پل الکساندر سوم یکی از جاذبه‎های گردشگری پاریس (بخش چهارم)




 

جاذبه‎های گردشگری پاریس

 

تور فرانسه سام سیر

 

پل الکساندر سوم یکی از جاذبههای گردشگری پاریس (بخش چهارم)

 

فرانسه از کشورهایی از جهان میباشد که همه ساله افراد زیادی با استفاده از تور فرانسه و با تهیه بلیط هواپیما به آن سفر میکنند. داشتن جاذبههای گردشگری و تاریخی فراوان در این کشور سبب شده تا فرانسه به یک مقصد بینظیر گردشگری تبدیل شود و افراد زیادی با انجام پرواز خارجی به آن سفر کنند. از شهرهای فرانسه که همه ساله گردشگران بسیاری با استفاده از تور فرانسه و با تهیه بلیط هواپیما و انجام پرواز خارجی به آن سفر میکنند شهر پاریس میباشد که به شهر عشاق شهرت پیدا کرده است.

 

در صورتیکه به این شهر سفر کنید با انواع مختلفی از جاذبههای گردشگری روبرو خواهید شد. یکی از جاذبههای گردشگری که در این منطقه از شهرت زیادی برخوردار است پل الکساندر سوم میباشد که بدلیل داشتن زیبایی خیره کننده و معماری خاصی که در ساخت آن بکار برده شده است همه ساله هزاران جهانگرد برای دیدن آن با استفاده از تور فرانسه و با تهیه بلیط هواپیما و با انجام پرواز خارجی به این منطقه از جهان سفر میکنند.

 

برروی این پل مجسمههایی طلایی رنگ قرار دارند که وجود آنها سبب شده تا این پل از زیبایی منحصربفردی بهرهمند شود. علاوهبر این برروی این پل میتوان 4 مجسمه برنزی را مشاهده کرد که با ارتفاعی 17 متری برروی این پل ساخته شدهاند. یکی از مجسمههایی که در این پل به چشم میخورد با نام پگاسوس یا پگاز شهرت دارد که یکی از اسطورههای افسانهای یونان باستان میباشد که به اسب بالدار جاودانی شهرت دارد. وجود این گونه مجمسهها و تزئینات برروی این پل سبب شده تا افراد زیادی در طول سفرشان به این منطقه با استفاده از تور فرانسه و با تهیه بلیط هواپیما و انجام پرواز خارجی زمانی را برای دیدن این پل و زیباییهای موجود در آن اختصاص دهند.

 

یکی دیگر از مجسمههایی که در این پل دیده میشود مجسمه بلفروفون میباشد که یکی از قهرمانهایی است که در افسانههای یونانی موفق شده است تا کایمرا که یکی از هیولاهای افسانهای بوده را بکشد. پیشنهاد میشود در صورتیکه قصد دارید با استفاده از تور فرانسه و با تهیه بلیط هواپیما و با انجام پرواز خارجی سام سیر به این کشور سفر کنید در وطل سفرتان به دیدن این جاذبه گردشگری بینظیر و زیبا در این شهر بروید و از دیدن زیباییهای موجود در آن لذت ببرید.

 

همانطور که گفته شد در این پل از 4 مجسمه استفاده شده است که هرکدام از آنها نمادی از چهار موضوع مهمی چون هنر، علم، تجارت و صنعت میباشند که به شکلی هنرمندانه در این پل به کار برده شدهاند. علاوه3بر این مجسمه3ها چندین مجسمه کوچک دیگر نیز در این پل قرار دارد که از آنها برای زیبایی بیشتر در این پل استفاده شده است. در این پل از رنگهای قهوهای، سفید و طلایی استفاده شده است که همین موضوع سبب زیبایی و به چشم آمدن بیشتر این مجسمهها شده است.  برای ساخت و طراحی این نوع مجسمهها از معماری سبک رنسانسی استفاده شده است. در صورتیکه با توجه به مجسمههای موجود در این پل نگاه کنیم صورت لوئی چهاردهم را میتوان در یکی از مجسمههای موجود در این منطقه مشاهده کرد.

 

برروی این پل از 30 تیر چراغ استفاده شده است که زیبایی خاصی به آن بخشیده است. وجود این نوع چراغها برروی پل الکساندر سبب شده تا قدم زدن برروی این پل بسیار لذت بخش باشد. علاقهمندان به صنعت عکاسی با سفر به این شهر توانستهاند تصائیری بینظیر از این پل را در شب به ثبت برسانند. در صورتیکه به دیدن این پل میروید باید توجه داشته باشید که انتظار انجام تفریحات هیجانانگیز را نباید داشته باشید و تنها میتوانید از تماشای تندیسها لذت ببرید.

 

برای مشاهده قیمت و افرهای لحظه اخری فرانسه روی لینک تور فرانسه کلیک نمایید.



نظرتان را بنویسید







منو