آشنایی با نحوه سفر به شهر سائوپائولو در برزیل(بخش اول)




 

نحوه سفر به سائوپائولو برزیل

 

بلیط خارجی سام سیر

 

آشنایی با نحوه سفر به شهر سائوپائولو در برزیل

 

کشور برزیل یکی از کشورهایی است که در آن جاذبههای گردشگری بسیاری وجود دارد و همین موضوع سبب شده تا افراد زیادی همه ساله با استفاده از تور برزیل و با تهیه بلیط هواپیما به این منطقه از جهان سفر کنند. یکی از شهرهای برزیل که بسیار مورد توجه و استقبال گردشگران قرار گرفته است شهر سائوپائولو این کشور میباشد که سالانه مسافران زیادی با استفاده از تور برزیل و با تهیه بلیط خارجی برای دیدن جاذبههای گردشگری موجود در این شهر به این منطقه از کشور برزیل سفر خواهند کرد. در ادامه به ارائه جزئیات بیشتری در رابطه با این شهر خواهیم پرداخت تا در صورتیکه با استفاده از تور برزیل و با تهیه بلیط هواپیما و یا با استفاده از بلیط خارجی به این منطقه سفر کردید با چالشهای کمتری برخوردار باشید و بیشترین لذت را از سفر خود در این کشور ببرید و لحظاتی خوش را سپری کنید.

 

این شهر یکی از بزرگترین شهرهایی میباشد که در کشور برزیل قرار گرفته است و در زمره پرجمعیتترین شهرهای جهان نیز قرار دارد. داشتن جاذبههای گردشگری متنوع و بسیار این شهر را به یک مقضد گردشگری جهانی بینظیر تبدیل کرده است که برای دیدن آن همه ساله هزاران جهانگرد و مسافر با تهیه تور برزیل و با استفاده از بیط خارجی به این شهر سفر میکنند همچنین بدانید قیمت تور برزیل مناسب است و خیلی گران نیست. این منطقه بای افرادی که به زندگیهای هیجان انگیز و شلوغ علاقهمند هستند میتواند یک مقصد بینظیر به حساب آید. در صورتیکه به این شهر سفر کنید سالنهای سینما و تئاترهای زیادی را مشاهده خواهید کرد که مملو از جمعیت میباشند. با قدم زدن در خیابانهای پرشور این شهر میتوانید به انواع اغذیه فروشیها و کافهها دسترسی دشته باشید که غذاها و نوشیدنیهایی بینظیر و خوشمزه را میتوان در آنها پیدا و میل کرد.

 

قبل از اینکه با استفاده از تور برزیل و با تهیه بلیط هواپیما و یا بلیط خارجی به این شهر سفر کنید داشتن اطلاعاتی در رابطه با آن میتواند شما را در این سفر کمک شایانی کند و با چالشهای کمتری شما را مواجه کند. همانطور که گفته شد این شهر یکی از بزرگترین شهرهایی است که در این کشور وجود دارد که از نظر موقعیت جعرافیایی در جنوب شرقی این کشور قرار گرفته است و همه ساله هزاران مسافر برای دیدن کردن از آن با استفاده از بلیط هواپیما و بلیط خارجی به این منطقه از جهان سفر میکنند. این شهر دارای مساحتی حدود 152 کیلومتر مربع میباشد که در نیم کره جنوبی قاره آمریکا قرار گرفته است. در سال 2012 آماری از جمعیت ساکن در این شهر منتشر شده که با توجه به آن گزارش جمعیتی حدود 12 میلیون نفر در این منطقه از برزیل در حال سکونت خواهند بود.

 

این شهر را میتوان به عنوان یکی از مهمترین مراکز اقتصادی، سیاسی و فرهنگی موجود در برزیل دانست. این شهر دارای جاذبههای گردشگری بسیاری میباشد که افراد زیادی همه ساله با استفاده از بلیط هواپیما و با تهیه بلیط خارجی از سام سیر یا هرجای دیگر به این منطقه از جهان سفر میکنند تا از جاذبههای موجود در این شهر از نزدیک دیدن کنند. پیشنهاد میشود در صورتیکه قصد انجام یک سفر خارجی را دارید به این کشور سفر کنید و در طول سفرتان از این شهر بینظیر که زیباییهای منحصربفردی را در خود جای داده است دیدن بعمل آورید. زبان رسمی که در این شهر رواج دارد زبان پرتغالی میباشد و بیشتر افراد در این منطقه از آن برای برقراری ارتباط استفاده میکنند.  اختلاف ساعت این شهر با ایران به شکلی است این شهر 5 و نیم ساعت از تهران عقبتر بوده است و واحد پولی آنها رئال و رآل میباشد که از آن استفاده میشود.

 

برای مشاهده قیمت و افرهای لحظه اخری برزیل روی لینک تور برزیل کلیک نمایید.

 



نظرتان را بنویسید







منو