چگونه یک سفر هوایی بدون استرس را تجربه کنیم؟ (بخش چهارم)




 

سفر هوایی بدون استرس

 

بلیط داخلی سام سیر

 

آشنایی با سفر هوایی بدون استرس

 

تقریبا همه ی افرادی که بلیط هواپیما خریداری کرده اند و قرار است با پرواز خارجی یا داخلی سفر کنند کمی استرس دارند. ابته میزان این استرس برای همه ی افراد یکسان نیست ولی باید بدانید که کمتر کسی وجود دارد که اصلا استرس نداشته باشد حتی آنهایی که چندین بار با هواپیما سفر کرده اند.

 

بودن در ازتفاع زیاد ناخودآگاه استرس ایجا می کند ولی مسافران گرامی که بلیط هواپیما تهیه کرده اند و قرار است با پرواز خارجی یا داخلی سفر کنند بدانند که می توانند خیلی راحت استرس اشان را غلبه کنند و سفر خوبی را تجربه کنند.

 

این افراد کافی است یکسری موارد را رعایت کنند تا استرس را از خود دور کنند. برخی افراد گمان می کنند که هرچه بلیط هواپیمای گرانتر تهیه کنند سف امن تر و بدون استرسی را خواهد داشت. این تصور کاملا اشتباه است.

 

درست است که افراد در هنگام خرید بلیط هواپیما ارزان یا گران بایستی ایرلاین مطمئن را انتخاب کنند ولی این به این معنا نیست که سایر ایرلاین ها خطرناک هستند و نباید با آنها سفر کرد. کلا همه ی پرواز ها استرس آور است.

 

بنابراین افرادی که بلیط هواپیما تهیه کرده اند و قرار است با یک پرواز خارجی یا داخلی به سفر بروند، با رعایت نکاتی که در ادامه برای شما شرح می دهیم می توانند سفر بدون استرسی را تجربه کنند و با خیال راحت به مشافرت بروند. پس با ما همراه باشید.

 

در مقالات قبل ده مورد را برای شما شرح دادیم، مواردی مثل رعایت پروتکل های امنیتی، سرگرم کردن خود در حین پرواز، مراقبت از وسایل شخصی و... . در ادامه دیگر نکات موثر را برای شما شرح می دهیم.

 

 

مورد یازدهم: در هواپیما سعی کنید بخوابید

 

 

یکی از بهترین روش ها برای کم کردن استرس، خوابیدن در طول پرواز خارجی یا داخلی است. خوابیدن علاوه بر کاهش استرس موجب می شود قوای بدن تجدید شود و فرد را برای ادامه سفر آماده می کند و انرژی بیشتری به او می دهد. برخی از افراد هستند که می گویند در طول پرواز خارجی یا داخلی در هواپیما سخت به خواب می روند. به این افراد باید بگویم بهتر است حتما لباس راحتی بپوشند و همین طور صندلی را به شکل مناسب دربیاورد.

 

مسافرانی که بلیط هواپیما تهیه کرده اند و قصد دارند با هواپیما سفر کنند بهتر است برای راحتر خوابیدن در طول پرواز خارجی یا داخلی از هدفن برای کم کردن صدا، چشم بند، بالش کوچیک یا زیر گردنی و یک ملافه ی نازک استفاده کنند. بنابراین این افراد در هنگام چمدان جمع کردن این موارد را فراموش نکنند و حتما با خود بیاورند. توجه داشته باشند که این موارد را در یک ساک دستی قرار دهند زیرا قرار است با خود به داخل هواپیما بیاورند.

 

 

مورد دوازدهم: در طول پروازبه یک موسیقی آرامش‌بخش گوش کنید

 

در مواقعی که قرار است در طول پرواز خارجی یا داخلی در بین دو غریبه بنشینید بهترین راه برای کاهش استرس این است موسیقی گوش دهید. شما می توانین در پنین شرایطی با گوش دادن آهنگ مورد علاقه اتان یا یک موسیقی آرامش بخش هم از استرس ناشی از پرواز بکاهید و هم خود را در طول سفر سرگرم کنید و از اآن لذت ببرید.

 

گوش دادن به موسیقی آرامش بخش ضربان قلب شما را کاهش می دهد و باعث می شود سفری بهتر را تجربه کنید. البته توجه داشته باشید که در زمان هایی که مهمانداران قرار است توصیه های لازم را به مسافران بگویند، هدفن خود را بردارید.

 

مسافرانی که بلیط هواپیما تهیه کرده و قرار است با هواپیما سفر کنند در هنگام جمع کردن وسایل خود هدفن را فراموش نکنند.

 

 

مورد سیزدهم: در طول پرواز مودب باشد

 

توجه داشته باشید که اگر در هر وضعیتی ادب خود را رعایت کنید، قطعا سفر راحت تر و بهتری را تجربه خواهید کرد. بنابراین در برابر همسفران و مهمانداران هواپیما ادب را رعایت کنید و در طول پرواز به مهمانداران احترام بگدارید زیرا که تنها هدف آنها راحت تر سفر کردن شما است. بنابراین با یک تشکر ساده می توانید آنها را خوشحال کنید و از خستگی آنها بکاهید.

 

برای مشاهده چارترهای لحظه آخری آنلاین با تخفیف 8%، روی بلیط هواپیما کلیک نمایید.



نظرتان را بنویسید







منو