زیباترین قلعه هایی که برای عشق ساخته شدند (بخش سوم)




 

زیباترین قلعه های عاشقانه

 

بلیط هواپیما سام سیر

 

زیباترین قلعه هایی که برای عشق ساخته شدند (بخش سوم)

 

 

۵. قلعه بولت (Boldt Castle)؛ نیویورک

 

جزیره هارت (Heart Island) در سال 1900 توسط یک میلیونر که صاحب یکی از هتل های بسیار معروف نیویورک در والدروف آستوریا بود خریداری شد تا در این جزیره یک قلعه برای همسرش بسازد. این جزیره در شمال این ایالت قرار دارد و در سواحل رودخانه سنت لورنس است. نام فردی که این جزیره را خریداری کرد جورج بولت بود. جورج بولت بعد از خریدن این جزیره نقشه ی قلعه ی بلت را به سبک راینالد برای همسرش لوئیز طراحی کرد.

 

گردشگران زیادی هر سال برای دیدن این قلعه بلیط هواپیما یا بلیط ارزان هواپیما خریداری می کنند. این قلعه قرار بود در 6 طبقه با 120 اتاق و یک برج و پل متحرک ساخته شود و برای ساخت آن 300 کارگر استخدام شده بودند. اما متاسفانه در سال 1904 قبل از اینکه ساخت قلعه تمام شود به صورت کاملا ناگهانی لوئیز که همسر جورج بولت بود فوت کرد و پس از آن بولت با یک قلب پر از غم ساخت قلعه را متوقف کرد و دیگر هیچ وقت به جزیره هارت برنگشت.

 

قلعه ی بولت تا سال 1977 رها شده بود و به صورت یک مخروبه درآمده بود اما پس از آن شرکت پل هزار جزیره این قلعه را خرید و به بازسازی آن پرداخت.

 

همین بازسازی باعث شد تا مردم زیادی به دیدن این قلعه علاقه مند شوند و با گرفتن بلیط هواپیما اکونومی یا بلیط ارزان هواپیما به این جزیره سفر کنند. برای رسیدن به این جزیره باید از تورهای قایق رانی استفاده کنید چون راه دیگری وجود ندارد.

 

در این مسیر که با قایق طی می کنید باغ هایی به شکل قلب ساخته شده اند تا یاد جورج و لوئیز را زنده نگه دارند. در صورتی که قصد خرید بلیط هواپیما ارزان یا بلیط اکونومی را برای دیدن این قلعه دارید باید بدانید این قلعه فقط از 11 اردیبهشت تا 9 آبان پذیرای بازدید کنندگان است و قیمت بلیط برای افراد بالای 13 سال ده دلار و برای کودکان بالای 5 سال هفت دلار می باشد.

 

 

۶. عمارت کاسا لوما (Casa Loma)؛ کانادا

 

یکی از قلعه هایی که امروزه گردشگران به آن علاقه مند شده اند و برای دیدنش بلیط هواپیما اکونومی یا بلیط ارزان هواپیما می گیرند قلعه کاسا لوما در تورنتو کانادا می باشد. در سال 1911 فردی به نام سر هنری پلات که هم پولدار بود و هم نفوذ زیادی داشت تصمیم گرفت برای خود و همسر عزیزش یک قلعه به سبک گوتیک در تورنتو بسازد به همین منظور یک معمار را استخدام کرد و نقشه ی آن را طراحی کرد.

 

پلات که علاقه ی بسیار زیادی به سبک های طراحی و معماری اروپایی داشت تصمیم گرفت داخل قلعه را با وسایل لوکسی مثل درهای برنز، سقفی با شیشه های رنگی، فواره های مرمری و قالیچه های پرزدار تزئین کند. داخل این قلعه بسیار زیبا و شگفت انگیز بود طوری که هر کسی بادیدنش به وجد می آمد اما در سال 1924 پلات به بدشانسی بزرگی خورد.

 

او در این سال در تجارتش ناموفق بود و کاملا ورشکسته شد. به همین دلیل قلعه ی بسیار زیبایش را که 3.5 میلیون دلار می ارزید با قلبی آکنده از اندوه با تمام وسایل لوکسی که در آن بود به مزایده گذاشت. بدشانسی بدتر او این بود که در اواخر همان سالی که ورشکست شد همسرش ماری نیز از دنیا رفت.

 

 در حال حاضر این قلعه به یک جاذبه  تاریخی تبدیل شده که افراد زیادی برای دیدنش بلیط هواپیما اکونومی یا بلیط ارزان هواپیما خارجی می خرند. در سال 1933 این قلعه ی زیبا توسط شهرداری تورنتو خریداری شد و به یک جاذبه ی تاریخی تبدیل گشت تا نمایشگاه های ویژه و اجراهای سمفونی در سالن بزرگ در آن صورت بگیرد.

 

برای رفتن به این قلعه می توانید بلیط هواپیما یا بلیط ارزان هواپیما بخرید و در هر زمان از سال که خواستید به آنجا بروید.قیمت بلیط ورودی برای بازدید از قلعه برای بزرگسالان 25 دلار، افراد بالای 65 سال و جوانان بین 14 تا 17 سال 22 دلار و برای بچه های 6 تا 13 سال 18 دلار می باشد.

 

برای مشاهده چارترهای لحظه آخری آنلاین با تخفیف 8%، روی بلیط هواپیما کلیک نمایید.



نظرتان را بنویسید







منو