نبایدهایی که با در سفر به پاریس باید رعایت کرد(بخش دوم)




 

نبایدهای سفر به پاریس

 

پرواز خارجی سام سیر

 

آشنایی با نبایدهایی که با در سفر به پاریس باید رعایت کرد

 


پاریس از شهرهای زیبا گردشگری میباشد که دارای جاذبههای گردشگری فراوانی نیز است و از همین جهت افراد زیادی همه ساله با استفاده از تور فرانسه به این شهر سفر میکنند. در تمامی سفرهای خارجی بایدها و نبایدهایی وجود دارد که مسافران ملزم به رعایت کردن آنها میباشند و رعایت کردن این موارد سبب میشود تا در هنگام سفر از مشکلات کمتری برخوردار باشند. شهر پاریس نیز از این موضوع مستثنی نبوده و نکاتی در مورد سفر به این شهر وجود دارد که در صورت سفر به این شهر با استفاده از تور فرانسه و با تهیه بلیط هواپیما بهتر است که آنها را رعایت کنید. در ادامه به ارائه مواردی که نباید در این شهر انجام دهید اشاره خواهیم کرد.

 

 

روی تاکسیهای شب حساب نکنید

 

 

در بسیاری از شهرهای بزرگ جهان مانند لندن و نیویورک میتوانید در نیمه شب به راحتی تاکسی پیدا کنید و از خدماتی که توسط آنها ارائه میشود بهرهمند شوید. اما در صورتیکه با تور فرانسه و با انجام پرواز خارجی به پاریس سفر کردید بهتر است روی پیدا کردن تاکسی در نیمه شب حساب باز نکنید. اینکه بتوانید در این شهر در شلوغترین ساعات روز تاکسی پیدا کنید و از آن استفاده کنید کاری دشوار است حال چه برسد به نیمه شب. در صورت سفر به این شهر با استفاده از بلیط هواپیما و انجام پرواز خارجی برای گرفتن تاکسی میتوانید از برنامههایی استفاده کنید به شکلی آنلاین فعالیت میکنند و توانستهاند تا حدودی این مشکل را حل نمایند.

 

برای مشاهده ی قیمت تور فرانسه می توانید به سایت آژانس هواپیمایی سام سیر مراجعه کنید.

 

سنتهای خوشآمدگویی

 

 

گاها ممکن است افرادی که با تور فرانسه سام سیر و با استفاده از بلیط هواپیما و با انجام پرواز خارجی به این شهر سفر میکنند توسط یک فرانسوی مورد دعوت قرار گیرند. دانستن این موضوع که فرانسویها مانند ما ایرانیها در هنگام احوالپرسی عادت به بوس کردن دارند. این عادت برای بسیاری از گردشگرانی که با تور فرانسه و با بلیط هواپیما به این شهر سفر میکنند عجیب و غیر عادی میباشد و در صورتیکه از این کار خودداری کنید احتمالا حمل بر بیادبی بوده و میزبان آزرده خواهد شد.

 

 

انتظار نداشته باشید استیک پخته پیدا کنید

 

در فرانسه افراد به طعم مزه آنچه که مصرف میکنند بسیار اهمیت میدهند و عادات غذایی مخصوص به خودشان را دارند. در این کشور عادت بر این است که استیک کمتر از حد معمول آن پخته شود و اگر در رستورانی از سرآشپز بخواهید تا کمی استیک را بیشتر بپزد آن فرد ناراحت شده و اینکار شما را نوعی بیادبی تلقی خواهد کرد. افراد ساکن در این کش.ر بر این اعتقادند که اگر گوشت زیادی پخته شود عطر و طعم واقعی خود را از دست میدهد. در صورتیکه با بلیط هواپیما و با انجام پرواز خارجی به این شهر سفر کردید در صورتیکه استیک سفارش دادهاید به آنها بگویید که بیشتر آن را بپزند. نکته جالب توجه در اینباره این است که با این حال نیز باید انتظار گوشتی خام را داشته باشید.

 

 

فراموش نکردن عبارات مودبانه

 

همانطور که گفته شد این شهر یکی از قطبهای گردشگری در فرانسه میباشد که برخی از افراد این موضوع را با آغوشی باز میپذیرند و برخی دیگر از ازدحام بوجود آمده از آن عصبانی هستند. در صورتی که با چند کلمه فرانسوی آشنا باشید خیلی راحتتر میتوانید با آنها ارتباط برقرار کنید. بهتر از با برخی از کلمات پرکاربرد در این زبان آشنا شوید و از آنها در برخورد با ساکنان این شهر استفاده کنید. بهتر است در برخورد با مردم این شهر ادب و احترام را سرلوحه خود قرار دهید. زمانیکه شخصی فرانسوی شما را به خانه خود دعوت کرد بهتر است از یک هدیه کوچک در هنگام رفتن به خانه آن فرد استفاده کنید.

 

برای مشاهده قیمت و افرهای لحظه اخری فرانسه روی لینک تور فرانسه کلیک نمایید.



نظرتان را بنویسید







منو