شهرهای اصلی بیریتیش کلمبیا




 

بیریتیش کلمبیا

 

ویزای کانادا سام سیر

 

شهرهای اصلی بیریتیش کلمبیا (بخش اول)

 

استان بیریتیش کلمبیا به عنوان یکی از استان‌های کشور کانادا به مقصدی محبوب برای دارندگان ویزای کانادا تبدیل گشته است. بسیاری از گردشگران پس از خرید بلیط هواپیما و سفر به این استان از زیبایی آن به وجد آمده‌اند و دلیل آن هم مناظر طبیعی شگفت‌انگیز بیریتیش کلمبیا می‌باشد. از شهرهای اصلی و مهم این استان می‌توان به ونکوور و ویکتوریا اشاره کرد که در این مقاله قصد داریم اطلاعاتی را در مورد ونکوور در اختیار متقاضیان ویزای کانادا قرار دهیم. اگر شما نیز قصد خرید بلیط هواپیما و یا اخذ ویزای کانادا را دارید خواندن این مقاله را از دست ندهید.

 

 

ونکوور

 

ونکوور بزرگ‌ترین شهر استان بیریتیش کلمبیا و یکی از سه شهر ممتاز جهان می‌باشد. این شهر جمعیتی در حدود ۶۰۰۰۰۰ نفر دارد که با احتساب شهرک‌های اطراف آن به حدود ۲/۲ میلیون نفر می‌رسد. همین موضوع باعث شده تا ونکوور به سومین شهر پرجمعیت کانادا و پرجمعیت‌ترین شهر در غرب کانادا تبدیل شود.

 

شاید برای متقاضیان ویزای کانادا جالب باشد که این شهر در سال ۱۸۸۶ یعنی در بدو احداث، دارای جمعیتی برابر با هزار نفر بوده اما در سال ۱۹۱۱ جمعیت آن به ۱۰۰۰۰ نفر رسید. ونکوور میزبان بازی‌های المپیک زمستانی ۲۰۱۰ نیز بوده است که بسیاری از افراد به همین بهانه پس از خرید بلیط هواپیما از این شهر دیدن کرده‌اند.

 

ونکوور بر خلاف سایر مناطق کانادا دارای آب و هوایی ملایم می‌باشد و در آن خبری از زمستان‌های سرد نیست. به دلیل همین آب و وهوای مناسب، یکی از بزرگ‌ترین پارک‌های آمریکای شمالی نیز در این شهر واقع شده است. علاوه بر این کوه‌های شمال و اقیانوس آرام در غرب نیز فضای این شهر را دیدنی‌تر می‌کند و مهاجران را به اخذ ویزا کانادا و ادامه زندگی در این منطقه وسوسه می‌کند.

 

گاهی این شهر را شهر محله‌ها نیز می‌نامند. این محله‌ها وجود هویت مهاجر ساکن در این شهر را نشان می‌دهد. از محله‌های ونکوور می‌توان Japan town ، Little Italy و یا بازار Punjab را نام برد. از دیگر مناطق غیر بومی نیز می‌توان به Granville و Gastown اشاره کرد که با حال و هوای خاص خود گردشگران را به خرید بلیط هواپیما و اخذ ویزا کانادا ترغیب می‌کنند.

 

سطح بالای زندگی در ونکوور باعث شده تا مهاجران زیادی پس از اخذ ویزای کانادا به سمت این شهر جذب شوند و نتیجه آن بوجود آمدن چندین فرهنگ مختلف در ونکوور می‌باشد که زبان اول آن‌ها زبانی به غیر از انگلیسی است. اگرچه فرهنگ‌های متفاوتی در کل این شهر دیده می‌شود، اما یک فرهنگ جالب جدید در ونکوور بوجود آمده است که تمامی فرهنگ‌ها در آن نقش دارند.

 

به عنوان نمونه جشنواره بزرگ Dragon-boat تنها مختص چینی‌های کانادا نبوده و تمامی ساکنین شهر در آن شرکت می‌کنند که می‌تواند باعث شگفتی بسیاری از دارندگان ویزا کانادا شود که پس از خرید بلیط هواپیما به این شهر مهاجرت می‌کنند.

 

اقتصاد ونکوور بر طبق خدمات مالی بوده و این شهر نقطه مهمی در ترانزیت کالا در اقیانوس آرام می‌باشد. در واقع این بندر بالاترین مقام میزان صادرات در آمریکا شمالی را به خود اختصاص داده است. شاید برای متقاضیان ویزای کانادا جالب باشد که اخیرا ونکوور به دلیل هزینه‌های کم به شهر Hollywood North شهرت یافته است و تعداد زیادی از شرکت‌های فیلم‌سازی وارد این شهر شده‌اند.

 

وجود دانشگاه‌های تراز اول، این شهر را به محل حضور صنایع خیلی پیشرفته تبدیل کرده و ونکوور را به طراحی بازی‌های تصویری تبدیل ساخته است. دانشگاه‌های معتبر ونکوور یکی از دلایل مهم اخذ ویزا کانادا به شمار می‌رود و بسیاری از دانشجویان ترجیح می‌دهند در این دانشگاه‌های تراز اول به تحصیلات خود ادامه دهند و از امکانات و شرایط آن بخوبی بهره ببرند.

 



نظرتان را بنویسید







منو