بهترین رستوران‎های موجود در مالدیو(بخش سوم)




 

بهترین رستوران های مالدیو

 

بلیط ارزان هواپیما سام سیر

 

 

آشنایی با بهترین رستوران‎های موجود در مالدیو

 

داشتن سواحلی شنی و بینظیر و هچنین آبهایی آرام و فیروزهای رنگ مالدیو را به یک منطقه توریستی منحصربفرد تبدیل کرده است که افراد زیادی با استفاده از تور مالدیو و با تهیه بلیط داخلی و یا بلیط خارجی به این منطقه سفر میکنند تا زیباییهای موجود در این منطقه را از نزدیک نظارهگر باشند.

 

  در مالدیو جزایر بسیاری وجود دارد که هرکدام از آنها دارای جذابیتهای خاص و منحصربفردی میباشند. علاوهبر اینها در این منطقه جاذبههای گردشگری تاریخی و تفریحی فراوانی وجود دارد . برای دیدن این جاذبههای گردشگری همه ساله افراد زیادی با استفاده از تور مالدیو با تهیه بلیط خارجی و بلیط داخلی به این منطقه از اقیانوس هند سفر میکنند.

 

به دلیل توریستی بودن این منطقه و رفت و آمد گردشگران بسیار در مالدیو رستورانها و مراکز خدماتی بسیاری شکل گرفته است که به ارائه انواع خدمات به مسافرانی که به این منطقه سفر کردهاند مشغول هستند.

 

در ادامه به معرفی برخی از بهترین رستورانهای موجود در این منطقه خواهیم پرداخت که به پخت انواع غذاهای لذیذ و خوشمزه شهرت دارند و افراد زیادی که با استفاده از تور مالدیو و با تهیه بلیط خارجیو بلیط داخلی به این جزیره سفر میکنند برای صرف وعدههای غذایشان به آنها مراجعه میکنند و از خدماتی که توسط انها ارائه میشود بهرهمند میشوند.

 

 

یکی از بینظیرترین رستورانهایی که در این منطقه در حال فعالیت میباشد و گردشگران زیادی را که با استفاده از تور مالدیو  با تهیه بلیط خارجیو ببلیز داخلی به این منطقه سفر کردهاند به سمت خود جذب میکند مجموعه رستوران موراکا میباشد.

 

 سالنهای غذاخوری این رستوران برروی آب و در انتهای یک اسکله در جزیره مالدیو قرار دارند. برای اینکه مشتریانی که به این مجموعه برای صرف انواع وعدههای غذایی مراجعه میکنند بیشترین لذت را از فضایی که در آن قرار گرفتهاند ببرند و لحظاتی منحصر بفردی را در این مکان سپری کنند در ساخت برخی از سالنهای این مجموعه از کف شیشهای استفاده شده است که زیر آن از آب پوشیده شده است و ماهیهای زیادی در زیر آن در حال شنا کردن میباشند.

 

 این رستوران را به جرعت میتوان به عنوان یکی از بهترین و زیباترین رستورانهای موجود در این منطقه به حساب آورد که همه ساله افراد زیادی که با استفاده از تور مالدیو سام سیر و با تهیه بلیط خارجیو بلیط داخلی به این منطفه سفر میکنند برای خوردن غذا به این منطقه مراجعه خواهند کرد و از سپری کردن لحظاتی در این مکان لذت میبرند.

 

در این رستوران از دیوارهایی چوبی استفاده شده است که تلفیق آنها با صدای موج دریا یک محیط آرام و لذتبخش را برای مشتریان فراه خواهد کرد. در این رستوران غذاها به سبکی متفاون و خاص سرو میشوند و در نگاه اول به مانند یک اثر هنری است که در مقابل چشمان شما قرار خواهد گرفت.

 

 علاوهبر ظاهر بینظیر و خاص این رستوران در این مکان غذاها با بالاترین کیفیت و  بهترنی طعم و مزه در اختیار مشتریان قرار داده خواهد شد. مطمئنا در صورتیکه برای صرف غذا به سراغ این رستوران معلق برروی آب در مالدیو بروید از چشیدن طعم غذاهای آن شگفتزده خواهید شد.

 

در این رستوران یک گزینه بسیار جالب وجود دارد و آن طبخ غذا برروی میزتان میباشد. در صورتیکه به این رستوران مراجعه کردید میتوانید از سرآشپز این رستوران بخواهید تا ماهی را برروی میزتان طبخ و سرخ کند و شما از نزدیک شاهد چگونگی انجام این فرآیند باشید.

 

همانطور که گفته شد در این مکان غذاهای محلی نیز در اختیار مشتریان قرار داده خواهد شد و یکی دیگر از گزینههایی که در این مکان در اختیار شما قرار دارد سفارش ترکیبی از 4 غذای محلی است که در این رستوران طبخ میشود.

 

برای مشاهده قیمت و افرهای لحظه اخری مالدیو روی لینک تور مالدیو کلیک نمایید.



نظرتان را بنویسید







منو