مجسمه‎های باستانی که در شهر رم ایتالیا قرار دارند (بخش اول)




 

مجسمه های باستانی در ایتالیا

 

تور ایتالیا سام سیر

 

مجسمههای باستانی که در شهر رم ایتالیا قرار دارند (بخش اول)

 

رم از شهرهای کهنسال و تاریخی ایتلیا میباشد که از جاذبههای گردشگری بسیاری بهره میبرد و همه ساله گردشگران زیادی برای دیدن این جاذبههای گردشگری با استفاده از تور ایتالیا و با انجام پرواز داخلی و یا پرواز خارجی به این شهر سفر میکنند تا این جاذبههای گردشگری را از نزدیک نظارهگر باشند. در سال 2013 یک سری مجسمه که قدمت آنها به حدود 5 هزار سال پیش بازمیگردد در اطراف این شهر پیدا شده است که بعد مرمت و بازسازی به ویلای هادریان انتقال پیدا کردند تا برای عموم به نمایش گذاشته شوند.

 

 

ویلای هادریان

 

این ویلاها که به دستور پادشاه هادریان در تیوالی ایتالیا ساخته شد یکی از مهمترین جاذبههای گردشگری تاریخی این منطقه میباشد که همه ساله افراد زیادی برای دیدن آن با استفاده از تور ایتالیا و با انجام پرواز داخلی و یا پرواز خارجی به این منطقه سفر میکنند. این بنای تاریخی به شکلی ساخته شده است که با گذشت زمان همچنان شکوه و قدرت رم باستان را به نمایش گذاشته است. بعد از ویران شدن بنایی که در این منطقه قرار داشت و متعلق به ملکه پادشاه پیشین بود این بنا در این منطقه ساخته شد.

 

طراحی و ساخت این بنای شکوهمند در سال 117 میلادی صورت پذیرفت. بعد از گذشت سالیان دراز از ساخت آن این بنا به یک جاذبه گردشگری فوقالعاده در این شهر تبدیل شده است که حتما گردشگرانی که با تور ایتالیا و با انجام پرواز داخلی و یا پرواز خارجی به این شهر سفر میکنند در طول سفرشان به دیدن این اثر تاریخی خواهند رفت. در طراحی و ساخت این مجموعه از یک باغ بزرگ استفاده شده است که در با طاقها و استخری بزرگ احاطه شده است. با دیدن کردن از این بخش از این مجموعه در حال سازههای 2000 ساله خواهید بود امروزه در قالب مجموعه هادریان در اختیار عموم قرار داده شده است.

 

همه ساله نمایشگاههای بسیاری در این مجموعه برگزار میشوند که افراد زیادی برای شرکت در آنها با استفاده از تور ایتالیا و با انجام پرواز داخلی و یا پرواز خارجی به این شهر سفر میکنند. برای نمایش 7 مجسمهای که در اکتشافات نواحی اطراف رم بدست آمدهاند در این مجموعه نمایشگاهی برگزار شد که از استقبال خوبی نیز برخوردار شد و افراد زیادی با استفاده از تور ایتالیا و با انجام پرواز داخلی و یا پرواز خارجی سام سیر برای شرکت در این نمایشگاه به شهر رم سفر کردند.

 

 

نحوه کشف آثار باستانی

 

همانطور که گفته شد رم یکی از شهرهای کهنسال ایتالیا و جهان میباشد که دارای قدمتی 2700 ساله است. برای پیدا کردن آثار باستانی در این منطقه کافیست کمی مشغول حفاری شوید و از دیدن آثار تاریخی که با آنها روبرو میشوید شگفتزده شوید. در طی فرآیند ساخت خط سوم مترو این شهر در حفاریها گنجینههای تاریخی بسیاری کشف و به موزه منتقل شدند تا عموم مردم به آنها دسترسی داشته باشند و با نگاه کردن به آنها به تاریخ باشکوه این سرزمین پی ببرند.

 

برخی از این آثاری که در طی فعالیت ساخت مترو کشف شدند در ایستگاه سن جیوانی به معرض نمایش مردم در آمدهاند. در سال 1937 اولین اقدامات برای احداث مترو در این شهر انجام شد و در آن زمان هیچگونه دغدغه برای نگهداری از آثار تاریخی یافت شده در این عنلیات وجود نداشت و همین موضوع سبب شد تا بسیاری از آثار تاریخی این شهر در حین احداث خط مترو توسط کارگرانی که مشغول به فعالیت بودند از بین برود و نابود شود. اما امروزه داستان تغییر کرده و از زمان ساخت خط سوم متور در سال 2007 تا سال 2014 آثار گران بها و مهمی از نظر تاریخی توسط باستانشناسان در طی انجام این فعالیت از زیر خاک خارج شدند.

 

برای مشاهده قیمت و افرهای لحظه اخری ایتالیا روی لینک تور ایتالیا کلیک نمایید.

 



نظرتان را بنویسید







منو