چگونه یک سفر هوایی بدون استرس را تجربه کنیم؟ (بخش اول)




 

سفر هوایی بدون استرس

 

بلیط خارجی سام سیر

 

آشنایی با سفر هوایی بدون استرس

 

همان‌طور که می‌دانید قرار گرفتن در ارتفاعات موجب ایجاد استرس می‌شود . به همین خاطر افرادی که بلیط داخلی یا خارجی برای پرواز خارجی یا داخلی تهیه‌کرده‌اند و قرار است با هواپیما سفر کنند طبیعی است که در ارتفاع دچار استرس شوند. در ادامه شما را با نکاتی درباره کنترل استرس در پرواز خارجی یا داخلی آشنا می‌کنیم و شما با رعایت آن‌ها می‌توانید استرس خود را در هواپیما کنترل کنید.

 

افرادی که بلیط داخلی یا خارجی تهیه‌کرده‌اند و مدت‌زمان پرواز خارجی یا داخلی آن‌ها زیاد است بیشتر دچار استرس می‌شوند. زیرا این افراد مدت‌زمان بیشتری در آسمان‌ها قرار دارند. در واقعیت پیمودن را مبدأ تا مقصد تا حدودی استرس‌آور است.

 

این افراد باید بدانند که با رعایت نکاتی که کارکنان هواپیمایی می‌گویند می‌توانند سفری آرام و با نشاط داشته باشند و دیگر استرس نداشته باشند. موردهای مؤثر در داشتن پروازی آرام و بدون استرس، به سه دسته تقسیم می‌شوند که در ادامه برای شما شرح می‌دهیم.

 

شما می‌توانید در هنگام خرید بلیط داخلی یا خارجی به‌صورت آنلاین از سایت آژانس هواپیمایی سام سیر، از مدت‌زمان پرواز داخلی یا خارجی مطلع شوید.

 

درست است که هزینه خرید بلیط داخلی یا خارجی به مقصد موردنظر هزینه‌ی بیشتری در بر می‌گیرد ولی باید بدانید که اگر در مسیر در چند فرودگاه فرود داشته باشید و چند توقف در راه داشته باشید فشار استرس بر شما بیشتر می‌شود تا اینکه با یک پرواز خارجی یا داخلی مستقیماً به مقصد موردنظر برسید.

 

بنابراین پیشنهاد می‌شود تا جای ممکن از سفرهای چند توقفِ استفاده نکنید تا  دچار استرس زیاد نشوید حتی اگر منجر به پرداخت هزینه های بیشتر شود. البته در برخی از موارد نیز می‌توانید این بلیط ها را با قیمت مناسب پیدا کنید.

 

اگر شما جزو افرادی هستید که شلوغی و ازدحام مردم در فرودگاه ها به شما استرس بیشتر می‌دهد سعی کنید بلیط داخلی یا خارجی خود را برای پرواز خارجی یا داخلی وسط هفته رزرو کنید تا با ازدحام مردم روبه رو نشوید.

 

ازآنجایی‌که در وسط هفته مردم کمتر سفر می‌کنند و مسافران کمتری از سفر بازمی‌گردد فرودگاه ها خلوت‌تر هستند و دیگر نیازی نیست افراد مدت زیادی در صف‌های گیت پرواز بایستند و علاوه بر اتلاف وقت اضطراب آن‌ها نیز بیشتر شود. زیرا اگر افراد مضطرب باشند و مدت زیادی در صف بایستند دچار خستگی و کلافگی روحی می‌شوند و سفر سختی را تجربه می‌کنند.

 

 

اولین مورد: به تن داشتن لباس راحت در طول سفر

 

توجه داشته باشید که در حین سفر بهتر است از لباس راحتی استفاده کنید. افرادی که بلیط داخلی یا خارجی تهیه‌کرده‌اند و قرار است با پرواز خارجی ارزان یا داخلی به مقصد موردنظر سفر کنند. این افراد باید بدانند که حتماً یک دست لباس راحتی برای زمان پرواز کنار بگذارند. زیرا افراد مدت‌زمان طولانی باید در فرودگاه بماند و بعدازآن باید ازدحام مردم در هنگام سوارشدن به هواپیما را تحمل کنند.

 

بنابراین این زمان، زمان مناسبی برای شیک بودن و پوشیدن لباس های خاص و ویژه نیست.  بدانید که اگر در این شرایط از لباس راحت استفاده کنید راحت تر می‌تواند صف‌ها طولانی گیت پرواز و نشستن بر روی صندلی هواپیما را تحمل‌کنید و قطعاً سفر بهتری خواهید داشت.

 

 

مورد دوم: تا جای ممکن بار خود را در یک چمدان جا دهید.

 

بعدازاینکه به هواپیما رسیدید، اگر تعداد چمدان‌هایتان زیاد باشد مجبورید مدت‌زمان بیشتری برای رسیدن به گیت موردنظر سپری کنید. علاوه بر این مورد، داشتن تعداد بیشتر چمدان علاوه بیشتر ماند در صف احتمال گم‌شدن یا جا ماندن آن‌ها نیز بیشتر می‌شود. بااین‌وجود سعی کنید تا حتی امکان سبک سفر کنید تا سفری بدون دردسر و استرس داشته باشید و سفر راحت تری را تجربه کنید.

 

برای مشاهده چارترهای لحظه آخری آنلاین با تخفیف 8%، روی پرواز خارجی کلیک نمایید.

 



نظرتان را بنویسید







منو