هیجان انگیزترین زیپ لاین های دنیا (بخش دوم)




 

هیجان انگیزترین زیپ لاین ها

 

خرید بلیط هواپیما سام سیر

 

هیجان انگیزترین زیپ لاین های دنیا (بخش دوم)

 

 

Flightline Safari| زیپ لاین فلایت لاین سافاری؛ سن دیگو

 

یکی از هیجان انگیز ترین زیپ لاین هایی که هر گردشگری که با خرید بلیط هواپیما یا بلیط ارزان هواپیما به سن دیگو رفته است باید آن را تجربه کند زیپ لاین فلایت لاین سافاری می باشد. این زیپ لاین به این دلیل در فهرست هیجان انگیز ترین زیپ لاین های دنیا قرار گرفته است که در یک باغ وحش قرار دارد و دقیقا از بالای انواع حیوانات وحشی و اهلی عبور می کند. این زیپ لاین هیجان انگیز 40 متر ارتفاع دارد و برای هر کسی که سوار آن شود دو تجربه ی متفاوت را به ارمغان می آورد. اولین تجربه این است که برای اولین بار به جای راه رفتن در باغ وحش و دیدن حیوانات با سوار شدن زیپ لاین از بالای آن ها رد می شوید و با یک چشم انداز شگفت انگیز حیوانات را می بینید. دومین تجربه سوار زیپ لاین شدن در یک جای کاملا متفاوت به همه ی زیپ لاین هاست.

 

 

Flying Fox| فلایینگ فاکس؛ نیوزیلند 

 

در عصر جدید همه ی دنیا سعی دارند متفاوت ترین زیپ لاین ها را بسازند تا باعث جذب گردشگران شوند. یکی از این زیپ لاین های جالب که باعث جذب خیلی از گردشگرانی که با خرید بلیط هواپیما یا بلیط ارزان هواپیما به نیوزیلند آمده اند می شود فلایینگ فاکس است. این زیپ لاین با همه ی زیپ لاین هایی که تا الان نام بردیم متفاوت است چون جهت حرکتش فرق دارد دلیل این تفاوت این است که همه ی زیپ لاین های نام برده رو به جلو حرکت می کردند اما این زیپ لاین حرکتش رو به جلو و عقب است.

مسیری که زیپ لاین سواران فلایینگ فاکس طی می کنند از بالای دره ی موکای گرویتی (Mokai Gravity Canyon) و رودخانه ی رانگیتیکی (Rangitikei) می باشد. شما می توانید با خرید بلیط هواپیما اکونومی به نیوزیلند رفت یا برای صرفه جویی در هزینه ها از بلیط ارزان هواپیما استفاده کنید.

 

 

ZipFlyer Nepal| زیپ لاین زیپ فلایر؛ نپال 

 

تقریبا اکثر گردشگرانی که با خرید بلیط هواپیما یا خرید بلیط ارزان هواپیما به نپال در کشور هند سفر می کنند می دانند که در کاتماندو تفریحات جالب و هیجان انگیزی در انتظارشان است. کاتماندو همیشه برای عاشقان ماجراجویی و طبیعت گردی تفریحات هیجان انگیزی را برنامه ریزی می کند یکی از این تفریحات شگفت انگیز زیپ لاین زیپ فلایر است که با سوار شدن بر آن می توانید هیجان زیادی را تجربه کنید و سطح آدرنالین خونتانرا به اوج برسانید.

 

کسانی که عاشق طبیعت هستند حتما باید با خرید بلیط هواپیما به کاتماندو بروند و سوار این زیپ لاین شوند. زمانی که گردشگران سوار این زیپ لاین خواهند بود 2 دقیقه است و سرعت پیمودن مسیر توسط زیپ لاین 70 مایل در ساعت می باشد. در این 2 دقیقه شما از کوه های بسیار سرسبز کاتماندو سر می خورید و با یک چشم انداز بی نظیر و فوق العاده از کوه های هیمالیا رو به رو می شوید و یک هیجان بی سابقه را تجربه می کنید.

 

در عصر حاضر هر روز به تعداد کسانی که عاشق ماجراجویی، طبیعت گردی و کارهای هیجان انگیز هستند اضافه می شود. به همین دلیل روز به روز علاقه مندان زیپ لاین سواری بیشتر می شوند چون با زیپ لاین می توان هم طبیعت گردی کرد هم ماجراجویی و هم یک هیجان بی نظیر را تجربه کرد. بنابراین در همه ی دینا کشورهای مختلف سعی می کنند زیپ لاین های متفاوت و متنوع با ارتفاع ها و مسافت های مختلف را بسازند تا بتوانند این علاقه مندی های گردشگران را پاسخگو باشند و به جذب هرچه بیشتر گردشگر کمک کنند.

 

در همه ی دنیا زیپ لاین های زیادی وجود دارد که هر کدام از آن ها از نظر ارتفاع، مسافت ومحیطی که در آن قرار گرفته اند با یکدیگر فرق دارند به همین علت ما در این نوشته معروف ترین و هیجان انگیز ترین زیپ لاین ها را به شما معرفی کردیم تا اگر زمانی قصد خرید بلیط هواپیما یا بلیط ارزان هواپیما به مقصد این کشورها را داشتید بدانید که یک زیپ لاین هیجان انگیز در آنجا وجود دارد که سوار آن شوید.

 

برای مشاهده چارترهای لحظه آخری آنلاین با تخفیف 8%، روی خرید بلیط هواپیما کلیک نمایید.

 



نظرتان را بنویسید







منو