گفت و گویی با مهماندار هواپیما(بخش اول)




 

گفت و گو با مهماندار هواپیما

 

بلیط هواپیما سام سیر

 

آشنایی با سخنان مهمانداران هواپیما

 

همه ساله هزاران نفر با استفاده از هواپیما و با تهیه بلیط هواپیما به انجام سفرهای هوایی میپردازند. در این سفرها مسافران با افرادی برخور دارند که وظیفه ارائه خدمات در این وسیله نقلیه را بهده دارند. این اشخاص مهمانداران هواپیما هستند.

 

 ممکن است در طول سفرتان با هواپیما که تهیه بلیط هواپیما و یا بلیط خارجی صورت گرفته است سوالاتی در رابطه با این اشخاص و شغلی که در حال انجام آن هستند برایتان بوجود آمده باشد. در ادامه برخی از سوالت متداول را از یک مهماندار هواپیما پرسیده و پاسخهای آن فرد را در اختیار شما خواهیم گذاشت.

 

 

 در صورت که تمایل دارید در هنگام استفاده از هواپیما با استفاده از بلیط ارزان هواپیما اطلاعات بیشتری نسبت به این افراد داشته باشید در ادامه با ما همراه باشید.

 

 

در صورتیکه شخصی در هواپیما بمیرد چه اقدامی صورت میگیرد؟

 

 

هرچند بنده تا کنون با چنین وضعیتی روبرو نشدهام اما آن شخص را برروی صندلیاش نگه خواهیم داشت و یک ملحفه سفید برروی آن خواهیم کشید تا افراد دیگری که با بلیط هواپیما ارزان و یا بلیط خارجی سیستمی در این پرواز حضور دارند به فرد مرده خیره نشوند.

 

 علاوهبر این برای احترام به آن شخص نیز این کار انجام میشود. البته احتمال وقوع این موضوع بسیار پایین میباشد و تا به حال از همکاران خود هم نشنیدهام که در چنین موقعیتی قرار گرفته باشند.

 

 

آیا مهمانداران از علامتهای مخفی برای ارتباط با یکدیگر استفاده میکنند؟

 

 

چندین موقعیت خاص و منحصربفرد وجود دارد که در آنها از کلمات خاصی استفاده خواهیم کرد و علامت خاصی در آنها بکار برده نمیشود. بکار بردن آن کلمات برای ما معنای خاصی دارد که در صورت لزوم بکار برده خواهند شد و من نمیتوانم آنها را به شما بگویم اما در طول پرواز مسافرانی که با استفاده از بلیط هواپیما و بلیط ارزان هواپیما در حال انجام سفر هوایی هستند این کلمات را از زبان مهمانداران شنیدهاند.

 

 

در صورتیکه مسافری با وجود روشن بودن چراغ کمربند از بستن آن ممانعت کند چه برخوردی انجام میدهید؟

 

 

بسیاری از مسافرانی که با استفاده از بلیط هواپیما و بلیط خارجی ارزان یا سیستمی قصد انجام سفر هوایی را دارند در این زمان تصمیم میگیرند که به سرویس بهداشتی بروند و برخی از مسافران نیز به آن توجه نمیکنند و اهمیتی نخواهند داد. در صورت وقوع چنین اتفاقاتی من برای نشستن و بستن کمربند به مسافران تحکم نخواهم کرد و تنها کاری که در چنین مواقعی انجام خواهم داد تذکر به مسافر مورد بوده است و آگاه کردن وی از خطرات احتمالی کاری که دارد انجام میدهد.

 

در اغلب موارد مسافرانی که با اخطار روبرو میشوند در پاسخ به این تذکر خواهند گفت که من تنها قصد رفتن به سرویس بهداشتی را داشتهام.

 

در این مواقع بنده از بحث با مسافر خودداری کرده و وارد بحث نخواهم شد. بیشتر مسافرانی که با استفاده از بلیط هواپیما و بلیط ارزان هواپیما خارجی یا داخلیبه انجام سفر هوایی میپردازند افراد بالغی هستند و نیازی نیست که با آنها در رابطه با چنین موضوعاتی وارد بحث شویم.

 

من در رابطه با این موضوع با مسافران بحث نخواهم کرد و پافشاری بیمورد به خرج نخواهم داد در صورتیکه خودم کمربندم را نبستهام اما حتما به مسافر مورد نظر تذکر خواهم داد و او را از خطرات احتمال نبستن کمربند آگاه خواهم کرد.

 

عجیبترین اتفاقی که در طول پرواز برایتان رخ داده چه بوده است؟

 

 

من به عنوان مهماندار یک هواپیما که افراد زیادی با استفاده از بلیط هواپیما و بلیط خارجی از آن برای انجام سفرهای هوایی استفاده میکنند اتفاقات بسیاری را تجربه کردهام. یکی از آن اتفاقات تلخی که در یکی از پروازها رخ داده بود سقوط مردی از هواپیما بود که به دیوار هواپیما برخورد میکند و گردنش میشکند. در نتیجه این اتفاق آن شخص جان خود را از دست داد.

 

برای مشاهده چارترهای لحظه آخری آنلاین با تخفیف 8%، روی بلیط هواپیما کلیک نمایید.



نظرتان را بنویسید







منو