انواع هنرهای خیابانی در فلورانس ایتالیا(بخش اول)




زیباترین مناطق ایتالیا

پرواز خارجی

آشنایی با انواع هنرهای خیابانی در فلورانس ایتالیا

 


ایتالیا یکی از مقاصد مهم گردشگری در جهان میباشد که همه ساله افراد زیادی با استفاده از تور ایتالیا و با تهیه بلیط هواپیما به آن سفر میکنند تا از جاذبههای گردشگری موجود در این کشور دیدن بعمل آورند. فلورانس یکی از شهرهای مشهور ایتالیا میباشد که با مراجعه به این شهر میتوان انواع مختلفی از هنرهای خیابانی را نظاره کرد و از دیدن آنها لذت برد. در این شهر هنرمندان بسیاری وجود دارند که برای نمایش هنر خود از دیوارها و تابلوهای موجود در این شهر استفاده میکنند. داشتن این ویژگی در این شهر سبب شده تا افراد زیادی با استفاده از تور ایتالیا و با استفاده از بلیط خارجی به این منطقه از ایتالیا سفر کنند تا در کنار بازدید از جاذبههای گردشگری موجود در این شهر از دیدن نقاشیهای متفاوت در سطح شهر نیز لذت ببرند.

 

در سالهای گذشته به تعداد هنرمندان خیابانی این شهر افزوده شده است و تعداد آنها افزایش چیشمگیری داشته است. این افزایش را میتوان با گسترش این نوع نقاشیها در سطح شهر به وضوح مشاهده کرد. شهر فلورانس یکی از شهرهای تاریخی موجود در ایتالیا میباشد که همه ساله گردشگران بسیاری برای دیدن آثار و جاذبههای موجود در آن با استفاده از تور ایتالیا و با تهیه بلیط هواپیما به آن سفر میکنند. سفر به این شهر میتواند برای افرادی که به هنر علاقه دارند بسیار جذاب باشد زیرا با قدم زدن در خیابانهای آن میتوانند آثاری زیبا و متفاوت هنری را مشاهده کنند که بدون پرداخت هرگونه هزینهای در اختیار آنها قرار گرفته شده است.

 

وجود این گونه آثار هنری در سطح شهر فلورانس سبب شده تا افراد زیادی به این شهر با استفاده از تور ایتالیا ارزان و با تهیه بلیط خارجی سفر کنند و در طول سفر خود علاوهبر بازدید از جاذبههای گردشگری موجود در این منطقه از کشور ایتالیا به مشاهده آثار هنری موجود در کوچه و خیابانهای این شهر نیز بپردازند. بیشتر آثار هنری که در این شهر به چشم میخورد با توجه به واژه گرافیتی که به معنای اثرگذاری سریع یا خط خطی میباشد طراحی و کشیده شده است. گرافیتی را میتوان مشتقی از کلمه گرافیتو در زبان ایتالیایی دانست. ریشه و اصل این کلمه به کلمه گرافیر در زبان لاتین عامیانه باز خواهد گشت.

 

این کلمه که از مدتها پیش برای نوشتن و یا حک خطوط روی سطوح بکار گرفته میشده امروزه نیز جان تازهای گرفته است و در بین هنرمندان خیابانی شهر فلورانس بسیار رایج میباشد. در این شهر آثار متفاوت و زیبایی توسط این افراد خلق میشود که توجه بسیاری از افراد  بخصوص گردشگران را به خود جلب کرده است که برای دیدن آنها با استفاده از تور ایتالیا سام سیر و با تهیه بلیط هواپیما به این شهر سفر میکنند. دیوارنگاری و یا همان گرافیتی را میتوان به عنوان یکی از زیرمجموعههای هنر خیابانی در نظر گرفت که در آن هنرمندان به نقاشی کردن نقشها، اشکال، حرفها، نشانهها، نمادها و الگوهایی برروی دیوارهایی که در مکانهای عمومی قرار گرفتهاند مشغول خواهند شد. همانطور که گفته شد شهر فلورانس یکی از شهرهای قدیمی موجود در این کشور میباشد که از آثار تاریخی فراوانی نیز برخوردار میباشد و همه ساله هزاران گردشگر با استفاده از بلیط هواپیما و بلیط خارجی به این شهر سفر میکنند.

 

وجود این گونه تصاویر سبب شده تا افراد بیشتری ترغیب به سفر به این شهر با استفاده از بلیط هواپیما و بلیط خارجی شوند تا در کنار دیدن کردن از آثار گردشگری موجود در این شهر از این نقاشیها که در سطح شهر کشیده شده است نیز دیدن کنند. افراد زیادی که در این زمینه در حال فعالیت هستند نیز با استفاده از بلیط خارجی به شهر فلورانس سفر میکنند تا این نقاشی را از نزدیک مشاهده کنند.

 

 

برای مشاهده قیمت و افرهای لحظه اخری ایتالیا روی لینک تور ایتالیا کلیک نمایید.



نظرتان را بنویسید







منو