علت تفاوت ستاره‌های هتل‌ها در چیست؟ (بخش چهارم)




 

تفاوت ستاره‌های هتل‌ها

 

بلیط هواپیما سام سیر

 

آشنایی با علت تفاوت ستاره‌های هتل‌ها

 

 

بسیاری از افرادی که بلیط ارزان هواپیما یا بلیط سیستمی تهیه کرده اند و قرار است به سفر بروند اصلی ترین دغدغه اشان رزرو اقامتگاه مناسب است. برخی با خرید بلیط ارزان هواپیما بیشتر بودجه ی خود را صرف رزرو اقامت گاه خوب می کنند.

 

برخی دیگر از افراد که مشکل مالی ندارند هم بلیط هواپیما برای بیزنس یا فرصت کلاس تهیه می کنند هم در هتل های لوکس افامت میگیرند. در ادامه قصد داریم مسافران را با انواع هتل ها با ستاره های مختلف آشنا کنیم تا اگر با پرواز داخلی یا خارجی به مقصدی سفر کردند علت وجود و عدم وجود ستاره برای هتل ها را بدانند و با بهترین آنها آشنا شوند.

 

 

معرفی هتل های ۳ ستاره و نوع کیفیت شان

 

هتل های سه ستاره برای مسافرانی که می خواهند در سفر پول زیادی خرج نکنند و با بودجه متوسطشان سفر خوبی را تجربه کنند بسیار مناسب است. هتل عهای 3 ستاره نسبت به هتل های یک و دو ستاره بسیار مرغوب تر است و کیفیت بهتری دارد. اینهتل ها در اکثر شهر ها در بزرگراه ها و در نزدیکی مراکز تجاری معتبر قرار دارند.

 

اتاق های موجود در هتل های 3 ستاره تقریبا بزرگ است و همین این هتل ها از لابی برخوردار هستند. در هتل های سه ستاره رستوران وجود دارد که به مسافران صبحانه و ناهار و شام ارايه می دهند. در رستوران های این هتل ها منوهای غدا بسیار متنوع است و غداهایشان بسیار با کیفیت است و در آن هر نوع غذایی که می خواهید یافت می شود.

 

قابل به ذکراست که در هتل های سه ستاره معمولا صبحانه به صورت صلف سرویس است. دیگر امکاناتی در هتل های سه ستاره وجود دارد و مسافرانی که بعد از خرید بلیط ارزان هواپیما خارجی یا داخلی یا بلیط سیستمی برای یک پرواز داخلی یا خارجی این هتل ها رار رزو کرده اند و می توانند از آنها استفاده کنند عبارتند از استخر. کافه. باشگاه بدنسازی و پارکینگ.

 

در هتل های سه ستاره افراد برای انتخاب اتاق با امکانات متنوع هیچ محدویتی ندارند و به راحتی می توانند هر اتاقی که می خواهند انتخاب کنند. طبق آماری که بدست آمده است این هتل ها در شهر های ایران بسیار زیاد هستند به خصوص در شهر های پر تردد مثل مشهد و کیش و قشم و همین طور شهر های شمالی ایران. شما می توانید با خرید بلیط ارزان هواپیما با یک پرواز داخلی به این شهر ها سفر کنید و از اقامت در این هتل ها لذت ببرید.

 

 

معرفی هتل های ۴ ستاره و نوع کیفت شان

 

نوع خدمات و کیفیت آنها در هتل های 4 ستاره نسبت به هتل هایی با ستاره پایین تر بسیار متفاوت است. کیفیت این هتل ها به قدری بالا تر از هتل های 3 ستاره و 2 ستاره است که گویی تفاوتشان به اندازه زمین و آسمان است.

 

هتل های 4 ستاره فضای بسیار لوکس و زیبایی دارند. این هتل ها دارای اتاق های بسیار زیبا و بزرگ و لابی لوکس و بسیار بزرگ است. امکانات و خدمات این هتل ها بسیار گسترده و متنوع است ولی در بیشتر آنها این امکانات مشترک است. امکاناتی مثل باشگاه بدنسازی، کافی شاپ و رستوران، استخر، اتاق ماساژ. همه ی مسافران این هتل ها یم توانند از این امکانات استفاده کنند.

 

رزرو هتل های 4 ستاره ممکن است هزینه ی زیادی را ایجاد کند ولی در عوض امکانات و کیفیتی که به شما ارایه می دهند در مقایسه با سایر هتل ها بسیار متفاوت است و شما اقامت بسیار راحتی خواهید داشت. شما می توانید با خرید بلیط ارزان هواپیما برای یک پرواز داخلی ارزان یا خارجی به راحتی با یک پرواز داخلی یا خارجی به مقصد مورد نظر برسید و بودجه ی خود را صرف رزرو این هتل ها کنید.

 

 

معرفی هتل های ۵ ستاره و نوع کیفیت شان

 

همانطور که شاید خیلی از شما ها بدانید امکانات و خدمات هتل های 5 ستاره به قدری زیاد است که قابل مقایسه با هتل هایی با ستاره کمتر نیست. این هتل ها بسیار لاکچری و زیبا هستند و خدمات آنها در بالاترین کیفیت موجود است. این هتل ها در سراسر جهان امکانات یکسانی مثل: اینترنت رایگان استخر سونا جکوزی اتاق های مبله و شیک باشگاه های بدنسازی بسیار مجهز. رزرو این هتل بسیار گران است ولی با خرید بلیط ارزان هواپیما برای یک پرواز داخلی یا خارجی می توانید بودجه ی خود را برای رزرو این هتل ها صرف کنید.

 



نظرتان را بنویسید







منو