مالدیو و حقایقی جالب در رابطه با آن (بخش سوم)




 

حقایقی درباره مالدیو

 

تور مالدیو سام سیر

 

مالدیو و حقایقی جالب در رابطه با آن (بخش سوم)

 

مالدیو در آبهای اقیانوس هند قرار گرفته است و بدلیل داشتن زیباییهای منحصربفردی که در این جزیره قرار دارد همه ساله افراد زیادی با استفاه از  تور مالدیو با تهیه بلیط هواپیما به این منطقه از جهان سفر میکنند. داشتن جاذبههای گردشگری طبیعی و زیبا در این منطقه سبب شده تا افراد زیادی برای گذراندن تعطیلات خود به سراغ این جزیره کوچک در اقیانوس هند بیایند و لحظاتی مفرح  و لذت بخش را در آن سپری کنند.

 

این منطقه دارای کمترین ارتفاع از سطح دریا بوده است و بلندترین نقطه در این منطقه 2.4 متر بوده است. از اینرو تغییرات آب و هوایی و جوی برروی این جزیره کوچک تاثیرات شدید ایفا میکند و یکی از دغدغههای اصلی ساکنان این منطقه که همه ساله از هزاران مسافرای که با استفاده از تور مالدیو با تهیه بلیط خارجی به این منطقه سفر میکنند استقبال میکنند و خدماتی را به آنها ارائه میدهند غرق شدن محل زندگی آنها بر اثر بالا آمدن سطح آب این اقیانوس میباشد.

 

جالب توجه است که در این منطقه از جهان تقریبا حدود 1190 جزیره کوچک و بزرگ وجود دارد که تنها 200 جزیره از آنها قابل سکونت هستند. جزیرههای دیگر یا به قدری کوچک هستند که اماکان سکونت در آنها وجود ندارد و یا بسیار دور میباشند. در 80 جزیره از این کشور اقامتگاههایی برای افرادی که با استفاده از تور مالدیو با تهیه بلیط هواپیما و بلیط خارجی به این منطقه سفر میکنند ساخته شده است که به ارائه خدمات مختلف به این گونه مسافران اشتغال دارند.

 

 در رابطه با این جزیره و این منطقه از جهان حقایقی جالب توجه وجود دارد که در ادامه به ارائه برخی از آنها خواهیم پرداخت. با توجه به این موضوع در صورتیکه تمایل دارید با استفاده از تور مالدیو و با تهیه بلیط هواپیرما و بلیط خارجی به این منطقه از اقیانوس هند سفر کنید و از دیدنیها و جاذبههای گردشگری آن دیدن بعملآورید با ما در ادامه همراه باشید.

 

 

حقایقی در رابطه با پرچم کشور مالدیو

 

پرچمی که برای معرفی این کشور مورد استفاده قرار میگیرد دارای رنگهای متفاوت و متنوعی است که در استفاده از هرکدام از آنها دلیلی وجود داشته است. در طراحی پرچم این کشور رنگ سبز را مشاهده خواهید کرد که نشانگر صلح میباشد و نماینده درخت نارگیل است. در صورتیکه با استفاده از تور مالدیو با تهیه بلیط هواپیما و بلیط خارجی به این جزیره سفر کنید درختان نارگیل فراوانی را در این منطقه خواهید دید که نمادی از آن نیز در پرچم این کشور بکار گرفته شده است.

 

 در وسط پرچم کشور مالدیو یک هلال سفید رنگ مشاهده میشود که نشانی از مسلمان بودن و وجود دین اسلام در این منطقه میباشد. این کشور مدتی را تحت استعمار هند به سرمیبرد که بای آزادی در این راه افرادی زیادی جان خود را از دست دادهاند. در پرچم این کشور برای گرامیداشت این افراد و خونی که در راه آزادی این منطقه ریخته شده است از رنگ قرمز استفاده شده است.

 

مالدیو یکی از مناطق گردشگری موجود در جهان میباشد که همه ساله افراد زیادی با تور مالدیو سام سیر و با استفاده از بلیط هواپیما و بلیط خارجی به این منطقه از جهان سفر میکنند تا زیباییهای موجود در این منطقه را از نزدیک مشاهده کنند.

 

در این منطقه به دلیل بوجود آمدن تغییرات آب و هوایی برخی از جزایری که در این قسمت از جهان قرار گرفتهاند دستخوش تغییراتی میشوند و ممکن است در برخی از موارد به زیر آب بروند و دیگر اثری از آنها وجود نداشته باشد. زیباییهای زیادی در این منطقه وجود دارد که پیشنهاد میشود با تهیه بلیط هواپیماو بلیط خارجی به دیدن آنها در میان اقیانوس هند بروید.

 

برای مشاهده قیمت و افرهای لحظه اخری مالدیو روی لینک تور مالدیو کلیک نمایید.



نظرتان را بنویسید







منو