بهترین مقاصد گردشگری برای سفر در زمستان (بخش دوم)




 

بهترین مقاصد برای سفر زمستانی

 

خرید بلیط هواپیما سام سیر

 

بهترین مقاصد گردشگری برای سفر در زمستان (بخش دوم)

 

 

6- کیپ تاون | Cape Town

 

 اگر در فصل زمستان به آفریقای جنوبی شهر کیپ تاون سفر کنید می‌توانید در وسط زمستان یک دمای 20 درجه را تجربه کنید. بنابراین اگر سرما را دوست ندارید و می‌خواهید از برف و یخبندان دور باشید به کیپ تاون بروید از چند ماه قبل خرید بلیط هواپیما برای این مکان را انجام دهید تا از سواحل، باغ گیاه شناسی و فضاهای جذاب دیگر در این شهر لذت ببرید. برای رفتن به کیپ تاون می‌توانید از بلیط ارزان هواپیما نیز استفاده کنید.

 

 

7- جزایر مالدیو | Maldives

 

همه ی گردشگران جزایر مالدیو را با ماسه های سفید، ساحل های تمیز، دریای شفاف به رنگ لاجوردی و درخت های زیبای نخل می‌شناسند. مالدیو مسطح ترین کشور دنیا محسوب می‌شود و هر ساله گردشگران بسیاری در فصل زمستان برای لذت بردن از آب و هوای مطلوب این کشور با خرید بلیط هواپیما یا بلیط ارزان هواپیما به مالدیو سفر می‌کنند. یکی از بهترین تجربه هایی که می‌توانید داشته باشید سفر به جزایر مالدیو است.

 

نکاتی برای خرید بلیط هواپیما سام سیر

 

8- اوکلند | Auckland

 

گرانترین و شلوغ ترین زمان برای رفتن به نیوزیلند فصل زمستان است چون این کشور در نیم کره جنوبی قرار گرفته و زمانی که ما در فصل زمستان هستیم آن ها در فصل تابستان هستند. اوکلند شهری است که در فصل زمستان دمای 20 درجه دارد و یکی از بهترین زمان ها برای تجربه ی تفریحاتی مثل بانجی جامپینگ و سقوط آزاد است. در فصل زمستان خرید بلیط هواپیما برای شما گران تمام می‌شود و بهتر است دنبال بلیط ارزان هواپیما باشید تا در هزینه ها صرفه جویی کنید. اگر به اوکلند سفر کردید دیدن خیابان ملکه و فروشگاه های آن را فراموش نکنید.

 

 

9- تایپه | Taipei

 

در صورتی که در فصل زمستان با خرید بلیط هواپیما یا بلیط ارزان هواپیما به تایپه سفر کردید می‌توانید راه های زیادی را برای گرم شدنتان پیدا کنید. مثلاً یکی از راه ها خوردن چای داغ در چای خانه هاست که حتما باید آن را امتحان کنید. یکی از انواع چای هایی که در این چای خانه ها سرو می‌شود چای اولنگ می‌باشد که جزو معروف ترین چای های تایپه است.

 

 

10- سویا | Seville

 

طبق تجربه ی بعضی از گردشگران شهر سویا واقع در کشور اسپانیا بهترین جایی است که می‌توانید در فصل زمستان به آن جا بروید. در این فصل تعداد گردشگران این شهر کم است به همین دلیل قیمت هتل کمتر از دیگر فصل هاست. در فصل زمستان به راحتی می‌توانید بلیط ارزان هواپیما برای این مکان را پیدا کنید و از دیدن کلیسای جامع سویا و بازارهای شهر لذت ببرید. دمای هوا در این فصل 10 تا 20 درجه ی سانتی گراد است که باعث بهترین زمان برای خرید بلیط هواپیما به اسپانیا باشد.

 

 

11- برکنریج | Breckenridge

 

برای کسانی که عاشق اسکی و اسنوبورد هستند برکنریج بهترین جایی است که می‌توانند در تعطیلات زمستانی خرید بلیط هواپیما انجام دهند و به آنجا بروند. البته ناگفته نماند که برای کسانی که به این ورزش ها علاقه ندارند نیز تفریحاتی مثل ساختن مجسمه ی یخی، سورتمه سواری و خرید در خیابان های اصلی شهر وجود دارد.

 

 

12- کارتاهنا | Cartagena

 

کارتاهنا یک مقصد گردشگری با آب و هوای گرم است که مکان های تاریخی زیادی هم دارد. برخی از مکان های تاریخی آن در سازمان جهانی یونسکو ثبت شده است. کارتاهنا کنار ساحل کارائیب قرار دارد و به خاطر آب و هوای خوبی که در فصل زمستان دارد یکی از بهترین مقاصد برای سفر هنگام کریسمس و سال نو است. برای صرفه جویی در هزینه های سفر می‌توانید از بلیط ارزان هواپیما استفاده کنید.

 

 

13- سنگاپور | Singapore

 

اگر در ماه دی و فروردین به سنگاپور سفر کنید آب و هوای بارانی را در این شهر تجربه خواهید کرد اما به خاطر وجود جشنواره هایی مثل تایپوسام و سال نو چینی در سنگاپور گردشگران زیادی در این ماه ها مشتاق سفر به آنجا هستند. اگر به سنگاپور سفر کردید خوردن غذاهای محلی آسیایی را فراموش نکنید.

 

 

برای مشاهده چارترهای لحظه آخری آنلاین با تخفیف 8%، روی خرید بلیط هواپیما کلیک نمایید.

 

 



نظرتان را بنویسید







منو