هیجان انگیزترین زیپ لاین های دنیا (بخش اول)




 

هیجان انگیزترین زیپ لاین ها

 

بلیط هواپیما سام سیر

 

هیجان انگیزترین زیپ لاین های دنیا (بخش اول)

 

یکی از چیزهایی که در بین گردشگران ماجراجو و عاشق هیجان بسیار محبوب است زیپ لاین ها هستند. معمولاً زیپ لاین ها در مکان هایی با چشم اندازهای بی نظیر ساخته می‌شوند تا علاوه بر تجربه ی حس وحشت از ارتفاع و سرعت از چشم انداز حیرت انگیز نیز بتوان لذت برد. در ادامه با ما همراه باشید تا بهترین زیپ لاین های دنیا را بشناسید و با گرفتن بلیط هواپیما از نوع بلیط خارجی برای تجربه ی هیجان این زیپ لاین ها سفر کنید.

 

 

زیپ لاین ۲۰۰۰؛ آفریقای جنوبی | Zip 2000

 

اگر می‌خواهید یک هیجان بی نظیر را تجربه کنید پیشنهاد می‌کنیم بلیط هواپیما گرفته و به آفریقای جنوبی سفر کنید تا سوار زیپ لاین 2000 شوید. این زیپ لاین مرتفع ترین زیپ لاین جهان است که سرعت آن نیز 183 کیلومتر در ساعت می‌باشد به همین دلیل با گرفتن بلیط خارجی و رفتن به آفریقا می‌توانید یکی از هیجان انگیز ترین فعالیت ها را انجام دهید. اگر می‌خواهید با گروهی از دوستان ماجراجو و عاشق هیجان خود سوار این زیپ لاین شوید باید بدانید که این زیپ لاین را هم می‌توان به صورت تکی سوار شد و هم به صورت چند نفره به همین خاطر در این موضوع مشکلی نخواهید داشت. از نظر امنیت نیز اصلاً جای نگرانی نیست چون امنیت زیپ لاین 2000 صد در صد اثبات شده است.

 

 

مانستر؛ پورتوریکو |  Monster

 

اگر قصد سوار شدن طولانی ترین زیپ لاین دنیا را دارید باید یک خرید بلیط هواپیما ارزان یا اکونومی به مقصد پورتورکیو انجام دهید تا زیپ لاین مانستر که در سال 2015 افتتاح شد را از نزدیک ببینید. این زیپ لاین در سال 2016 توانست به عنوان طولانی ترین زیپ لاین دنیا نام خود را در کتاب رکوردهای گینس ثبت کند. برای تجربه ی سرعت 90 مایل در ساعت در کوه های جنگلی Toro Verde بلیط خارجی گرفته و به پورتوریکو بروید. پارک Toro Verde دارای هشت زیپ لاین است که همه ی آن ها از میان کوه های جنگلی بسیار زیبا عبور می‌کنند و باعث ایجاد حس هیجان در گردشگران و ماجراجویان می‌شوند.

 

 

زیپ لاین پرواز گیبون؛ تایلند | Flight of the Gibbon

 

اگر قصد گرفتن بلیط هواپیما و رفتن به تایلند را دارید جالب است بدانید اولین پارک زیپ لاینی که در دنیا افتتاح شد در تایلند قرار دارد. همانطور که می‌دانید تایلند یکی از جاهایی است که گردشگران زیادی دارد و یکی از هیجان انگیز ترین زیپ لاین های دنیا هم در این کشور قرار گرفته است. زیپ لاین پرواز گیبون امکان تجربه یک سفر هیجان انگیز به در دل جنگل را به گردشگران می‌دهد. این زیپ لاین که حدود 4 مایل مسافت دارد یکی از علاقه مندی های گردشگرانی است که با بلیط خارجی به تایلند می‌روند.

 

 

زیپ لاین اسلات زیلا؛ لاس وگاس | SlotZilla

 

یکی از شگفت انگیز ترین و بی نظیر ترین تجربه هایی که هر گردشگری می‌تواند در زندگیش کسب کند سوار شدن زیپ لاین اسلات زیلا در وسط لاوس وگاس است. این زیپ لاین که در ارتفاع 23 متری قرار گرفته است درست بر فراز مردم است و یک چشم انداز بسیار بی نظیر از شهر همیشه نورانی لاس وگاس را به گردشگرانی که با بلیط هواپیما به آنجا رفته اند را هدیه می‌دهد.

 

 

سیماتای؛ چین، جالب ترین زیپ لاین | Simatai

 

اگر زمانی با خرید بلیط خارجی ارزان یا اکونومی به چین سفر کردید و به دیوار بزرگ چین رفتید سوار شدن زیپ لاین سیماتای را فراموش نکنید. برای رسیدن به این زیپ لاین که در کنار یکی از عجایب هفتگانه دنیا یعنی دیوار چین قرار گرفته است باید از شهر پکن حدود 3ساعت به خارج شهر بروید تا این زیپ لاین هیجان انگیز را از نزدیک ببینید و با سوار شدن بر آن هیجان سفر خود را کامل کنید. البته ناگفته نماند که کل مدتی که سوار زیپ لاین هستید 40 ثانیه بیشتر طول نمی‌کشد اما در همین 40 ثانیه می‌توانید یک چشم انداز 360 درجه از دیوار چین را ببینید. این زیپ لاین به یکی از جاذبه های چین برای مسافرانی که بلیط هواپیما گرفته و به آنجا می‌آیند تبدیل شده است.

 

برای مشاهده چارترهای لحظه آخری آنلاین با تخفیف 8%، روی بلیط هواپیما کلیک نمایید.

 



نظرتان را بنویسید







منو