مواردی جالب و شنیدنی در رابطه با پارک های تفریحی دیزنی لند (بخش دوم)




 

پارک های تفریحی دیزنی لند

 

پرواز خارجی سام سیر

 

آشنایی با مواردی جالب و شنیدنی در رابطه با پارک های تفریحی دیزنی لند

 

افرادی زیادی سالانه خرید بلیط هواپیما انجام می دهند و با پرواز خارجی به مقاصد مورد نظراشان سفر می کنند. این افراد معمولا برای جاذبه ی خاصی، مقصد مورد نظر خود را انتخاب می کنند. برخی از افراد به دلیل علاقه ی  زیادی که با ساحل ها و دریا ها دارند مقاصد ساحلی را انتخاب می کنند و برای آنها خرید بلیط هواپیما انجام می دهند.

 

برخی دیگرهستند که به جنگل ها و طبیعت های زیبا علاقه دارند و قصد دارند بیشتر زمان خود را درسفر ها در جنگل ها سپری کنند؛ به همین دلیل مقاصدی که از جنگل ها برخوردارند برای سفر خود انتخاب می کنند و خرید بلیط هواپیما را برای این مقاصد انجام می دهند و با پرواز خارجی یا داخلی به این مقاصد می روند.

 

افرادی نیز وجود دارند که برایشان مراکز خرید مهم است و مقاصدی را انتخاب می کنند که مراکز خرید خوبی داشته باشند. این افراد خرید بلیط هواپیما را برای این مقاصد انجام می دهند و با پرواز خارجی یا داخلی به این مقاصد سفر می کنند. حتما نکاتی درباره خرید بلیط هواپیما را مطالعه کنید.

 

حال می خواهیم در رابطه با پارک دیزنی لند که قطعا همه ی افراد اسم آن را شنیده اند صحبت کنیم. بسیاری از افراد هستند که سالانه به دلیل علاقه ی زیاد به دیزنی لند به مقاصدی که این پارک رویایی را دارند سفر می کنند. این پارک جادوئی واقعا جالب و دیدنی است و ارزش دیدن حتی برای یک بار در زندگی را دارد.

 

دیزنی لند پارکی است که تمام تصویر های داخل کارتون ها را به واقعیت کشیده است، مانند قصر سیندرلا که آن را با همان شکل و شمایل ساخته اند. در رابطه با این پارک رویائی یکسری موارد جالب وجود دارد که د رادامه قصد داریم شما را با آنها آشنا کنیم، پس اگر قصد سفر به مقصدی به دلیل داشتن پارک دیزنی لند را دارید و قرار است خرید بلیط هواپیما انجام دهید و با پرواز خارجی یا داخلی به آن مقاصد سفر کنید، بهتر است موارد زیر را مطالعه کنید.

 

5.یکی از محبوب ترین کارکتر های جهان که میکی موس نام دارد و بسیار مشهور است را شما می توانید در پارک دیزنی لند ببینید. این کارکتر جزو محبوب ترین کارکتر های والت دیزنی محسوب می شود. کارکتر میکی موس را می توان در بسیاری از نقاط این پارک مشاهده کرد. میکی موس در واقع یکی از نماد ای این پارک به شمار می رود. میکی موس در 135 لباس مختلف و همین مینی موس نیز در100 مدل مختلف در مکان های مختلف دیزنی لند وجود دارند.

 

بنابراین اگر قصد تماشای این پارک را دارید به سرعت برای خرید بلیط هواپیما به این مقاصد اقدام کنید و با پرواز خارجی یا داخلی خود را به این پارک ها برسانید. البته در حال حاضردیزنی لند های جهان به خاطر شیوع کرونا تعطیل می باشند.

‏‏‏‏ ‏ ‏ ‏ ‏‏ ‏ ‏ ‏

 

6.نکته جالب که درباره دیزنی لند وجود دارند این است که در سال 1995 یک کپسول زمان در قلعه زیبای خفته در این پارک دفن شده است که قرار است به مناسبت صد و دهمین سالگرد افتتاح این پارک یعنی 17 جولای 2035 باز شود.

 

می توانید پول های خود را از الان برای این تایم پس انداز کنید و خرید بلیط هواپیما انجام دهید و با پرواز خارجی ارزان یا داخلی به آنجا سفر کنید. البته اگر می توانید این مدت زمان صبر کنید.

 

7.جالب است بدانید تا به امروز 3 کودک در دیزنی لند به دنیا آمده اند.

 

8.برای حفظ پاکیزگی در دیزنی لند هر سه قدم یک سلطل زباله وجود دارد و آدامس فروخته نمی شود، زیرا ممکن است افراد آدامس جویده شده ی خود را به زمین بیاندازند.

 

9.یکی از پرفروش ترین و محبوب ترین اجناسی که در این پارک به فروش میرسد گوش های میکیموس است. طبق آماری که وجود دارد تعداد گوش های فروخنه شده از روز افتتاحیه تا به امروز 84 میلیون است.

 

‏10.نکته ی جالب دیگری که وجود دارد این است که در تونل دزدان دریایی کاراییب یک جمجمه واقعی انسان وجود دارد که در بالای اتاق در ابتدای تنل قرار گرفته است.

 

اگر دوست دارید از پارک شگفت انگیز دیزنی لند دیدن کنید اقدام به خرید بلیط هواپیما برای پرواز خارجی یا داخلی به مقاصدی که این پارک ها را دارند کنید‏‏‏.

 

برای مشاهده چارترهای لحظه آخری آنلاین با تخفیف 8%، روی پرواز خارجی کلیک نمایید.

 



نظرتان را بنویسید







منو