برترین پارک های موضوعی در قاره ی اروپا را بشناسید! (بخش سوم)




 

پارک های موضوعی در اروپا

 

پرواز خارجی سام سیر

 

برترین پارک های موضوعی در قاره ی اروپا را بشناسید! (بخش سوم)

 

اگر زمانی قصد داشتید با گرفتن بلیط هواپیما و یک پرواز خارجی به یکی از کشورهای اروپایی بروید حتما مطالب این بخش را درباره ی پارک های موضوعی بخوانید تا زمانی که به آن کشور رفتید بازدید از این پارک های شگفت انگیز را فراموش نکنید. با رفتن به یکی از این پارک ها می توانید روز شگفت انگیز و پر هیجانی را برای خود و خانواده عزیزتان رقم بزنید.

پارک های موضوعی زیادی در سراسر اروپا وجود دارند که هر ساله گردشگران زیادی را به خود جذب می کنند و خیلی از آن ها در سال حدود 5 تا 6 میلیون بازدیدکننده دارند. اکثر گردشگرانی که با بلیط هواپیما و پرواز خارجی یا داخلی به یکی از این کشورها که دارای پارک موضوعی است می روند به دیدن این پارک ها علاقه نشان می دهند. بنابراین می توان گفت پارک های موضوعی یکی از محبوب ترین مکان ها برای گردشگران هستند.

 

 

9- والیبی (Walibi)، بلژیک

 

یکی از فوق العاده ترین مکان هایی که می توانید بعد از خریدن بلیط هواپیما و تجربه یک پرواز خارجی به آنجا بروید و یک روز عالی و هیجان انگیز را با خانواده داشته باشید پارک والیبی در کشور بلژیک است. والیبی یکی از پارک هایی است که برای تمامی اعضای خانوده بسیار مناسب است. این پارک تشکیل شده از یک پارک آبی، 16 بازی برای کودکان، نمایش های زنده و انیمیشن های خیابانی که در مجموع می توان گفت این پارک 40 جاذبه ی فوق العاده دارد.

در صورتی که میخواهید در روزهای آخر هفته به این پارک بروید می توانید از از اقامتگاه ها، رستوران ها و فروشگاه های پارک والیبی نیز بهره ببرید. والیبی که در سال 1975 شروع به کار کرده است شامل بازی های هیجان انگیزی مثل چرخ و فلک لاگرنده رو، رنجر بازساو، ترن هوایی کبرا، ترن هوایی در آب، ترن هوایی خون آشام و سقوط آزاد دالتون ترور می باشد. پارک موضوعی والیبی سالانه گردشگران زیادی را به بلژیک می کشاند که همگی با بلیط هواپیما و پرواز خارجی به آنجا سفر کرده اند. نکاتی درباره بلیط هواپیما که باید بدانید.

 

 

10- دهکده پوپای (Popeye Village)، خلیج انکور (Anchor Bay)، مالتا

 

پارک موضوعی که در مالتا قرار دارد به خاطر فیلمبرداری یک فیلم ساخته شده است. دهکده پوپای را در سال 1980برای فیلمبرداری فیلم رابین ویلیامز ساختند و اکنون این پارک به یک پارک ایده آل و زیبا تبدیل شده است. پارکی که در گذشته تنها برای فیلمبرداری ساخته شده بود تبدیل به جایی شد بازدیدکننده های زیادی با گرفتن بلیط هواپیما و پرواز خارجی به آن سفر می کنند تا با شخصیت های کارتونی این پارک ملاقات داشته باشند. در این پارک موزه کمیک پوپای قرار دارد که می توانید از آن دیدن کنید. می توان گفت تقریبا همه چیز در دهکده پوپای زیبا، لذت بخش و جالب است.

 

 

11- باکن (Bakken)، کلامپنبو (Klampenborg)، دانمارک

 

با قدیمی ترین پارک موضوعی و سرگرمی دنیا آشنا شوید. پارک دیوهاوس باکن که امروزه به نام باکن معروف است قدیمی ترین پارک موضوعی و سرگرمی در جهان است که در سال 1583 تاسیس شد. اگر زمانی با بلیط هواپیما و پرواز خارجی ارزان به دانمارک سفر کردید حتما به دیدن قدیمی ترین پارک موضوعی جهان بروید اگر هم ساکن دانمارک هستید و تاکنون به این پارک نرفته اید هرچه زودتر برنامه ای برای تفریح بریزید و سری به این پارک بزنید.

با اینکه باکن قدمت زیادی دارد اما شک نکنید شما را حسابی با رستوران ها و بازی هایش سرگرم خواهد کرد. جالب است بدانید باکن یکی از بهترین پارک های اروپایی از نظر ترن هوایی می باشد و قدیمی ترین ترن هوایی این پارک که چوبی است قدمت 82 ساله دارد.

 

برای مشاهده چارترهای لحظه آخری آنلاین با تخفیف 8%، روی پرواز خارجی کلیک نمایید.

 



نظرتان را بنویسید







منو