آشنایی با هتل هنگینگ در بالی (بخش اول)




 

هتل های بالی

 

تور بالی سام سیر

 

آشنایی با هتل هنگینگ در بالی (بخش اول)

 

در بالی هتلهای بسیاری وجوئد دارد که برای ارائه خدمات هتلداری به مسافرانی که با استفاده از تور بالی و با انجام پرواز داخلی و یا پرواز خارجی به این منطقه سفر کردهاند ساخته شده است. یکی از هتلهایی که در این زمینه در این جزیره در حال فعالیت میباشد و بیشتر به دلیل داشتن اسستخری بینظیر و فوقالعاده در بین جهانیان و گردشگرانی که با استفاده از تور بالی و با انجام پرواز داخلی و یا پرواز خارجی به این منطقه سفر میکنند شهرت دارد هتل هنگینگ گاردن میباشد.

 

همانطور که گفته شد این هتل از استخری روباز بهره میبرد که تصاویر آن را در اینترنت به وفور میتوان دید و با توجه به متنی که توسط یکی از مجلههای مشهور به چاپ رسیده است توانسته عنوان بهترین استخر جهان را به خود اختصاص دهد. در ادامه به ارائه جزئیاتی بیشتر در رابطه با این هتل 5 ستاره که افراد زیادی همه ساله در سفر خود به این جزیره با استفاده از تور بالی و با انجام پرواز داخلی و یا پرواز خارجی این هتل را برای اقامت خود انتاخب میکنند خواهیم پرداخت.

 

این هتل از رستئرانهای مختلفی بهره میبرد که مسافران میتوانند با استفاده از آنها به صرف وعده3های غذایی خود بپردازند. برای خوردن صبحانه شما باید از ساعت 7 صبح الی 10.30 به این رستورانها مراجعه کنید. برای میل کردن وعده صبحانه باید صبحانهای که مورد نظرتان میباشد را در همان جا سفراش دهید تا برایتان بیاورند و شما میل کنید. رستوران بدور که این رستوران برای صرف ناهار و شام خدماتی  در اختیار مسافرانی که با استفاده از تور بالی و با انجام پرواز داخلی و یا پرواز خارجی به این شهر آمدهاند قرار داده میشود. دیاتاس پوهون کافه یک کتفه در اینم هتل میباشد که گردشگران میتوانند لحظاتی را در آن سپری کنند و به خوردن نوشیدنی و میان وعده مشغول شوند.

 

 

امکانات اتاقها

 

در این هتل 44 اتاق مجزا طراحی و ساخته شده است که برای هرکردام از آنها بالکنهایی در نظر گرفته است که دارای چسماندازی زیبا میباشند. هرکدام از این اتاقها دارای استخری کوچک به صورت اختصاصی در اختیار مسافران قرار داده میشود میباشند. تمامی اتاقها دارای سرویس بهداشتی لوکس و مدرنی هستند که در آنها تمامی امکانات مورد نظر از قبیل حوله لباسی، سشوار و لوازم شست و شو مانند صابون و شامپو و ... وجود دارد.

 

برای استفاده از حمام این هتل میتوانید ترکیبی از دوش و وام را تجربه کنید که در نوع خود منحصربفرد میباشد. همه ساله بسیاری از گردشگرانی که با استفاده از تور بالی سام سیر و با انجام پرواز داخلی یا پرواز خارجی به این منطقه از جهان سفر میکنند از این هتل برای اقامتشان بهره میبرند و با استفاده از امکاناتی که در این هتل در اختیار آنها گذاشته خواهد شد سفری لذت بخش را تجربه خواهند کرد.

 

علاوه بر این خدمات در اتاقهای این هتل میتوان به تلویزیون صفحه تخت، تلفن و یخچال دسترسی داشت که آن بطریهای آب رایگان و خوراکیهایی وجود دارد که بعدا در صورت استفاده از آنها باید هزینه آنها پرداخت شود . در این هتل در تمامی اتاقها تهویه به شکل مطلوب و مطبوع انجام خواهد شد و درجه دمای هتل را میتوانید با استفاده از کنترلهای موجود تغییر دهید.

 

از دیگر خدماتی که در این هتل در اختیار مسافران قرار داده خواهد شد میتوان به : روزنامه رایگان، دستگاههای چاییساز و قهوهساز، دمپایی، گاو صندوق هتل، دوس به سبک بارانی، پردههای ضخیم، کتری برقی، سشوار، اینترنت بیسیم پرسرعت که در تمامی نقاط هتل در دسترس میباشد، اتو و میز اتو که در صورت نیاز در اختیارتان گذاشته خواهد شد و میز کار اشاره کرد.

 

برای مشاهده قیمت و افرهای لحظه اخری بالی روی لینک تور بالی کلیک نمایید.

 



نظرتان را بنویسید







منو