تجربه ‎ای متفاوت در بالی داشته باشید. (بخش اول)




 

تجربه ‎ای متفاوت در بالی

 

تور بالی سام سیر

 

تجربهای متفاوت در بالی داشته باشید. (بخش اول)

 

بالی زیباترین جزیره موجود در اندونزی میباشد که بدلیل داشتن جاذبههای گردشگری فراوان مورد توجه گردشگران بسیاری از سرتاسر جهان قرار گرفته است و همه ساله افراد زیادی با استفاده از تور بالی و انجام پرواز داخلی و یا پرواز خارجی به این منطقه از جهان سفر میکنند تا از جاذبههای گردشگری و تاریخی موجود در این منطقه از نزدیک دیدن کنند و لحظاتی منحصربفرد را در این جزیره زیبا که لقب بهشت روی زمین را به خود اختصاص داده است سپری کنند.

 

 در این جزیره انواع تفریحات برای افرادیکه با استفاده از تور بالی و با انجام پرواز داخلی و یا پرواز خارجی به این جزیره سفر کردهاند محیا شده است که این افراد میتوانند در طول سفرشان به این منطقه از آنها استفاده کنند و لحظاتی خاطرهانگیز را برای خود و همسفران خود خلق کنند.

 

داشتن جاذبههای گردشگری بسیار و همچنین وجود تنوع زیاد در تفریحات و سرگرمیهایی که گردشگران میتوانند در طول سفرشان در این جزیره از آنها بهرهمند شوند بالی را به مقصد گردشگری خارقالعاده تبدیل کرده است که برای دیدن آن همه ساله افراد زیادی با استفاده از تور بالی و با انجام پرواز داخلی و یا پرواز خارجی به این منطقه سفر میکنند.

 

 یکی از تفریحاتی که مسافران میتوانند در سفر به این جزیره از آن استفاده کنند و با استفاده از آن به نقاط مختلف بالی بروند دوچرخه سواری میباشد. این ورزش که مورد استقبال افراد زیادی که با استفاده از تور بالی و با انجام پرواز داخلی و یا پرواز خارجی به این جزیره سفر کردهاند قرار گرفته است.

 

 یکی از مهیجترین ورزشها و تفریحاتی است که در این منطقه در اختیار گردشگران قرار داده خواهد شد و آنها میتوانند به شکلی گروهی و در قالب یک تیم به گشت و گذار در بین طبیعت بینظیر و فوقالعاده داشته باشند و لحظات خوشی را در این مسیر سپری کنند.

 

 در صورتیکه با استفاده از تور بالی سام سیر و با انجام پرواز داخلی و یا پرواز خارجی به این منطقه از اندونزی سفر کردید میتوانید با استفاده از تورهایی که توسط برخی از مراکز تفریحی موجود در این منطقه ارائه میشود به دوچرخه سواری در این جزیره بروید.

 

در این تورها صبحانه، ناهار و گاها شام نیز ارائه میشود و پس از پیمودن مسیری مشخص برای استراحت کردن به مسافران زمان داده خواهد شد. داشتن طبیعتی بینظیر و منحصربفرد در این منطقه سبب شده تا دوچرخه سواری در آن بسیار لذت بخش بوده باشد و افراد زیادی در طول سفرشان به این جزیره برای گشت و گذار در این جزیره از دوچرخه استفاده نمایند.

 

برای دوچرخه سواری در بین جنگل‏های سرسبز و انبوه این منطقه میتواند بسیار هیجانانگیز و مفرح باشد. در صورتی که برای سپری کردن تعطیلات به این جزیره سفر کردهاید و قصد دوچرخه سواری را دراین منطقه دارید اما در این امر از تجربه پائینی برخوردار هستید اصلا نگران نباشید زیرا تورهای دوچرخه سواری که در این منطقه در اختایر گردشگران قرار داده خواهد متناسب با احتیاجات آنها است و برای افراد آماتور و حرفهای به شکلی جداگانه ارائه میشود که افراد میتوانند از آنها در طول سفرشان استفاده کنند.

 

همانطور که گفته شد در این نوع تورها وعدههای صبحانه، ناهار و شام و یک دوچرخه در اختیار علاقهمندان قرار داده خواهد شد. در این تور راهنماهایی وجود دارند که گردشگران را به دیدن آثار تاریخی و گردشگری موجود در این جزیره خواهند برد و برای دیدن آنها زمانی را برای هرکدام از آنها اختصاص میدهند تا گردشگران در کنار دوچرخه سواری از آثار و جاذبههای موجود در این جزیره نیز دیدن بعمل آورند. در صورتیکه به این منطقه از جهان سفر کردید پیشنهاد میشود حتما از تور دوچرخه سواری این منطقه استفاده کنید.

 

برای مشاهده قیمت و افرهای لحظه اخری بالی روی لینک تور بالی کلیک نمایید.



نظرتان را بنویسید







منو