جالب ترین جاذبه های موجود در فرودگاه ها (بخش دوم)




جاذبه های فرودگاه ها

بلیط هواپیما سام سیر

 

جالب ترین جاذبه های موجود در فرودگاه ها (بخش دوم)

 

شاید هیچوقت فکرش را نمی کردید که یک فرودگاه هم می تواند دارای جاذبه های گردشگری باشد و بتواند با این جاذبه ها خستگی را از تن مسافرانی که بلیط هواپیما می خرند و با یک پرواز خارجی یا داخلی به این فرودگاه ها می روند در کند. در دنیای مدرن امروزی دیگر فرودگاه های قدیمی مورد علاقه ی مسافران نیستند و اکثر آن ها ترجیح می دهند فرودگاه مقصد را فرودگاهی انتخاب کنند که با دنیای مدرن همخوانی داشته باشد.

 

به همین منظور در سراسر دنیا فرودگاه هایی تاسیس شده که علاوه بر مدرن بودن جاذبه های شگفت انگیزی درون آن ها وجود دارد که هر مسافری را سرگرم می کند. در بخش قبلی تعدادی از این فرودگاه ها را برای شما نام بردیم و در این بخش به ادامه معرفی این فرودگاه های مدرن و جذاب می پردازیم تا اگر زمانی بلیط هواپیما گرفتید و با پرواز خارجی به این فرودگاه ها رفتید از جذابیت های آن باخبر باشید.

 

 

5- فرودگاه بین المللی مونیخ، استخر موج سواری

 

فرودگاه بین المللی مونیخ که در کشور آلمان قرار دارد امکانی را برای کسانی که با گرفتن بلیط هواپیما ارزان و پرواز خارجی به این فرودگاه می روند فراهم کرده است که بتوانند در آنجا یک موج سواری هیجان انگیز را تجربه کنند. همانطور که می دانید کشور آلمان از نظر موج سواری کشور زیاد معروفی نیست به همین دلیل این فرودگاه درون خود یک استخر موج سواری ده متری ساخته است تا همه ی مسافران و گردشگران بتوانند به صورت رایگان در این استخر موج سواری کنند.

 

اگر زمانی بلیط هواپیما خریدید و با پرواز خارجی سفر کردید و گذرتان به این فرودگاه افتاد حتما موج سواری در این فرودگاه را تجربه کنید و برای مدتی همه ی مشغله هایتان را فراموش کنید. جالب است بدانید هر ساله این استخر که در فرودگاه قرار دارد میزبان مسابقات موج سواری است که به نام قهرمانی سرف اند استایل (Surf & Style championship) شناخته می شود. هر سال موج سواران حرفه ای در این مسابقات شرکت می کنند و با هم به رقابت می پردازند.

 

 

6- فرودگاه ونکوور، آکواریوم

 

یکی از زیباترین جاذبه هایی که می توانید در یک فرودگاه ببینید در فرودگاه ونکوور واقع در کشور کانادا قرار گرفته است. این فرودگاه دارای یک آکواریوم بزرگ است که حجم آن 113560 لیتر می باشد. در این آکواریوم بسیار زیبا 20 هزار گونه دریایی وجود دارد مانند مارماهی گرگی، ماهی دریایی، سالمون کوهو، خارپشت دریایی سبز و یک نوع خاص از خیار دریایی. مسافرانی که با گرفتن بلیط هواپیما و پرواز خارجی یا داخلی به این فرودگاه می روند با دیدن این آکواریوم و گونه های دریایی زیادی که در خود جای داده است همه ی خستگی پرواز از تنشان بیرون می رود.

 

زمانی که به بازدید از این آکواریوم می پردازید با حیات دریایی بریتیش کلمبیا و جنگل های عکس های سنگی آن بیشتر آشنا می شوید. اگر زمانی بلیط برای هواپیما خریدید و به فرودگاه ونکوور رفتید حتما از این آکواریوم زیبا دیدن کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد گونه های دریایی این آکواریوم یک نمایشگاه به وسعت 41000 مترمربع تشکیل شده است که با دیدن این نمایشگاه اطلاعات جامعی را به دست می آورید.

 

 

7- فرودگاه بین المللی هنگ کنگ، سالن سینمای آیمکس (IMAX)

 

در فرودگاه بین المللی هنگ کنگ سالن سینمایی وجود دارد که مسافران می توانند ساعت ها روی صندلی های راحت آن به تماشای فیلم بشینند و از لذت زیادی برخوردار شوند. این سینما باعث شده کسانی که بلیط هواپیما دارند و میخواهند با پرواز خارجی سفر کنند چند ساعت زودتر به فرودگاه بیایند تا زمانی را در این سینما سپری کنند. غیر از این سینما، زمینی برای گلف مجازی و سالنی نیز برای ماساژ وجود دارد که می توانید از آن ها استفاده کنید.

 

برای مشاهده چارترهای لحظه آخری آنلاین با تخفیف 8%، روی بلیط هواپیما کلیک نمایید.



نظرتان را بنویسید







منو