فرودگاه انجام شده است. بیشتر ایرلاینهای موجود در کشور از این هواپیما برای جابجایی مسافرانی که با استفاده از بلیط هواپیما قصد انجام سفر هوایی را داشتند استفاده استفاده میکردند. شاید برای همه افراد دانستن زندگینامه یک وسیله مانند هواپیما جذاب باشد. داشتن اطلاعاتی از آغاز فعالیت این نوع وسیله نقلیه و چگونگی پایان یافتن فعالیت آن و فرازها و فرودهایی که این وسیله نقلیه با آن مواجه بوده میتواند جالب توجه باشد.

 

خرید بلیط هواپیما ارزان

 

همه ساله افراد زیادی از هواپیماهای مختلف برای انجام سفرهای هوایی که با استفاده از بلیط هواپیما و یا بلیط خارجی شکل میگیرد استفاده میکنند یکی از این هواپیماها بوئینگ 727 است که در ادامه به معرفی کامل این هواپیما خواهیم پرداخت و جزئیات آن را بررسی میکنیم. بسیاری از پروازها در کشورمان با استفاده از این هواپیما رخ میداده و افراد زیادی با استفاده از بلیط هواپیما و گاها بلیط ارزان هواپیما از خدماتی که توسط این نوع هواپیما ارائه میشد بهرهمند شدهاند.

 

 

تاریخچه ساخت این هواپیما

 

این هواپیما در سال 1950 توسط شرکت بوئینگ طراحی شد. زمانیکه ااین شرکت احساس کرد نیاز به طراحی یک هواپیما جدید را دارد. قبل از طراحی و ساخت این نوع هواپیما از بوئینگ 707 برای انجام پروازهای طولانی و بینالمللی استفاده میشد. همه ساله افراد زیادی توسط این نوع هواپیما با استفاده از بلیط هواپیما و با بلیط خارجی به مقاصد مورد نظرشان میرسیدند. شرکت بوئینگ برای پیمایش مسافتهای کوتاه احساس نیاز میکرد تا مسافران با احساس آرامش بیشتری به مقاصد مورد نظرشان برسند. از اینرو به فکر طراحی بوئینگ 727 افتاد.

 

بلیط خارجی ارزان

 

بعد از گذشت چندین سال در نهایت این هواپیما در سال 1963 اولین پرواز آزمایشی خود را انجام داد. برای پرواز آزمایشی دوم تمامی سرنشینان از رئیسهای بوئینگ بودند که در هواپیما حضور پیدا کردند. در این پرواز این هواپیما از 44 شهر از 24 کشور مختلف عبور کرد و مسافتی 76 هزار مایلی را طی کرد. با طراحی و ساخت این هواپیما انقلابی در صنعت هواپیمایی بوجود آمده بود و آغازگر آن شرکت آمریکایی بوئینگ بود. از این هواپیما در بسیاری از خطوط هوایی استفاده شده است و با استفاده از آن مسافرانی که با بلیط هواپیما و بلیط ارزان هواپیما قصد سفر داشتند به مقاصد مورد نظرشان رسیدهاند.

 

طراحی این هواپیما به شکلی بوده است که برای پیمودن مسافتهای کوتاه بسیار مناسب باشد. این موضوع را میتوان با نگاهی متخصصانه به بدنه این هواپیما به وضوح مشاهده کرد. این هواپیما از بدنهای متوسط بهره میبرد. این هواپیما برای این طراحی و ساخته شد تا خطوط هواپیمایی بتوانند با قیمت کمتر به ارائه بلیط هواپیما و در واقع به ارائه  بلیط ارزان هواپیما بپردازند تا مسافران با پرداخت هزینه کمتری بتوانند به مقاصد مورد نظرشان برسانند. این هواپیما به قدری محبوب بود که این شرکت توانست 1831 فروند از آنها را به فروش برساند.

 

خرید بلیط ارزان هواپیما

 

این تعداد از این نوع هواپیما تا سال 1984 به فروش رسید و در اختیار تمامی ایرلاینهای موجود در جهان قرار گرفت تا آنها از آن برای جابجایی مسافرانیکه قصد انجام سفر هوایی با استفاده از بلیط هواپیما و بلیط خارجی را داشتهاند مورد استفاده قرار گیرد. موتورهایی که قدرت پیشرانه مورد نیاز این هواپیما را تامین میکنند به شکلی اختصاصی برای این نوع هواپیما طراحی شدهاند. موتورهای این هواپیما نیاز به انجام محاسبات مهندسی دقیقی داشت زیرا باید در سایزی متوسط و باریک ساخته میشدند تا بیشترین کارایی را داشته باشند. این هواپیما یکی از محبوبترین هواپیماهای ساخته شده در جهان میباشد که توسط آن میلیونها مسافری که با بلیط خارجی و بلیط ارزان هواپیما قصد انجام سفر هوایی داشتهاند به مقصد مورد نظرشان منتقل شدهاند.

 

برای مشاهده چارترهای لحظه آخری آنلاین با تخفیف 8%، روی بلیط هواپیما کلیک نمایید.



نظرتان را بنویسید







منو