روش‌هایی برای کنار هم نشستن اعضای خانواده‌ در هواپیما (بخش آخر)




 

کنار هم نشستن خانواده‌ در هواپیما

 

بلیط هواپیما سام سیر

 

آشنایی با روش‌هایی برای کنار هم نشستن اعضای خانواده‌ در هواپیما

 

همه‌ی انسان‌ها در زندگی اشان به سفر و مسافرت نیاز دارند و با مسافرت روحشان تازه می‌شود. برخی از افراد تمایل دارند که به‌صورتی انفرادی سفر کنند برخی دیگر با دوستانشان و برخی دیگر وجود دارند که ترجیح می‌دهند با خانواده‌هایشان سفر کنند.

 

افرادی که نمی‌توانند منتظر کسی بمانند تا شرایطشان با شرایط آن‌ها یکی شود به‌صورت تنهایی سفر می‌کنند و از سفر خود لذت می‌برند. این افراد تنهایی اقدام به خرید بلیط هواپیما داخلی یا بلیط خارجی می‌کنند و به مسافرت می‌روند.

 

برخی از افراد وجود دارند که تنهایی سفر کردن را اصلاً دوست ندارد و تمایل دارند که با دوستان خود سفر کنند. این افراد در هنگام خرید بلیط هواپیما داخلی یا بلیط خارجی، اگر بخواهند در طول پرواز کنار دوستانشان بنشینند کمی به مشکل برمی‌خوردند. این افراد باید برای خرید بلیط هواپیما زودتر اقدام کنند. البته اگر صندلی کنار هم پیدا نشد مشکلی پیش نمی‌آید و به‌محض رسیدن به مقصد دوباره به هم می‌پیوندند. (نکاتی برای خرید بلیط هواپیما وجود دارند که در سایر مقالات به آن اشاره کردیم)

 

برخی دیگر از افراد وجود دارند که ترجیح می‌دهند با خانواده‌هایشان سفر کنند. یکی از بزرگ‌ترین دغدغه‌هایی که خانواده‌ها دارند این است در طول پرواز کنار اعضای خانواده اشان بنشینند. مثلاً مادر و پدری که قرار است با فرزندانشان سفر کنند بایستی در کنار هم بنشینند. این افراد برای خرید بلیط هواپیما داخلی یا بلیط خارجی باید زودتر اقدام کنند تا شانس بیشتری برای انتخاب صندلی داشته باشند.

 

این افراد برای خرید بلیط هواپیما داخلی یا بلیط خارجی می‌توانند به‌صورت آنلاین اقدام کنند تا صندلی‌های موردنظر خود را به‌راحتی رزرو کنند.

 

بنابراین مشکل اصلی خانواده‌ها برای سفر همین رزرو صندلی‌های هواپیما است که در ادامه برای توضیحاتی درباره آن می‌دهیم تا شاید با استفاده از آن‌ها کمی راحت‌تر سفر کنید.

 

 

مشکلات را در رسانه‌های اجتماعی به اشتراک بگذارید

 

چنانچه شما جزو والدینی هستید که به خاطر دور بودن از فرزندتان در طول پرواز دچار مشکلاتی شدید در شبکه‌های اجتماعی این موضوعات را بیان کنید. در شبکه‌هایی مثل توییتر به درد و دل‌های والدین توجه بسیار می‌کنند، بنابراین اگر هنوز وقت کافی دارید، تجربه‌ی خود را به اشتراک بگذارید. این مسائل در کوتاه‌ترین زمان در سطح وسیعی منتشر می‌شود. به همین خاطر شرکت‌های هواپیمایی فشار منفی را تحمل نمی‌کنند و مشکل را برطرف می‌کنند.

 

 

مکسول می‌گوید:

 

شرکت‌های هواپیمایی به‌هیچ‌وجه نمی‌خواهند که موضوعات منفی در شبکه‌های اجتماعی مثل فیس بوک و توییتر منتشر شود.

 

 

از هم‌‌سفران خود درخواست کنید

 

درصورتی‌که خانواده‌ها در هنگام خرید بلیط خارجی یا بلیط هواپیما داخلی  صندلی کنار هم پیدا نکردند خیلی ناامید نشوند زیرا که در داخلی هواپیما نیز امکان جابه‌جایی صندلی وجود دارد. به این صورت که شما از مهمانداران کمک بگیرید و به‌طور مستقیم از مسافران درخواست کنید. مکسول دراین‌باره می‌گوید:

 

چنانچه شما برای آن‌ها توضیح دهید که کودکانتان در طول پرواز دچار استرس می‌شوند و بی‌قراری می‌کنند، درصد کمک به شمارا بیشتر می‌کند و احتمال جابه‌جایی اشان بیشتر می‌شود.

 

اگر این کار جواب نداد و آن‌ها جابه‌جا نشدند می‌توانید به آن‌ها پیشنهاد خرید نوشیدنی یا غذا یا اینترنت یا هر چیز دیگری به‌عنوان هدیه بدهید. اگر همه‌ی روش‌های بالا را انجام دادید و به نتیجه‌ای نرسیدید، به‌راحتی تسلیم نشوید. به شرکت‌های هواپیمایی شکایت خود را اعلام کنید.

 

 

جنز در این رابطه می‌گوید:

 

 

تنها راهی که برای تغییر این مورد در ایرلاین ها وجود دارد این است که مسافران با شکایت‌های خود به آن‌ها فشار بیاورند تا روند تغییر کند. این‌یک موضوع حقوقی ولی اخلاقی است.

 

تا زمانی که این تغییر درروند ایرلاین ها ایجاد نشد و شرکت‌های هواپیمایی تعدادی از صندلی‌ها را برای خانواده‌ها در نظر نگرفته‌اند. شما بهتر است برای خرید بلیط هواپیما داخلی یا بلیط خارجی زودتر اقدام کنید و همین‌طور به‌صورت آنلاین این کار انجام دهید تا راحت‌تر رزرو کنید.

 

برای مشاهده چارترهای لحظه آخری آنلاین با تخفیف 8%، روی خرید بلیط هواپیما کلیک نمایید.

 



نظرتان را بنویسید







منو