آشنایی با بهترین شهرهای اروپایی برای سفر در پائیز(بخش اول)




 

سفر به شهرهای اروپایی در پائیز

 

بلیط هواپیما سام سیر

 

آشنایی با بهترین شهرهای اروپایی برای سفر در پائیز

 

همه ساله افراد زیادی با استفاده از تور اروپا به شهرها و کشورهایی که در این منطقه از جهان قرار گرفته است سفر میکنند. داشتن زیباییهای طبیعی و جاذبههای گردشگری فراوان سبب شده است تا این منطقه از کره زمین به یکی از بهترین و محبوبترین مقاصدی تبدیل شود که افراد زیادی با استفاده از تور اروپا و با تهیه بلیط هواپیما و بلیط خارجی به آن سفر میکنند. در این منطقه شهرها و مکانهایی وجود داردند که دیدن کردن از آنها در فصل پائیز میتواند بسیار لذتبخش و منحصربفرد باشد. افراد کمی در جهان هستند که در این فصل برای دیدن جاذبههای گردشگری موجود در این منطقه به آن سفر میکنند به همین دلیل در صورتیکه در این فصل به این مناطق سفر کنید میتوانید از مزایایی چون ازدحام پائین گردشگر، عدم سپری کردن زمان زیادی در صف تهیه بلیط برای دیدن جاذبههای گردشگری و همچنین پرداخت هزینه کمتر در طول سفر بهرهمند شوید.

 

در ادامه به معرفی برخی از زیباترین مناطق در اروپا خواهیم پرداخت که در این فصل میتوانید برای دیدن آنها با استفاده از تور اروپا و تهیه بلیط هواپیما و بلیط خارجی به این منطقه سفر کنید و از دیدن آن لذت ببرید. به واقع فصل پائیز یکی از زیباترین فصلها و منحصربفردترین زمان برای سفر به این مناطق میباشد که میتوان در آن جلوهای متفاوت از این جاذبههای گردشگری را مشاهده کرد.

 

 

بروجه در کشور بلژیک

 

این شهر یکی از باستانیترین شهرهای موجود در این کشور میباشد که در آن بناها و ساختمانهایی وجود دارند که ساخت آنها به قرون وسطا باز خواهد گشت. این ساختمانهای زیبا و منحصربفرد در لابه لای درختان تنومندی قرار گرفته شدهاند که به سبب آنها به چشم اندازی بینظیر دست پیدا کردهاند. بی شک این شهر را میتوان به عنوان یکی از بینظیرترین مناطق گردشگری در فصل پائیز در نظر گرفت که همه ساله افراد زیادی با استفاده از تور اروپا ارزان و با تهیه بلیط هواپیما و بلیط خارجی به آن سفر میکنند.

 

در این شهر که قدمت آن به دوران قرون وسطا باز میگردد کانالهایی آبی قرار داده شده است که میتوان در آنها به نظاره انعکاس تصائیر درختان و ساختمانهایی که در بین آنها قرار گرفته است نشست و اوقات خوشی را سپری کرد. برگ درختان در این فصل به رنگهای نارنجی، زرد و قرمز و طلایی درخواهند آمد که سبب پیدایش منظرهای فوقالعاده خواهند شد. در صورت به عکاسی علاقهمند هستید میتوانید با استفاده از تور اروپا و با تهیه بلیط هواپیما و بلیط خارجی به این شهر در کشور بلژیک سفر کنید و تصاویری خاص و منحصربفرد را به ثبت برسانید.

 

در ماه نوامبر در این شهر بازارهایی در فضای باز برگزار خواهد شد که در صورت سفر به این منطقه در آن زمان از سال میتوانید به دیدن آنها بروید و لحظات خوشی را در آن سپری کنید. در این شهر انواع مختلفی از نوشیدنیهای گرم و سرد سرو خواهد شد که در صورت سفر به این شهر در پائیز پیشنهد میکنیم حتما طعم شکللات داغ آن را بچشید. در این شهر شکلاتهای داغی سرو میشود که از شهرت بسیاری برخوردار هستند و اکثر افرادی که با استفاده از بلیط هواپیما سام سیر و بلیط خارجی به این شهر سفر کردهاند طعم آن را چشیدهاند.

 

De Proeverie یکی از شکلاتهایی داغی است که در این شهر سرو میشود و واقعا میتوان گفت که بهترین طعم و مزه را دارد. پیشنهاد میشود در صورت سفر به این شهر حتما از این نوع شکلات داغ بنوشید و لذت ببرید. این منطقه یکی از مقاصد گردشگری در کشور بلژیک میباشد که افراد زیادی همه ساله به دیدن خواهند رفت.

 

برای مشاهده قیمت و افرهای لحظه اخری اروپا روی لینک تور اروپا کلیک نمایید.

 



نظرتان را بنویسید







منو