بهترین مقاصد گردشگری برای سفر در زمستان (بخش اول)




 

بهترین مقاصد برای سفر زمستانی

 

بلیط ارزان هواپیما سام سیر

 

بهترین مقاصد گردشگری برای سفر در زمستان (بخش اول)

 

خیلی از کسانی که به سفر علاقه مندند خیال می‌کنند سفر در زمستان به اندازه ی سفر در تابستان لذت بخش نیست یا مناطق گردشگری به اندازه ای که در تابستان زیبا هستند در زمستان زیبا نیستند. اما باید بدانید که شهرها و مناطق بسیار زیادی در دنیا وجود دارند که در فصل زمستان هم بی نهایت زیبا هستند. در این مطلب می‌خواهیم مقاصدی که برای سفر در زمستان مناسب و دیدنی هستند را به شما معرفی کنیم تا در صورت تمایل با گرفتن بلیط هواپیما یا بلیط ارزان هواپیما به یک سفر زمستانی دل انگیز بروید.

 

 

۱- دبی | Dubai

 

دبی یکی از مناطقی است که برای سفر در زمستان بسیار مناسب است چون زمستان های گرمی دارد که دمای هوا در آن بین 20 تا 30 درجه سانتی گراد است. زمستان بهترین موقعیتی است که می‌توانید به ساحل جومیرا بروید و در منطقه ی حفاظت شده کویر دبی به اکسی روی شن بپردازید. اگر با بلیط هواپیما اکونومی یا بلیط ارزان هواپیما به دبی سفر کردید برای تجربه ی حال و هوای زمستان در دبی به سالن سرپوشیده ی اسکی دبی بروید و از زمستان سرد در دبی گرم لذت ببرید.

 

خرید بلیط هواپیما ارزان

 

۲- رم | Rome

 

به جای اینکه در فصل تابستان که اوج شلوغی رم است به آنجا بروید پیشنهاد می‌کنیم در فصل زمستان با خیال راحت از جاذبه های رم مثل کولوسئوم و فروم رم دیدن کنید. اگر می‌خواهید در زمستان به رم بروید باید با پوشیدن لباس های زمستانی در سفر مشکلی نداشته باشید. یکی از لذت بخش ترین قسمت های سفر به رم در زمستان این است که می‌توانید با خوردن یک کاپوچینو یا یک بشقاب پاستای خوشمزه خود را گرم کنید. از نظر اقتصادی نیز اگر در زمستان بخواهید بلیط هواپیما اکونومی یا بلیط ارزان هواپیما بگیرید بسیار به صرفه تر است و قیمت هتل ها نیز در زمستان پایین تر است.  در صورتی که در ماه ژانویه به رم سفر کنید می‌توانید خرید خوبی را در حراجی های زمستانی داشته باشید.

 

 

۳- گوا | Goa

 

یکی از بهترین شهرهای ساحلی در دنیا شهر گوا است که در کشور هند قرار گرفته است و در فصل های سرد یعنی پاییز و زمستان مقصد بسیار خوبی برای گردشگران است. آب و هوای گوا در این فصل بسیار معتدل و مطبوع می‌باشد. گردشگران می‌توانند از سواحل زیبای این شهر ساحلی لذت ببرند و در کنار آن از اماکن تاریخی نیز دیدن کنند. معماری به کار رفته در این شهر ترکیبی از معماری هند و پرتغال است که در محله های قدیمی گوا می‌توانید آن ها را ببینید. برای رفتن به گوا در زمستان تعلل نکنید و سریع یک بلیط هواپیما اکونومی یا بلیط ارزان هواپیما به مقصد گوا بخرید.

 

24 نکته درباره پیدا کردن بلیط ارزان هواپیما

 

۴- کبک | Quebec

 

در فصل زمستان دمای هوای کبک به منفی 10 تا منفی 20 درجه سانتی گراد می‌رسد و در کل به سرمای زیادش معروف است اما این سرما هیچوقت باعث کم شدن جذابیت این شهر نمی‌شود. در نزدیکی کریسمس ساختمان های قدیمی و تاریخی این شهر با دکوراسیون های کریسمسی تزئین می‌شوند و زیبایی شهر را دو برابر می‌کنند. از دیدنی های جذاب این شهر در فصل زمستان می‌توان به کارناوال زمستانی و هتل یخ کبک اشاره کرد که با گرفتن بلیط هواپیما اکونومی یا بلیط ارزان هواپیما می‌توانید از آن ها دیدن کنید.

 

 

۵- پوکت | Phuket

 

با اینکه قیمت بلیط هواپیما و هتل برای تایلند در فصل زمستان گران‌تر از همیشه است اما ویژگی های خاص خود را دارد. یکی از ویژگی ها این است که در زمانی که اکثر کشورها در حال و هوای سرما هستند شما می‌توانید با گرفتن بلیط ارزان هواپیما در آب و هوای 30 درجه سانتی گراد باشید و از تفریحات پوکت لذت ببرید.

 

 

برای مشاهده چارترهای لحظه آخری آنلاین با تخفیف 8%، روی بلیط هواپیما کلیک نمایید.

 

 

 



نظرتان را بنویسید







منو